אלשיך: סעדה שקרן; הוא לא נכח בפגישה שלי עם ראש מח"ש ולא שמע מה אמרתי במהלכה

ראשי מח"ש לשעבר, אורי כרמל והרצל שבירו, הביעו תמיכה בסעדה ● נעמה רוזן גרימברג התמנתה למזכירה הצבאית של הנשיא והייתה לקצינה הראשונה המכהנת בתפקיד זה ● יושב ראש הוועדה לבדיקת הבריחה מכלא גלבוע למפקד בית הסוהר: השתמשת בסוגיית הסרסור בסוהרות כספין להסטת תשומת הלב מהבריחה ● חברת הכנסת מיכל שיר עזבה את תקווה חדשה והצטרפה ליש עתיד

רוני אלשיך באוניברסיטת רייכמן בהרצליה, 13 בפברואר 2022 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
רוני אלשיך באוניברסיטת רייכמן בהרצליה, 13 בפברואר 2022

אורית סטרוק תוקפת את מינוי מני מזוז ע"י יאיר לפיד לראש הוועדה למינוי בכירים, וקוראת לחברי ימינה, סער ואלקין, לסכלו.

המשטרה, חייבה אתמול תושבת לוד לעבור למקלט לנשים במטרה להגן עליה. זאת לאור החשש הכבד לחייה וסירובה לעבור למקלט הגנה.

עאידה תומא-סלימאן כותבת: "ביהמ"ש כופה על אישה להיכנס למקלט כדי שתהיה מוגנת מפני רצח?! זו תעודת עניות למערכת אכיפת החוק ולבית המשפט! מה המסר שלכם?! מאוימת ברצח תתחבא כדי שרוצח בפוטנציה יוכל להסתובב חופשי!? שהמשטרה תוכל לשבת בחיבוק ידיים ולהעמיס מקלטים בנשים?? לאיזה זמנים אפלים אתם מחזירים אותנו?!"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב קורא לביטול צו הפרסום בפרשת הסרסור בחיילוץת: "למה יש צו איסור פרסום? אין לו מקום", הוא קובע בראיון לרשת ב'. " עבור כל אזרחי מדינת ישראל בוודאי הורים לילדים שמשרתים בשב"ס – אם זה היה תלוי בי, היה מוסר צו איסור הפרסום הזה".

השר התייחס לתאונה הקשה בסוף השבוע ואמר: "אותו בדואי שנהג ללא רשיון, לא הגיע לבית המשפט, לא קיבל עונש מרתיע. מה לגבי הסביבה שלו? היא תומכת בו. היא יודעת שהוא נוהג בלי רשיון – זו תופעה רחבה שהיא גם תרבותית, זה קשור גם לרצח נשים. במקום שאנשים יעידו, הם מאפשרים לעבריינים להסתובב חופשיים – ולבצע את זממם. זו בעיה שהיא לא רק של ממשלת ישראל".

גאולה אבן-סער מתפטרת מהתאגיד.

סער הבוקר ברשת ב': "האוזר והנדל? לא רוצה לדבר סרה במי שהיו שותפים בכנסת לתקווה חדשה, אבל הם פעלו במסגרת עצמאית. ככל שאני זוכר – בתוך ארבע מערכות בחירות, הם תמכו שלוש פעמים בגנץ ופעם אחת בי, לכן צריך להסתכל על זה אחרת".

על האיחוד המאכזב בינתיים של כחול לבן התקווה החדשה אמר: "לא רציני לבחון את השפעות האיחוד בין המפלגות בכל סקר שמתפרסם כל שבוע. יש שאלה יסודית אחת שעומדת על הפרק – האם נצליח ליצור כוח פוליטי שישנה את המערכת, וימנע את החזרה של נתניהו לראשות הממשלה".

סגירה