המערב לא יוכל להמשיך לשתוק

הפגנה בסן פרנסיסקו נגד ענקיות ההייטק כגון גוגל ואמזון, על שהן עושות עסקים עם ממשלת ישראל, 8 בספטמבר 2022 (צילום: AP Photo/Eric Risberg)
AP Photo/Eric Risberg
הפגנה בסן פרנסיסקו נגד ענקיות ההייטק כגון גוגל ואמזון, על שהן עושות עסקים עם ממשלת ישראל, 8 בספטמבר 2022

מינוי איתמר בן גביר שהורשע בשותפות בארגון טרור כשר לביטחון הלאומי של מדינת ישראל, עם סמכויות של מפכ"ל על; מינוי בצלאל סמוטריץ', שנחשד בתכנון פיגוע המוני, כשר במשרד הביטחון ואחראי על המנהל האזרחי בגדה המערבית; מינוי יריב לוין כשר המשפטים המבקש להפוך את ישראל לפולין; ומינוי שלמה קרעי לשר התקשורת המבקש לבטל את השידור הציבורי – כל אחד מכל הנ"ל ובמיוחד כולם ביחד, יהפכו את מדינת ישראל למדינה שקרובה יותר לרוסיה ורחוקה מאוד ממדינות המערב הדמוקרטיות.

רצף מינויי השרים והבכירים – כל אחד מהם ובמיוחד כולם ביחד, יהפכו את מדינת ישראל למדינה שקרובה יותר לרוסיה ורחוקה מאוד ממדינות המערב הדמוקרטיות

ההפגנות שרק החלו יתעצמו משבוע לשבוע ובמקביל תתחיל יהדות העולם להבין שהמאבק בישראל הוא גם מאבק שלהם על המדינה היהודית הדמוקרטית, שהופכת לנגד עיניהם ליהודית תאוקרטית, חשוכה וגזענית.

ממשלה חשוכה וגזענית עם שרים שמבקשים להפריד בין נשים ערביות ויהודיות בבתי חולים, עם חברי כנסת שמבקשים להטיל עונש מוות למחבלים פלסטינים ולעומתם עונשי מאסר על פשעים דומים למחבלים יהודים, שר שכל חייו הבוגרים העריץ רוצח המונים, והרשימה עוד ארוכה ומזעזעת.

יהדות העולם לא תוכל להילחם באנטישמיות ובפשעי שנאה נגד יהודים כאשר שרים מרכזיים בממשלת ישראל היו בעצמם טרוריסטים ו/או סניגורים משפטיים וציבוריים של טרוריסטים יהודים.

יהדות העולם לא תוכל להביט בשוויון נפש כאשר מערכת המשפט של מדינת ישראל, הזוכה לשבחים מכל עבר, נרמסת על ידי עבריינים שמבקשים לסגור חשבון עם מערכות המשפט והצדק של מדינת ישראל.

למחאה יצטרפו גם מדינות העולם שאוהדות את ישראל כיהודית ודמוקרטית.  כאשר יקומו עוד ועוד שופטי בג"ץ לשעבר ויזעקו בעברית ובאנגלית ויפרסמו מאמרים בעיתונות הבינלאומית על כך שישראל נהפכת ממש בימים אלו למדינה בסגנון פולין והונגריה – אזי יזומנו שגרירי ישראל לספק הסברים.

יהדות העולם לא תוכל להילחם באנטישמיות ובפשעי שנאה נגד יהודים כאשר שרים מרכזיים בממשלת ישראל היו בעצמם טרוריסטים ו/או סניגורים משפטיים וציבוריים של טרוריסטים יהודים

לא בקלות יסכימו מדינות העולם המערבי שישראל הדמוקרטית תהפוך חס וחלילה לבעלת ברית של מדינות עם שיטות ממשל לא דמוקרטיות. אנשי הייטק, תעשיה ומשקיעים יחשבו היטב אם ישראל לא דמוקרטית ובעלת מערכת משפט חלשה הינה המקום הנכון להשקיע בו את מרצם, רעיונותיהם וכספם.

המדיניות הגזענית-משיחית של בן גביר וסמוטריץ', שמטרתה לספח בפועל את אזור סי ולנשל את הפלסטינים, תוביל להתקוממות ואולי אפילו לניתוק היחסים הטובים שבין ישראל ירדן, מצרים והאמירויות.

הסכמי השלום החשובים שנחתמו ע"י מנחם בגין, יצחק רבין ובנימין נתניהו יירדו כולם לטמיון. העליות הקנטרניות של בן גביר להר הבית, בניגוד מוחלט לפסיקות הרבנות הראשית שאוסרות את העליה להר, יובילו להתנגשות מול 1.6 מיליארד מוסלמים וביניהם גם מדינות לא חשובות וקטנות כביכול כמו אינדונזיה.

במציאות של 2023 אין דבר שכזה "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב".

מי שאיפשר לשרים גזענים, קיצונים, שונאים אובססיבים של מערכת המשפט והשידור הציבורי להוביל את מדינת ישראל בחורף 2023, נושא ויישא באחריות המלאה למחיר הכבד שמדינת ישראל וכל תושבי האזור בין הירדן לים ישלמו בהמשך. והלוואי שנתבדה.

הסכמי השלום החשובים שנחתמו ע"י בגין, רבין ונתניהו יירדו לטמיון. העליות הקנטרניות של בן גביר להר הבית, בניגוד לפסיקות הרבנות הראשית שאוסרות זאת, יובילו להתנגשות מול 1.6 מיליארד מוסלמים

לכן, נפנה מכאן לכל מי שמדינת ישראל יקרה לו ומאמין בערכי מגילת העצמאות:  עדיין לא מאוחר לעצור את הטירוף של הגזענים המשיחיים, מחברי "תורת המלך" ו"ברוך הגבר", ארגוני להב"ה, לה-פמילייה ועוד. מדינת ישראל הינה פלא מהלך שהוקם בדם, יזע ודמעות, אל תתנו לבית השלישי להיחרב.

ד"ר גדי גבריהו הוא יו"ר ארגון "תג מאיר", הנאבק בפשעי שנאה.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 515 מילים
סגירה