שקד: ככל הנראה אמליץ לנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו

דגל התורה ואגודת ישראל הסכימו להתמודד יחד בבחירות; לפי שורת דיווחים, נתניהו התחייב לתקצב את המוסדות שלא מלמדים לימודי ליבה ● לפיד הנחה את משרדי הממשלה להתחיל להיערך מייד לקיצור התורנויות בבתי החולים בפריפריה; המתמחים לרפואה הסכימו למשוך את מכתבי ההתפטרות שהגישו ● היועצת לשעבר של הרמטכ"ל לענייני מגדר שרון ניר הצטרפה לישראל ביתנו

איילת שקד בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין בתל אביב, 5 בספטמבר 2022 (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אבשלום ששוני, פלאש 90
איילת שקד בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין בתל אביב, 5 בספטמבר 2022

השרה איילת שקד סיכמה על ריצה משותפת עם הבית היהודי, כך פורסם בכאן חדשות. על פי הפרסום, היא תקבל שלושה מקומות בשישייה הראשונה.

אוקראינה טוענת כי רוסיה נקמה על הבליץ האוקראיני במתקפת טילים לעבר תחנות כוח במחוזות חרקיב, דונצק ודניפרופטרובסק שהביאו להפסקת חשמל נרחבות וחריגות. הנשיא וולודימיר זלנסקי האשים את רוסיה וטען כי תקפה בכוונה תשתיות אזרחיות: "המטרה – לשלול מאנשים אור וחימום".

השר זאב אלקין בריאיון לכאן רשת ב על האזהרה המצרית מאנרכיה בשטחים עקב פעילות צה"ל: "הבעיה של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לא נובעת מהפעילות הישראלית – החולשה שלהם היא זאת שמחייבת אותנו לפעול יותר. פעילות שב"כ וצה"ל מצילה את הרשות הפלסטינית".

שרת הכלכלה אורנה ברביבאי בגלי צה"ל: "המתמחים נאבקים מאבק צודק, זו בדיוק הסיבה שבצניעות היסטורית קבעתי כשרת הכלכלה את היקף שעות העבודה ל־18 ולא יותר. אני מאוד מקווה לפריצת דרך בעניין של סיכום – אנחנו מקבלים את המתווה באופן עקרוני".

ביהדות התורה מסתמנת פשרה לפיה המקום הראשון יינתן לח"כ משה גפני מדגל התורה אך הרוב ברשימה יינתן לאגודת ישראל, כך פורסם בכאן רשת ב.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
סגירה