דיווח: הושגה הסכמה בין אנשי נתניהו לבין הנציגים מהאופוזיציה בשיחות ההידברות

לפי הפרסום, יש עתיד והמחנה הממלכתי יתמכו בצמצום עילת הסבירות ובשינויים הנוגעים ליועצים המשפטיים, ובתמורה תוקפא המהפכה המשפטית ● אקוניס, ברקת ובן צור ביטלו את השתתפותם במצעד למען ישראל בניו יורק, לאחר שמזכיר הממשלה פנה לשרים ואמר שיש יותר מדי חברי ממשלה באירוע ● הדיין מאיר כהנא נבחר למועמד הציונות הדתית לתפקיד הרב הראשי האשכנזי

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם צוותי המו"מ של הליכוד, יש עתיד והמחנה הממלכתי בבית הנשיא, 28 במרץ 2023 (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
קובי גדעון/לע"מ
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם צוותי המו"מ של הליכוד, יש עתיד והמחנה הממלכתי בבית הנשיא, 28 במרץ 2023

דובר צה"ל: הלוויתה של סמל ליה בן נון ז"ל, שנפלה אתמול (ש'), תערך היום (א'), ט"ו בסיוון התשפ"ג, 4 ביוני 2023, בשעה 16:30 בבית העלמין הצבאי בעיר ראשון-לציון.

אוהד דהן ז”ל (צילום: דובר צה"ל)
אוהד דהן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

הלוויתו של סמל-ראשון אורי יצחק אילוז ז"ל, שנפל אתמול (ש'), תערך היום (א'), ט"ו בסיוון התשפ"ג, 4 ביוני 2023, בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בעיר צפת.

הלוויתו של סמל-ראשון אוהד שמעון דהן ז"ל, שנפל אתמול (ש'), תערך היום (א'), ט"ו בסיוון התשפ"ג, 4 ביוני 2023, בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בעיר אופקים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם אופיר חיים מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל ובירך אותו על הניצחון.

הנשיא פתח את שיחתם ואמר: "אופיר היקר, איחדת לנו את כל העם בדיוק כמו שאמרת. זה היה מרגש מאוד מאוד, זה מדהים! כל הכבוד!"

חיים הודה לנשיא על השיחה המרגשת והוסיף: "תודה כבוד הנשיא, זה היה אחד הדברים שביקשתי מהשחקנים רצינו לאחד את העם בטח ביום הקשה הזה, ואני שמח מאוד ומאושר מאוד."

"אתה גם מדהים בעצמך, אני כל הזמן עוקב אחרייך אחרי הסיפור של הבן שלך, ואני מסתכל עלייך במשחק, מה שנקרא הבאת אותנו לקצה המתח אבל זה הישג יוצא מן הכלל, היסטורי ממש! כל הכבוד לכם!," אמר הנשיא והוסיף: "תמסור בבקשה לכל השחקנים המדהימים ולכל המבקיעים המדהימים. זה גם מראה שיהודים וערבים יודעים לעבוד ביחד ולחיות ביחד – כל הכבוד!"

"תודה רבה כבוד הנשיא אני אמסור לכולם" חתם חיים את שיחתם.

ראש הממשלה נתניהו בשיחה עם המאמן ושר התרבות והספורט מיקי זוהר:

"ביום של עצב הבאתם שמחה וגאווה ברמה שקשה לתאר. ראיתי כל דקה במשחק. לא היה יום כזה בכדורגל הישראלי."

לרגל הניצחון על ברזיל, שרשרת קלישאות של השר ישראל כ"ץ שכתב: "ישראל מנצחת את ברזיל 2-3 במונדיאליטו בארגנטינה. היינו כחולמים! מעט נחמה ביום כל כך קשה. נבחרת מלוכדת ומגובשת – חלאילה, שיבלי, ודור תורג'מן – ברזילאי אמיתי! כל הכבוד למאמן אופיר חיים ולשחקנים הנהדרים, אל אל ישראל".

מרב מיכאלי כתבה: "חצי גמר!!! וואו. מדהימים!! משחק מדהים, כמה אנרגיה, כמה נחישות! נבחרת הנוער שלנו עושה את זה ובגדול במונדיאליטו! מדינת ישראל מתרגשת וגאה בכם, רק התחלתם".

התקרית הקשה בגבול מצרים. בגל"צ מדווחים כי בכליו של המחבל נמצא בין היתר גם ספר קוראן, שעשוי להעיד על ההקצנה הדתית שעבר – וההערכה בצה"ל היא שזה מה שהוביל את המחבל לבצע את הפיגוע.

בנוסף נמצאו עליו סכין שאיתה חתך את האזיקונים בחדירת הגבול, ושש מחסניות שמעידות על תכנון מוקפד. בחילופי האש שבהם נהרג סמ"ר אוהד דהן, המחבל היה הראשון שפתח באש – צרור יריות ממרחק מאות מטרים שהרג את דהן.

בכאן מדווחים כי בכיר חמאס איסמעיל הנייה ובכיר הג'יהאד האיסלאמי זיאד א-נח'אלה הוזמנו לקהיר כדי לדון בנושאים רגישים שקשורים להסדר ארוך טווח, ראשון מסוגו, בין ישראל לפלגים הפלסטינים.

סגירה