שרה'לה בואי ללונה טראמפ

 (צילום: Miriam Alster/Flash90)
Miriam Alster/Flash90

זה היה צפוי. יכולנו לסמוך על טראמפ שיתהפך. האמת היא שלא הייתי נופלת מהכיסא אם היה מפטר את ביבי בציוץ בטוויטר, ממילא הוא מנהל משם את המעצמה שלו, אז לצפצף על ראש ממשלה שלא יודע שובע זה מתבקש ודי קורע, אם מתעמקים בזה קצת.

האיש שעוקר הרים קובע פתאום עם רודנים ואף קופץ לבקרם, ומנגד, לעיניו הכלות של "ביבי מיי פרנד" הופך פתאום הנשיא מרמת-טראמפ הרים סביב לה, לשוחט לא כשר. בבלפור לא יודעים את נפשם. טראמפ שלנו?

האמת היא שלא הייתי נופלת מהכיסא אם היה מפטר את ביבי בציוץ בטוויטר, ממילא הוא מנהל משם את המעצמה שלו, אז לצפצף על ראש ממשלה שלא יודע שובע זה מתבקש

עם עוד טיפ טיפת מזל וקומץ ג'נאנה טראמפית (תמיד סמכנו על טוב לבם של גויים) אולי תחזינה עינינו בנס הפרדת נתניהו מהמדינה ולהגשמת חזונה של שרה נתניהו: "נרד מהארץ ושהמדינה תישרף". וכל זה רק בגלל שביבי ירד להוריקן טראמפ מהעיניים. מי יודע, אולי ביקש ממנו מימון למשפט ("יש עליך מיליון דולר?").

עכשיו נראה את המתנחלים אוכלים את הדגים המסריחים ומגורשים מהמועדון שהכשירו. מעניין מה נסגר עם תפילת הודייה ששוררו עבור הפריץ.

לנגד עינינו המשתאות הולכת ספינת הדגל, פסים וכוכבים, על קברניטה שיכור הכוח, ומתרחקת מהנקודה הזעירה על כדור הארץ ומהקוסם הלחוץ, שבזבז את כל הטריקים וגילה בתוך הכובע ארנבת מתה, ומדינה שקרע לגזרים שנתקשה לחבר מחדש.

גם נתניהו מסוכן עכשיו כי הוא בלחץ. עד כה השתמש בכל הארסנל כדי להתניע פאניקה, השבוע הצליח לו עד כדי כך שהוא עצמו נאלץ להימלט על נפשו לנוכח קהל הבית באשדוד שליווה אותו בתשואות כאילו יצא לריצת בוקר ולא חיפש כיפת ברזל ואת הכביש המהיר לבלפור, משתעשע במחשבה מה עדיף, סירנות עולות ויורדות או ערב שקט בבית.

עד כה השתמש בכל הארסנל כדי להתניע פאניקה. השבוע הצליח לו עד כדי כך שנאלץ להימלט על נפשו לנוכח קהל הבית באשדוד, שליווה אותו בתשואות כאילו יצא לריצת בוקר ולא חיפש כיפת ברזל ואת הכביש המהיר לבלפור

נראה שהקוסם הבדאי קצת נמאס על מנהיג המעצמה. אולי זה סיפור הדייג ודג הזהב. טראמפ שנמאס לו לסדר עניינים לראש ממשלה, שמסתחבק אתו כשווה בין מגלומנים, ודורש ממנו את איראן על מגש לבחירות. הנשיא הכי לא צפוי בעולם גילה שיותר משהפרה רוצה להניק – העגל הגזים.

לנוכח העולם הפך נתניהו מראש מדינה קטנה ומסוכסכת למי שבטוח שהוא בכלל בבית הלבן, ואיזו מדינה קטנה, ישראל כמדומני, נדבקה לו לנעל כמו נייר טואלט. גם אשתו מאמינה שתפור עליו נשיא ארה"ב במקום הלבנט המזיע הזה על חמגשיותיו וטייקוניו שמתקמצנים על ענק יהלומים.

אבל טראמפ, כמו טראמפ, עשה סיבוב פרסה, אחד מני רבים, ושלף בפעם המי יודע כמה את החרב המתהפכת שלו ורשם עוד פרק בסאגה העולמית שהוא מפיק ומככב בה.

ולא שהוא לא מסוגל להתהפך חזרה ואז נגלה באימה שהפטריה שלנו חזרה. מבטא אמריקאי, הפרד ומשול, פטר ומנה. מיני מי של טראמפ. כלומר, החיקוי הזול והמסוכן.

נתניהו הפך מראש מדינה קטנה ומסוכסכת -למי שבטוח שהוא בכלל בבית הלבן, ואיזו מדינה קטנה, ישראל כמדומני, נדבקה לו לנעל כמו נייר טואלט

הרי באותה אבחת חרב מתהפכת טראמפ ליהק את נשיא צפון קוריאה וככה ליהק עכשיו את רוחאני האיראני, בפרצוף של נתניהו שמצא עצמו נואם באשדוד במקום בבית הלבן צ'יק טוצ'יק עם בלוריתו המתנפנפת של השולף הכי מטורלל במערב.

ואולי זו בכלל קריית טראמפ על הר טרשים קרח שעצבנה את מלך היקום. אשתך דורשת ומקבלת מכל טייקון זהב פרוויים על צווארה ורביד מלכות על פרקי ידיה ואתה זורק לי גבעה?

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
מדויקים הדברים אשר כתבת וגם כתובים היטב – אבל! כמו שאמר גלילאו כאשר עמד על המוקד: "ואף על פי כן; נועה תנועה הארץ". כך גם השפוטים של הנוכל מרחוב בלפור, הם יצביעו עבורו ויתנו לו חסינות וז... המשך קריאה

מדויקים הדברים אשר כתבת וגם כתובים היטב – אבל!
כמו שאמר גלילאו כאשר עמד על המוקד: "ואף על פי כן; נועה תנועה הארץ".
כך גם השפוטים של הנוכל מרחוב בלפור, הם יצביעו עבורו ויתנו לו חסינות וזה כל מה שמעניין אותו.

עוד 527 מילים ו-1 תגובות
סגירה