בן גביר במכתב למפכ״ל: דרוש ממפקד מחוז ת״א לא לאפשר חסימת צירים בהפגנות מחר

לפיד במסר לשוטרים: זיכרו שהמפגינים אינם טרוריסטים ואינם אנרכיסטים ● דיווח: לוין נפגש עם בכירי הייטק שהזהירו אותו מהשלכות הרפורמה ● מאות טייסים הביעו חשש מהרפורמה בשיחה קשה עם מפקד חיל האוויר שהוציא לאחר מכן איגרת לאנשי החיל ● הבית הלבן: אנשי ממשל ביידן לא ייפגשו עם סמוטריץ' בארה"ב; סעודיה וצרפת גינו בצורה חריפה את דברי השר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בזירת פיגוע הדריסה בירושלים לצד מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, 10 בפברואר 2023 (צילום: עוצמה יהודית)
עוצמה יהודית
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בזירת פיגוע הדריסה בירושלים לצד מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן, 10 בפברואר 2023

ברקע המחאות נגד הממשלה: ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן החליט להעביר את שגרירות הונגריה לירושלים, כך פורסם לראשונה בזמן ישראל. גורמים בכירים במשרד החוץ אישרו את הפרטים.

ברקע המתיחות מול וושינגטון: ראש המטות המשולבים של ארה"ב הגנרל מארק מילי יגיע היום לישראל כדי לקיים סדרת פגישות עם בכירים שונים, כך פורסם בחדשות 13. לפי הפרסום, הפגישות יתמקדו במאבק המשותף של המדינות באיראן.

ח"כ שמחה רוטמן על ההפיכה המשפטית: "בבסיס מרבית ההתנגדות לרפורמה עומדת טענה אחת המבוססת על החשש שהעם יקבל החלטות לא טובות ושיש צורך בבית המשפט שיקבל במקום העם החלטות טובות. אפשר לומר על הטענה הזו הרבה דברים, אבל היא לא דמוקרטית. אין שום מנגנון שיציל אותנו מעריצות המיעוט של בית המשפט, מלבד דמוקרטיה".

ח"כ קטי שטרית התייחסה בריאיון לגלי צה"ל לחוק הנבצרות: "הם [מתנגדי ראש הממשלה] מאוד יצירתיים ומנסים להזיז את נתניהו בכל דרך אפשרית, מטרת החוק היא להקדים תרופה למכה. תפקידה של היועצת המשפטית לממשלה הוא לייעץ ולא לקבוע מי יהיה ומי לא יהיה ראש ממשלה".

קטי שטרית בישיבת סיעת הליכוד בכנסת, 23 במאי 2022 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
קטי שטרית בישיבת סיעת הליכוד בכנסת, 23 במאי 2022 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ח"כ יוראי להב הרצנו התייחס בריאיון לכאן רשת ב למחאות נגד ההפיכה המשפטית: "עד שלא תהיה עצירה בחקיקה, בדהירה המטורפת לחיסול הדמוקרטיה – אין לנו כוונה להפסיק. אני לא קורא לסרבנות ולשום פעולה שנוגדת את החוק. המדינה צריכה לעצור מלכת עד שהממשלה לא עוצרת. שר הפיתות הלאומי מכנה את המפגינים כאנרכיסטים – חל היפוך יוצרות מוחלט".

סגירה