סער על המו"מ להעביר את חוק המטרו תמורת ביטול הפרשת שיקלי: "כניעה לסחטנות"

סקר: ימינה בראשות איילת שקד מקבלת חמישה מנדטים ● תקציב מימון המפלגות יגדל בכ-25 מיליון שקלים ● הרצוג נפגש השבוע עם המלך עבדאללה בארמונו בירדן ● אחרי שלושה חודשים הסתיימה עדותו של עד המדינה שלמה פילבר ● לפיד ביקש משר החוץ היווני לפעול לשחרורו המיידי של האזרח הישראל דודי אשכנזי

עמיחי שיקלי (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
עמיחי שיקלי

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי צעיר פלסטיני נהרג הבוקר מירי צה"ל בג'נין.

סגן שר החוץ עידן רול בריאיון לגלי צה"ל על הורדת אזהרת המסע לטורקיה: "מי דמיין לפני שנתיים שנבצע מולם תיאום ביטחוני. אנחנו עדיין ממליצים לא לנסוע, זה נותר מסוכן, אבל אנחנו מאפשרים לציבור להחליט".

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, החוק לפיזור הכנסת צפוי לעבור היום בקריאה שנייה ושלישית. עד אז ינסו חברי הכנסת להעביר כמה שיותר חוקים שאושרו אתמול בקריאה ראשונה.

אביו של הישאם א־סייד אמר בריאיון לרדיו 103fm שהוא לא מעוניין בעסקת שבויים עם חמאס שתחזיר רק את הבן שלו: "אני מוכן לחכות עוד כדי שיחזירו את כולם. אני מעדיף שיעשו את העסקה על כולם, אם לא – זה יהיה משחק על המצפון של המשפחות.

"אנחנו מבינים שיש את הסרטון ואנחנו מחכים לחדשות יותר טובות. הוא נראה פחות או יותר בסדר, נראה טוב. אני חושב שזה לא נכון מה שהם אמרו בהודעה של אתמול שהוא במצב קשה"

השאם אל סייד (צילום: מתוך סרטון שפרסם חמאס)
הישאם אל סייד (צילום: מתוך סרטון שפרסם חמאס)

ח"כ דוד ביטן בריאיון לכאן רשת ב על חוק המטרו: "ההתנגדות היא פוליטית כרגע, כי זה משא ומתן. המטרו לא נפגע, התקציב אושר. הוויכוח זה תפקידים ומנהלת, את זה אפשר לעשות בעוד שלושה חודשים. הקואליציה רצתה להעביר 70 חוקים, אז הלכו לקראתם ונתפסו על שני חוקים. הם יכולים לקבל את זה, בתמורה לחוקים אחרים".

סגירה