ביידן: משמרות המהפכה יישארו ברשימת ארגוני הטרור – גם במחיר הסכם הגרעין

ביידן בנתב"ג: נדון בפתרון שתי המדינות; לפיד: יש ליצור קואליציה עולמית נגד תוכנית הגרעין האיראנית ● מיום ראשון: מחיר הלחם המפוקח צפוי להתייקר בכ־20% ● דיווח: ישראל מוכנה לאפשר לפלסטינים לטוס דרך רמון בתמורה שעבאס לא יקדם תהליכים בהאג ● סילבן שלום החליט לרוץ לראשות הליכוד אחרי שנתניהו יפרוש – ולא להתמודד בפריימריז הקרובים

  • ראש הממשלה יאיר לפיד ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בטקס קבלת הפנים בנתב"ג, 13 ביולי 2022 (צילום: חיים צח / לע"מ)
    חיים צח / לע"מ
  • נשיא המדינה יצחק הרצוג מקבל את פני נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בנתב"ג, 13 ביולי 2022 (צילום: חיים צח / לע"מ)
    חיים צח / לע"מ
  • ראש הממשלה יאיר לפיד מקבל את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בנתב"ג יחד עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, 13 ביולי 2022 (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
    Noam Revkin Fenton/Flash90
  • ראש הממשלה יאיר לפיד, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ונשיא המדינה יצחק הרצוג בנתב"ג, 13 ביולי 2022 (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
    קובי גדעון, לע"מ
  • נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נואם בנתב"ג, 13 ביולי 2022 (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
    Noam Revkin Fenton/Flash90
  • ראש הממשלה יאיר לפיד וראש הממשלה החליפי נפתלי בנט לפני נחיתת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, 13 ביולי 2022 (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
    Noam Revkin Fenton/Flash90
  • נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מתקבל בנתב"ג לצד ראש הממשלה יאיר לפיד ונשיא המדינה יצחק הרצוג, 13 ביולי 2022 (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
    Noam Revkin Fenton/Flash90
  • נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מניח זר ביד ודם, 13 ביולי 2022 (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
    Olivier Fitoussi/Flash90

אביב גפן ממשיך להיות החוט המקשר בין חברי ימינה ולאחר שגרם לאורבך להכנס לממשלה, אתמול הוא מקדיש שיר לאיילת שקד בקהל והיא מצידה שרה באמונה גדולה "שתמיד נשאר מחר".

ביידן המריא משדה התעופה בדרכו לארץ. הוא צפוי לנחות כאן בשעה 15:30.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הוא ראש העירייה שעוכב לחקירה בחשד להפרת אמונים, סחיטה באיומים, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע ועוד.

גרינברג פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא מבטיח כי "בבדיקה הדברים יתבהרו".

לשון הפוסט:

תושבים ותושבות יקרים,
עם כניסתי לתפקיד אני פועל לילות כימים, פשוטו כמשמעו, ללא הפסקה, ללא חופשות, נטו למען העיר והתושבים וזאת בכדי להצעיד את פתח תקוה קדימה בכל פרמטר ולדאוג, גם באופן אישי ופרטני, לכל תושבי העיר ואיכות חייהם.
בכל צעד ושעל רק אתם עומדים לנגד עיני והכל כדי שכל אחד ואחת מכם תהיו גאים בעיר שלנו ותהיו שבעי רצון מהשירותים העירוניים השונים והפיתוח הנרחב שאנחנו מקדמים בכל שכונות העיר ובכל התחומים.
במסגרת המחויבות שלי אלכם.ן ולאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסויים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו.
כראש עיר, בטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד.
"אוהב אני את עמי ואת ארץ ישראל (ואת העיר פתח תקוה ותושביה היקרים) זה האני מאמין שלי וזו מלאכת חיי ואין לי צורך בשום דבר אחר בעולם". נכתב ע"י ז. ז'בוטינסקי (בסוגריים תוספת שלי)

בכאן מדווחים כי היום על כבש המטוס בקבלת הפנים לנשיא ביידן יחכה גם נפתלי בנט – ראש הממשלה החליפי, לצד ראש הממשלה לפיד והנשיא הרצוג. מדובר בסטייה מהפרוטוקול ומחווה של לפיד כלפי בנט.

מתן כהנא הבוקר ברשת ב': "הציבור שאני מייצג מחפש מפלגה שתבטיח ממשלת אחדות – עכשיו אי אפשר לבנות ממשלה שחצי מהעם מרגיש מודר. אני אעשה הכל שתקום ממשלה רחבה – אני רוצה לוודא שהמפלגה שאני רץ בה תוכל לכפות ממשלת אחדות רחבה".

כהנא אמר כי אינו מאמין שנוכחותו תעצור ממשלה יחד עם החרדים.

לשאלה אם יסכים לממשלה בראשות נתניהו אמר: "אני לא עוסק בפסילות פרסונליות. אני עמדתי על כך שלא תהיה ממשלה צרה  בראשות נתניהו. ממשלה צרה היא אסון למדינת ישראל".

על שיתוף פעולה עם סמוטריץ' אמר: "כשאיש ציבור מחרים ולא מהנהן כלפי חברי כנסת, כשהוא קורא לא להכניס לבית כנסת אנשים – הציבור שאני מייצג סולדים מסמוטריץ'. פעם הייתה הליכה משותפת אבל סמוטריץ' בחר בדרך של פלגנות".

כהנא הדגיש גם בגל"צ: "אני מוכן לשבת אך ורק בממשלת אחדות רחבה, אני לא עסוק עכשיו במי יעמוד בראש הממשלה הזו. אם הייתי רוצה ממשלת ימין צרה בראשותו של נתניהו – היא הייתה קמה כבר לפני שלושה שבועות".

כהנא אמר כי הוא רוצה משקד התחייבות שלא תכנס לממשלת 61 עם נתניהו.

סגירה