דיווח: הרמטכ"ל, המפכ"ל וראש השב"כ הזהירו מהסלמה; בן גביר: אתם שבויים בקונספציה

זלנסקי לשר החוץ כהן המבקר בקייב: "איראן היא אויבת משותפת" ● בהרב-מיארה התירה לקרעי לדון עם נתניהו ברגולציה בתחום השידורים; דיווח: שר התקשורת פועל לסגור שלוש מתחנות הרדיו של כאן ● גולדקנופף התלונן על דחיית ההצבעה בכנסת לגבי פסקת ההתגברות: "קידום ההצעה הייתה תנאי לכניסתנו לקואליציה; בכוונתי לוודא שההצעה תובא להצבעה ביום רביעי הקרוב"

המפכ"ל יעקב שבתאי בשכונת נווה יעקב בירושלים, לאחר פיגוע הירי שהתרחש במקום, 27 בינואר 2023 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
המפכ"ל יעקב שבתאי בשכונת נווה יעקב בירושלים, לאחר פיגוע הירי שהתרחש במקום, 27 בינואר 2023

מועצת הביטחון של האו"ם צפויה להתכנס ביום שני הקרוב ולהצביע על ההצעה הפלסטינית לגנות את החלטת הממשלה בעניין הרחבת ההתנחלויות ביהודה ושומרון.
ברויטרס מדווחים כי ההצעה, שנוסחה על ידי איחוד האמירויות, דורשת מישראל "להפסיק לגמרי ובאופן מיידי את כל פעילות ההתנחלויות בשטח הפלסטיני הכבוש". ארה"ב עשויה להטיל וטו על ההחלטה.

בגל"צ מדווחים כי סמוטריץ' לא יקבל את הסמכות על פינויים ביו"ש – למרות שהדבר הוסכם במו"מ הקואליציוני. על פי הדיווח, את ההחלטות הללו יעשו במנגנון משותף של ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט והשר במשרדו, שר האוצר סמוטריץ'.

בעיתון הארץ מביאים את דבריו של בחור ישיבה שהותקף מינית על פי טענתו על ידי הרב אפרים טסלר מראשות הישיבה של חסידות ויז'ניץ, ושנחתם איתו בשנת 2017 הסכם שתיקה של 100 אלף שקל, במעורבות בנו של הרב, ח"כ יעקב טסלר, סגן השר מיהדות התורה, שגם העביר פעם אחת תשלום של הכסף שהובטח.

מלשכת סגן השר נמסר בתגובה: "הניסיון לגרור ולשרבב את סגן השר לאירועים המתוארים בכתבה הוא נבזי ומשולל כל יסוד עובדתי. סגן השר לא היה מעורב מעולם במי מהאירועים המתוארים ולא לקח חלק בהסדר כזה או אחר ככל שהיה כזה, לטענתכם. בפרסומכם הקודם גרמתם צער ועוולת לשון הרע נגד סגן השר, פגעתם בשמו הטוב באופן בלתי הפיך תוך ייחוס לו מעשים שלא היו ולא נבראו. אנו תקווה שלא תעמיקו את הנזק המיותר שלא לצורך שגרמתם לסגן השר בייחוס פעולות שהוא כלל לא היה מעורב בהן".

כוחות צה"ל הרסו את בית המחבל שרצח את רונן חנניה בפיגוע בקריית ארבע באוקטובר 2022.

יו"ר דגל התורה משה גפני נטש בזעם את המליאה אתמול, כשהתברר לו שההצבעה על פסקת ההתגברות נדחתה לבקשת הנשיא, ועל פי דיווח הבוקר ברשת ב' כל ראשי הקואליציה ושרים מטעמו של נתניהו וזכו לשיחה קשה.

גפני אמר להם על פי הדיווח כי "פסקת ההתגברות זה חוק שלנו לא פחות משל רוטמן, ולאף אחד אין זכות לדחות אותו בלי להתייעץ איתנו. אני דורש שהחוק יעלה להצבעה מיד בשבוע הבא".

סגירה