צונאמי שמאיים להטביענו ודחליל האופוזיציה הממלכתי

בנימין נתניהו ובני גנץ במהלך דיון בפיקוד דרום, 11 במאי 2021 (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
עמוס בן גרשום/לע"מ
בנימין נתניהו ובני גנץ במהלך דיון בפיקוד דרום, 11 במאי 2021

מדובר בצונאמי שמבקש לשטוף אותנו ומאיים להטביענו.

הפשיזם הטהור, העליונות היהודית, הגזענות המוצהרת, החזירות של שיכורי הניצחון, המיליציות שיקבל לידיו מעריצם של רוצח המונים ושל רב שהגיש הצעת חוק זהה לחוקי נירנברג, הסמכות להתעלל בפלסטינים שיקבלו לידיהם מתנחלים שחותרים לאפרטהייד רשמי, הפחדת שרידי התקשורת החופשית, רדיפת ארגוני זכויות האדם, הרצון לבטל כל היבט של עצמאות שיפוטית, הגיבוי המוחלט לכל חייל שמבקש להתעלל גם מול המצלמות בנתינים הפלסטינים ובישראלים המצפוניים שמגיעים להזדהות עם קורבנות האפרטהייד, מכונת הרעל הבלתי פוסקת, ההסתה הכוזבת רבת העוצמה, חורבן השירות הציבורי, עיגון השחיתות, החוקים הפרסונליים, ביתור משרדי הממשלה, הפקרתה המוחלטת של מערכת החינוך לזוועות הלאומנות, הגזענות, העליונות היהודית, הבורות, העדר לימודי הדמוקרטיה והנצחת העוני – וכמובן הפעילות השיטתית של נתניהו להימלט מהכלא –

כל אלו מתפרצים בשיטפון עצום מול העיניים המשתאות.

מדובר בצונאמי שמבקש לשטוף אותנו ומאיים להטביענו. הפשיזם הטהור, העליונות היהודית, הגזענות המוצהרת, החזירות של שיכורי הניצחון, המיליציות שיקבל לידיו מעריצם של רוצח המונים ועוד

המטרה היא הפיכה משטרית. חיסול שרידי הדמוקרטיה הליברלית והפיכת מדינת ישראל למדינה בעלת שלטון סמכותני, לאומני וגזעני באופן רשמי, תוך הפיכת משטר האפרטהייד בגדה למשטר מוצהר ורשמי חלקית.

המטרה היא שהתקשורת תהיה יעקב ברדוגו. שהפרלמנט יהיה שלמה קרעי ונסים וטורי ואלי דלל וטלי גוטליב. שהשרים יהיו מיקי זוהר ודוד אמסלם. שהשותפים יהיו העבריינים המורשעים איתמר בן גביר ואריה דרעי, ויצחק גולדקנופף הנבער ואיש טוהר הגזע בצלאל סמוטריץ'. שנותני הטון יהיו אלמוג כהן ועמיחי אליהו שהם הגזענים הכי מתועבים. שאדריכלי ההפיכה המשטרית יהיו יריב לוין ושמחה רוטמן עם תפיסותיהם הפשיסטיות.

מול המכלול הגזענו-פשיסטי הטהור הזה שמקדש בורות ועליונות יהודית וחותר למדינת אפרטהייד רשמית כמעט לגמרי ולכליאת החרדים במעגל עוני ובערות – מצויים דחלילי ממלכתיות חלולה בראשות בני גנץ המביש.

גנץ כמובן עדיף כמעט מכל בחינה על כל אחד משותפי ממשלת הבלהות המתרקמת. אך גנץ מחולל אסונות. הוא אחראי לשנה בה הרגנו 150 פלסטינים ורדפנו ארגוני זכויות אדם פלסטינים, ובמקביל ספגו אלפי נתינים פלסטינים ועשרות ישראלים מצפוניים אלימות מזוויעה מידי מיליציות מתנחלי אפרטהייד בהסכמה שבשתיקה ואף בשיתוף פעולה של יחידות צבאיות. ואף מילה על גירוש תושבי מסאפר-יטא.

מול המכלול הגזענו-פשיסטי הטהור הזה שמקדש בורות ועליונות יהודית וחותר למדינת אפרטהייד רשמית כמעט לגמרי ולכליאת החרדים במעגל עוני ובערות – מצויים דחלילי ממלכתיות חלולה בראשות גנץ המביש

יש קשר ישיר בין חדלונה של ממשלת השינוי בהגנת הדמוקרטיה (אין דמוקרטיה לצד משטר אפרטהייד. זה פשוט בלתי אפשרי לוגית) לבין הרמת המסך שמתבצעת כעת מעל ממשלת הבלהות הנרקמת.

אז בחזרה לממשלת הבלהות הנרקמת: השיח הפך לשיח של הפחדות והשתקות, צרחות של שקרים, שטיפת מוח בלתי פוסקת והטמעה מוחלטת של מונחי אפרטהייד במתכונת השיחדש של "1984".

אכן, עוד בטרם מתחילה ממשלה זו לכהן, אנו עדים להתקרנפות אוטומטית. אזרחים ערבים כמו ד"ר מחאג'נה נרדפו רק בשל היותם ערבים. במקביל, כאמור, הפך משטר האפרטהייד בגדה לבלתי נסבל.

ומנגד, גברו בשנה האחרונה פעולות גרילה וגם פגיעה איומה באזרחים מצד גורמים פלסטינים. ונזכיר שבשנה וחצי של כהונת ממשלת השינוי, ספגו מבקשות מקלט ופליטי חרב התעללות שיטתית מצד שרת פנים ערלת לב, אכזרית ובזויה. הנה חדשה טובה אחת ויחידה: איילת שקד לא תהיה עוד שרת הפנים.

כן, כל זה התחולל תחת ממשלת השינוי. אך לא היה זה אלא בבחינת קדימון לחזון הבלהות שקורם כעת עור וגידים בדמות ממשלת הפשיזם הגזעני שתושבע בימים הקרובים.

יש קשר ישיר בין חדלונה של ממשלת השינוי בהגנת הדמוקרטיה (אין דמוקרטיה לצד משטר אפרטהייד. זה פשוט בלתי אפשרי לוגית) לבין הרמת המסך שמתבצעת כעת מעל ממשלת הבלהות הנרקמת

מה שכן, חייבים לציין היבט קומי אחד במכלול הבלהות:

מאחר שאיש משותפי נתניהו אינו מאמין למילה היוצאת מפיו (כולל הנוכל הגדול אריה דרעי), הם דורשים ממנו לעגן הכל בכתב ובדרך של שינויי חקיקה. כמובן שגם הסכמות בכתב מתגלות לא פעם כהסכמות חסרות ערך במקרה של הנוכל מקיסריה. אבל תמיד אפשר לבקש ערבות מדרעי. תשאלו את גנץ. דחליל האופוזיציה הממלכתי שבכלל אינו מבין מול מה הוא עומד.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 590 מילים ו-2 תגובות
סגירה