ישראל מיישמת את המודל ההונגרי

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן ב-2017 (צילום: חיים צח, לע"מ)
חיים צח, לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן ב-2017

שרת ההסברה (זו שאמורה להסביר את מדיניות הממשלה למדינות העולם) נושאת בתפקיד בזוי למדי שמאפיין בעיקר דיקטטורות – שרת תעמולה (כפי שגלית דיסטל-אטבריאן תופסת את תפקידה כשרת הסברה):

לנקוט באמצעי תעמולה בזויים במיוחד וכוזבים במיוחד – בשליחות נאשם מסית ושקרן פתולוגי ורעייתו העבריינית המורשעת שמראיינת מועמדים לתפקידים בכירים בשירות הציבורי – כדי לשטוף את מוחם של האזרחים.

שרת ההסברה נושאת בתפקיד שמאפיין בעיקר דיקטטורות – שרת תעמולה (כפי שדיסטל-אטבריאן תופסת את תפקידה כשרת הסברה): לנקוט באמצעי תעמולה כוזבים כדי לשטוף את מוחות האזרחים

לשטוף את מוחות האזרחים באגרסיביות כדי שיבינו מדוע הפיכה משטרית היא בעצם השבת הריבונות לעם, מדוע דיקטטורה היא בעצם דמוקרטיה, מדוע שיעבוד הוא בעצם שחרור, מדוע שקר הוא בעצם אמת, מדוע דברים שלא היו ולא נבראו הם בעצם מציאות, מדוע רע הוא בעצם טוב ומדוע החורבן שהנאשם המסית והשקרן הפתולוגי ממיט עלינו (בעזרת מכונת רעל שדיסטל-אטבריאן היא חלק מרכזי בה) הוא בעצם סבבה.

כמובן שדיסטל-אטבריאן מבצעת גם תפקיד בזוי זה בצורה בזויה במיוחד,  כהרגלה של אשת ציבור בלתי נסבלת זו. רק אדגיש: היא מבצעת תפקיד שלא קיים. תפקידה המוגדר הוא שרת הסברה כלפי חוץ ולא שרת תעמולה כלפי פנים. אבל היא לא מצליחה להבין את ההבדל והאמת שגם לו הייתה מבינה, זה לא היה מעניין אותה.

הממשלה הזו מורכבת מגברים רבים ונשים מעטות שפועלים בצורה בזויה. הם לא המציאו דבר. הם בסך הכל הולכים (כלומר: רצים) בעקבות הנאשם המסית והשקרן הפתולוגי ורעייתו המורשעת למימוש מודל ההפיכה המשטרית ההונגרי (ובמובנים רבים הפולני והטורקי והרוסי).

אין פלא שבשבוע שעבר כבר צייץ מוקיון הבית, גדי טאוב, שרשור ציוצים מחריד על פגישתו עם ויקטור אורבן ועל כך שמדובר במנהיג דמוקרטי שנפל קורבן לתעמולת השמאל שטוען שהוא חולל הפיכה משטרית (סליחה, אב"ח. אתה צודק. שניכם מוקיונים של הדיקטטור. אבל טאוב הוא מוקיון הבית. אתה יותר מוקיון החצר).

אין פלא שבשבוע שעבר כבר צייץ מוקיון הבית, גדי טאוב, שרשור ציוצים מחריד על פגישתו עם ויקטור אורבן ועל כך שמדובר במנהיג דמוקרטי שנפל קורבן לתעמולת השמאל שטוען שהוא חולל הפיכה משטרית

אורבן לא רק נקט בתעמולה אנטישמית בזויה נגד איל ההון היהודי ג'ורג' סורוס. הוא גם שיבח את מנהיגה הפשיסט של הונגריה בתקופת הכיבוש הנאצי, האדמירל מיקלוש הורטי (סליחה, גדי. לא פשיסט. מנהיגה הדמוקרטי של הונגריה בתקופת פריחת יחסי הידידות בין הונגריה החופשית וגרמניה החופשית מאד). אורבן הוא מנהיג אנטישמי בזוי שהחריב את הדמוקרטיה הליברלית בהונגריה והפך אותה לדיקטטורה במעטפת של דמוקרטיה פורמלית.

יישום המודל ההונגרי במסגרת ההפיכה המשטרית בישראל בא לידי ביטוי במינוי שר התקשורת שלמה קרעי, שפועל בשליחות השקרן המשסה ואשתו כדי למנוע את המשך פועלם של שרידי התקשורת החופשית והביקורתית.

יישום המודל ההונגרי במסגרת ההפיכה המשטרית בישראל בא לידי ביטוי במינוי שר המשפטים יריב לוין, שפועל בשליחות השקרן המשסה ואשתו כדי לחסל את הפרדת הרשויות, העצמאות השיפוטית וההגנה היחידה על זכויות האדם בישראל.

יישום המודל ההונגרי במסגרת ההפיכה המשטרית בישראל בא לידי ביטוי במינוי קומיסר החינוך יואב קיש, שפועל בשליחות השקרן המשסה ובמחיצת תפלצות רעיוניות ("אבי מעוז ואני רואים עין בעין…") כדי למנוע כל דיון הומניסטי, דמוקרטי וביקורתי בבתי הספר בפשעי האפרטהייד בגדה, בהפיכה המשטרית בישראל ובאפליה הממוסדת כלפי האזרחים הערבים. מוזמנים לקרוא על מעשיו הראשונים והבזויים של קיש בתפקידו.

אורבן לא רק נקט בתעמולה אנטישמית בזויה נגד איל ההון היהודי סורוס. הוא גם שיבח את מנהיגה הפשיסט של הונגריה בתקופת הכיבוש הנאצי, האדמירל הורטי. אורבן הוא אנטישמי שהחריב את הדמוקרטיה הליברלית

אגב, משטר האפרטהייד בגדה הופך את מצבנו לחמור לאין ערוך ממצבם של האזרחים ההונגרים. בהונגריה לא קיימים חבלי ארץ שבהם חיים מיליונים משוללי אזרחות תחת דיקטטורה צבאית שאוכפת משטר משפטי של 2 מערכות חוק שונות לפי לאום שונה.

יישום המודל ההונגרי במסגרת ההפיכה המשטרית בישראל (בשילוב משטר האפרטהייד בגדה) בא לידי ביטוי במינוי קומיסר התרבות מיקי זוהר כדי למנוע תקציבים מכל מוסד תרבותי שיבקש לבקר את מדיניות הפשע בגדה, את ההפיכה המשטרית ואת אפליית האזרחים הערבים.

זוהר, אגב, כבר מקדם הצעת חוק שתאסור לצלם חיילים בשעת פעילות מבצעית בגדה. ומאחר שכל מהות תפקידם של בנינו שנשלחים לגדה הוא להנציח משטר אפרטהייד אלים ולתחזקו בברוטליות, הרי שניתן לראות בפועלם העגום של בנינו בגדה משום פעילות מבצעית נצחית. ולכן לעולם יהיה אסור לצלם אותם שם.

צילום הברוטליות וחשיפת פשעים אלימים והתעללות שנגזרים מעצם משטר האפרטהייד – זהו כמובן מעשה מצפוני ומוסרי מדרגה ראשונה. הפיכת חושפי הפשעים האמיצים לעבריינים באמצעות חוק בזוי, משתיק ומרתיע – זוהי כמובן מלאכה בזויה נוספת של משרתי נתניהו.

שימו לב שלא כתבתי מילה על אנשי האפרטהייד מהציונות הדתית וממפלגת העליונות היהודית או על ראשי המפלגות החרדיות שאדישים לפשעים הללו, חלקם תומכים בהם וכולם גוזרים על החרדים בפרט ועל אזרחי המדינה בכלל מציאות כלכלית בלתי אפשרית ומציאות מוסרית שאינה אלא חרפה.

מילה לא כתבתי על השותפות האנטי-דמוקרטיות של הליכוד. התמקדתי הפעם רק בשרי הליכוד. בעצם, לא עוד ליכוד אלא כת גזענית וברוטלית שמחוללת כאן הפיכה משטרית.

מילה לא כתבתי על השותפות האנטי-דמוקרטיות של הליכוד. התמקדתי הפעם רק בשרי הליכוד. בעצם, לא עוד ליכוד אלא כת גזענית וברוטלית שמחוללת כאן הפיכה משטרית

אחזור לסיום על מילותיי הקשות: שרי הליכוד הם שרים בזויים בשירות מנהיג בזוי ומסוכן. ורעייתו.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 778 מילים ו-1 תגובות
סגירה