אתם יודעים שאתם צריכים להצביע נתניהו

 (צילום: Yonatan-Sindel-Flash90)
Yonatan-Sindel-Flash90

גם בלעדי דבריי, אתם יודעים שאתם צריכים להצביע 'נתניהו'. אתם יודעים שאתם חייבים שראש הממשלה המכהן – ימשיך לכהן עוד קדנציה (ועוד אחת, אולי גם עוד אחת).

אני רק אסיר מעט את הערפל, כדי שתראו את הדברים. אני שומע מכל כיוון את האמירה: הפעם, אני באמת לא יודע/ת למי להצביע. למה בפעם הקודמת כן ידעת? מה השתנה במערכת בחירות ספציפית זו, ש'אין לך למי להצביע'?

כאן מתחילים אנשים עם חשבונות ותרגילים, שלדעתי מורכבים אפילו למי שלמד את כל תכני הליב"ה ואף סיים בהצטיינות את מבחני הבגרות עם 5 יחידות במתמטיקה כולל אלגברה….לא רחוק יהיה להניח כי גם מי שסיים 'הנהלת חשבונות 1+2', לא יצליח לפתור את המשוואה בנקל.

אבל אני אגלה לכם את הסיבה, מבלי לעשות אפילו תרגיל כפל פשוט – שאת זה כן למדתי ב'חיידר'. בתוכך אתה יודע שעובדתית אנו נמצאים תחת הנהגה מיטיבה שכאן בישראל לא ראינו כזו לפניה.

אבל אני אגלה לכם את הסיבה, מבלי לעשות אפילו תרגיל כפל פשוט – שאת זה כן למדתי ב'חיידר'. בתוכך אתה יודע שעובדתית אנו נמצאים תחת הנהגה מיטיבה שכאן בישראל לא ראינו כזו לפניה

אתה מודע לכך שלמרות שאינך מבין בכלכלה, הרי כל עוד מחירי הנדל"ן מרקיעים שחקים – אות הוא שהכלכלה המקומית מתחזקת. אתה מגיע לעבודה עם אוכל מהבית ולא יורד לאכול בחומוסיה מתחת למשרד, אבל אתה זוכר היטב שבעבר בקבוקי שתיה קלה היו בגדר מותרות עבורך. הזמנת פיצה היתה הארוחה הכי מפנקת שפירגנת לעצמך, אם לא עמלת להכינה.

הקבלנים הפסיקו לבנות דירות מגורים? ביטוחי המשכנתאות האמירו כשאיימו על ה'שוק' – ואנשים ממשיכים לרכוש דירות.

הטה רגע אוזן לדברי המתלוננים על ראש הממשלה נתניהו, אלו שטוענים לכתר ומבטיחים כי הם טובים יותר. מה יש להם 'לספר' לנו?

אתה קורא כמעט כל כותרת 'דרמטית' בתקופת הבחירות, ולא מצליח לאתר בדל זנבה של דרמה כלשהי. כשמשהו מצליח לנער לרגע את אמות הסיפין, אתה מגלה שמדובר בחצי שורה שהודלפה והוצאה מהקשרה

אז יש שיעור מוסר בכדי לדון מי 'קודם כל': ישראלי או בן אדם. הם מנופפים לנגד עיניך בשלושה או ארבעה תיקי חקירה שנפתחו נגד ראש הממשלה, אפילו המלצה להעמיד לדין. מישהו שכח בכמה תיקים נחקר נתניהו? מישהו יכול לזכור תקופה כלשהי בה נתניהו לא נחקר מאז עלה לכהן כראש ממשלת ישראל?

הם מספרים שנתניהו מסדר לעצמו 'חסינות'. לעצמו הוא דואג? מאז שב נתניהו ב'סיבוב שני' אל לשכת ראה"מ, לא גדל הונו יותר ממה שהבנקים בישראל משלמים עבור פק"מ?

לא היה זה נתניהו שפינה את מקומו בהנהגת הליכוד כשהבין שנוכחותו לא מועילה?

ומי עומד מולו? האחד, רמטכ"ל שמבקש לנהל את המדינה. כולנו זוכרים רמטכ"ל אחר. התבלבלנו, במקום להעניק לו כבוד והערכה על פועלו, הענקנו לו את ה'קרדיט' לנהל את המדינה. זו לא היתה חוויה זכורה לטוב, היא גם לא שרדה לאורך זמן. גם הוא עצמו מבין זאת והציב עצמו במקום עשירי ברשימה בה הוא מתמודד כיום.

הרמטכ"ל שמתמודד בסבב הנוכחי, מוכן לשלם לכל אחד כל מחיר בכדי לזכות לרגע בכס ראשות הממשלה. את תפקיד ראה"מ הוא מציע בחלוקה למי שמצהיר על עצמו כי הוא אינו מבין בכלכלה, אבל רץ לעמוד בראש משרד האוצר – ומאז לא מפסיק לנופף בנתונים שמתגלים כשגויים, ברגע בו יצאו מפיו.

לחרדים, שנואי נפשו של מי שישמש בתפקיד ראה"מ – הוא מציע דף חלק חתום. (כשזה לא משכנע אותם, הוא מתחייב לא לשבת איתם).

לחרדים, שנואי נפשו של מי שישמש בתפקיד ראה"מ – הוא מציע דף חלק חתום. (כשזה לא משכנע אותם, הוא מתחייב לא לשבת איתם)

אתה קורא כמעט כל כותרת 'דרמטית' בתקופת הבחירות, ולא מצליח לאתר בדל זנבה של דרמה כלשהי. כשמשהו מצליח לנער לרגע את אמות הסיפין, אתה מגלה שמדובר בחצי שורה שהודלפה, הוצאה מהקשרה מחדר חקירות סגור, לעתים אפילו משיעורו של רב.

זה נכון, נתניהו מכהן כראש ממשלה לא קדנציה ולא שתיים. יותר מדי, אפילו לטעמי האישי וטעמי אינו קובע הרבה.

אבל מה הברירה? מה האופציה האחרת? במי תוכל לבחור?
באלו שמוכנים לעשות כל דבר בכדי לזכות בכס הנכסף?

אב לארבע בנות וסב לנכדה. כותב את אשר על ליבו מנקודת מבטו, בעיתונות החרדית מאז 1999. אוהב ללמוד מתגובות הגולשים וטוען כי הוא פתוח תמיד לשמוע דעה אחרת.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
כמה כסף אתה מקבל על ערימת הקשקושים הזו?? נתניהו מושחת ומשחית, פילג את העם, הרס את המדינה. החינוך על הפנים, מערכת בריאות קורסת, כבישים פח, מתווה הגז היה בזיון, צהל הפך להיות משטרה והמשט... המשך קריאה

כמה כסף אתה מקבל על ערימת הקשקושים הזו??
נתניהו מושחת ומשחית, פילג את העם, הרס את המדינה.
החינוך על הפנים, מערכת בריאות קורסת, כבישים פח, מתווה הגז היה בזיון, צהל הפך להיות משטרה והמשטרה עצמה רופסת, הרס שיטתי של כל שומרי הסף של דמוקרטיה,קיצונים מכל הכיוונים מגלים ראשם, אלימות בכל מקום והרשימה עוד ארוכה, ביבי רע לעם הזה ואתה, פכככ, עבד שלו..!!

בקיצור הבנו שלחרדים הוא מצויין כי הוא ממשיך לעזור להם לפרק את המדינה הישראלית דמוקרטית ולשאוב את משאביה לטובת גידול קהילתם. זו בדיוק הסיבה לא להמשיך להצביע לנתניהו ולמי שמנציח את השיטה ... המשך קריאה

בקיצור הבנו שלחרדים הוא מצויין כי הוא ממשיך לעזור להם לפרק את המדינה הישראלית דמוקרטית ולשאוב את משאביה לטובת גידול קהילתם.
זו בדיוק הסיבה לא להמשיך להצביע לנתניהו ולמי שמנציח את השיטה הזו

לפני ארבעים שנה היה פה ראש ממשלה מוצלח למדי ששיקם יפה את ישראל אחרי מלחמה קשה. יועץ משפטי עם עמוד שידרה הכריח אותו להתפטר מתפקידו בגלל חשבון דולרים שהיה בכלל על שם לאה אשתו. אלו היו ימ... המשך קריאה

לפני ארבעים שנה היה פה ראש ממשלה מוצלח למדי ששיקם יפה את ישראל אחרי מלחמה קשה. יועץ משפטי עם עמוד שידרה הכריח אותו להתפטר מתפקידו בגלל חשבון דולרים שהיה בכלל על שם לאה אשתו.
אלו היו ימי המערך המושחת. הימים עליהם מספרים עד היום בזעם חנוק אותם אנשים שמצביעים היום נתניהו. אז רגע, אתה טוען שנתניהו לא אשם? אם כך בוודאי שגם השחיתות המפורסמת של המערך היא אגדה. 29 שנים ורק אשר ידלין אחד? סליחה זו לא שחיתות.
אתה מספר לי על הסבתא התימניה שלך שהייתה העוזרת של גברת גרינשטיין או פרידמן והיחס המתנשא שהיא קיבלה ואז נותן לשרה נתניהו עוד ארבע שנים להתעלל בעובדות מעון ראש הממשלה?
מי שמצביע היום לימין הוא בוגד. לא רק במדינה אלא בימין עצמו. להצביע לימין היום זה להפוך את כל הטענות הצודקות על המערך המושחת לבדיחה. זה להגיד שכל הזעם וכל העלבון הם בעצם העמדת פנים אחת גדולה. לא שלא ניחשנו

עוד 596 מילים ו-3 תגובות
סגירה