נתניהו ובן גביר סיכמו לשנות את חוק ההתנתקות ולהכשיר 65 מאחזים בלתי חוקיים

דיווח: רכיבים שנמצאו במל"טים האיראניים באוקראינה מיוצרים בארה"ב, אולי גם בישראל ● הפיגוע באריאל: מאות היתרי עבודה נשללו מבני משפחת המחבל ● דיווח: שגריר ארה"ב בישראל פנה לנתניהו כדי לדון בזהות שר הביטחון; הציונות הדתית: ממשל ביידן צריך לכבד את הדמוקרטיה ולא להתערב ● ליברמן במכתב חריג לליכוד ולציונות הדתית: אל תשנו את חוק השבות

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בירושלים, 16 בנובמבר 2022 (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בירושלים, 16 בנובמבר 2022

גורמים אמריקאים אמרו לסוכנות הידיעות AP כי האוקראינים שיגרו את הטילים לעבר טילים רוסיים.

מוקדם יותר אמר נשיא ארה"ב ביידן כי לא סביר שמקור הטיל הוא רוסיה, בשל מסלול הטיל.

"אני לא רוצה לומר זאת בוודאות עד שנחקור את זה לגמרי", ציין בפני כתבים, בצאתו מהדיון שכינס עם מנהיגי המערב בפסגת ה-G20 בבאלי שבאינדונזיה.

נשיא פולין אנדז'יי דודה אמר: "אין ראיות חותכות לגבי זהות משגרי הטיל. ככל הנראה מדובר בטיל מתוצרת רוסיה, אבל זה עדיין בחקירה".

שני הטילים שנפלו אתמול בעיר פז'וודוב, וגרמו למותם של שני אזרחים.

נעמה לזימי כותבת הבוקר: "מבינה שחשוב לדבר על מי יחזיק באיזה תיק, אבל הדרישה של גולדקנופף (בעל אינטרס כלכלי בנושא) להחזיר את ענף הגיל הרך חזרה למשרד הכלכלה זאת חרפה שחייבת להבלם. אחד הדברים החשובים שנעשו בשנה החולפת הוא העברת תחום הגיל הרך למשרד החינוך – ילדים זה לא עסק כלכלי, אסור שזה יקרה!"

גולדקנופף עומד בראש עמותה שהקים המנהלת כ-85 גני ילדים לחינוך מיוחד, ובה מבקרים ומטפלים כ-1,200 ילדים.

בגל"צ מדווחים כי ראש צוות המו"מ של הליכוד יריב לוין, הבטיח למשה גפני: "בצלאל סמוטריץ' לא יהיה שר הביטחון".

גורמים בליכוד מסרו הלילה כי בפגישה עם סמוטריץ' נתניהו הציע להקים ממשלה באופן מיידי כדי לנצל את חלון ההזדמנויות לאישור ההתיישבות הצעירה: "נוכח המצב המדיני והביטחוני אין שום סיבה לבזבז אף רגע על ג'ובים במקום לנצל את ההזדמנות".

בחדשות 12 מדווחים כי פגישותיו של נתניהו עם חברי הכנסת של הליכוד נדחו ליום חמישי, כי נתניהו מעדיף להגיע אליהן מגובש יותר. הפגישות עם יהדות התורה והציונות הדתית בוטלו.

ברשת ב' דיווחו כי סמוטריץ דורש מהליכוד בשיחות המו"מ לחוקק מחדש את חוק ההסדרה שאמור להסדיר אלפי בתים ביהודה ושומרון ונפסל לפני שנתיים על ידי בג"צ.

בועז ביסמוט התייחס הבוקר לשובו האפשרי של טראמפ ואמר: "הוא היה נשיא מצוין למדינת ישראל, חבר אמיתי שלנו, שהעניק לנו מתנה ענקית – נורמליזציה. מעריך שיהיה לו מאוד קשה לנצח, אבל הכול אפשרי".

סגירה