ממשלת הוועדות והסרטונים נכנעה

צילום מסך מסרטון של בנימין נתניהו
צילום מסך מסרטון של בנימין נתניהו

ממשלת ישראל, ממשלת הימין מלא מלא, נחשפת יומיום בחוסר מסוגלותה מול המציאות. זו ממשלה שמורכבת מחסרי יכולת, חסרי כישורים והיעדר מוחלט של ידע כדי לנהל מדינה. על כך מתווספים האינטרסים הזרים של ראשה, האינטרסים הפוליטיים של מרכיביה והאינטרסים האישיים של השרים. זוהי בעצם רשת דייגים שבה הסתבכו לוויתנים עסקיים עם דגי חרב וכרישים, סרטנים וצפרדעים ואין שום סיכוי בעולם שהללו יצליחו להיחלץ איש מרעהו כדי לטפל במדינה שעליה הם אמורים להיות אמונים. למעשה למשול כממשלה מתואמת ויעילה עם תכניות והשקפת עולם שגובשה למען הציבור. פשוט אין סיכוי. לא בחמישה חודשים ולא בקדנציה הקרובה.

ממשלת הוועדות

הקמת עוד ועוד ועדות לעניינים שונים שאינם בלתי צפויים ולא סודיים (יוקר המחיה, הפשיעה במגזר) מעידה רק על כך שהממשלה הזו הגיעה לשלטון בלי שום תכנית. שום אלטרנטיבה שלטונית.

כל נושא הם צריכים ללמוד מחדש. לתכנן, לבדוק אם מתאים להם בכלל לגעת בקטסטרופה ורק אז לנסות לטפל בה.

במשך שנה וחצי של ממשלת השינוי התמקדו חברי גוש נתניהו במרד ברשויות המחוקקת והמבצעת ובהתקפות אישיות נגד חברי הקואליציה והממשלה. הם לא עסקו בהכנת תכניות ליום שבו יחזרו לשלטון. זה לא עניין אותם. העיקר השלטון למען שלטון, כוח, כבוד וכסף. לא למען פתרון בעיות המדינה.

במהלך כהונת ממשלת השינוי התמקדו חברי גוש נתניהו במרד בכנסת ובממשלה ובהתקפות אישיות נגד חברי הקואליציה והממשלה. הם לא עסקו בהכנת תכניות לחזרה לשלטון. זה לא עניין אותם

ראש ממשלת הסרטונים

אם איתמר בן גביר הוא שר הטיקטוק, בנימין נתניהו הוא ראש ממשלת הסרטונים.

על כל מעשה, מחדל או אסון, הוא מיד יעלה עם סרטון בו הוא יגיד "אני נחוש ל…." וכמובן "הוריתי ל…" ומיד יצור רושם שהוא מגיב ועושה צעדים מדינתיים ממשלתיים נחושים להורדת יוקר המחיה, למאבק באלימות ובפשיעה, נגד הטרור, למען הדמוקרטיה, בקריסת שירותי הרפואה, מטפל במשבר מול ארה"ב ואיך אפשר בלי עוד סרטון נגד איראן והגרעין והשואה הצפויה, ו"ידינו הארוכה" ו"אויבנו שידעו שנפתיע אותם" ו"עוצמתנו…." נגיב בעוצמה. ברור.

אין. מערכת ההפקה הצילום והתסריט של נתניהו ראויה לפרס האוסקר. על המהירות, היעילות, איכות שטיפת המוח והחזרה האין סופית על אותם שטיקים וטריקים חסרי משמעות שבסופם כמובן לא יקרה כלום ולא יהיה כלום.

בסוף כל משפט שנתניהו אומר בעברית יושב בן גביר, והוא העבריין הממונה על ביטחון הפנים, וגילה גמליאל היא שרת המודיעין, בצלאל סמוטריץ הוא מורה לאנגלית ומחזיק הקופה הציבורית, ואחד אלי כהן מבייש את סגנית נשיא ארה"ב.

אין. מערכת ההפקה הצילום והתסריט של נתניהו ראויה לפרס האוסקר. על המהירות, היעילות, איכות שטיפת המוח והחזרה האינסופית על אותם שטיקים וטריקים חסרי משמעות שבסופם לא יקרה כלום

אלף סרטונים לא הורידו אחוז אחד מיוקר המחיה, לא הצילו נרצח אחד ברחובות, לא קיימו הבטחה אחת של ראש ממשלת הסרטונים. לא רק שמחיר החשמל לא ירד ולא הוקפא, פשוט אין מספיק חשמל ומאות אלפים נחנקו מחום בחמסין בשל קריסת מערכות החשמל.

ממשלתו בכלל מתפקדת כולה כחברת פרסום לכלום. מייצרים שם סרטונים ותמונות וסיסמאות ממרוקו, מקזחסטן, מהרחובות הריקים של פריז וניו יורק בשעת לילה מאוחרת, כשהם נמלטים ממפגיני המחאה ומתהדרים במעשים שלא עשו ופגישות דמיוניות עם אנשי עסקים וארגונים שלא הגיעו.

זה לא מפתיע שלמירי רגב יש זמן לנסיעה של 8 ימים למרוקו. היא הרי הקפיאה את המטרו ומבטיחה "בקרוב" רכבת 300 קמ"ש מקרית שמונה עד חלומות הלילה שלה בבירת מרוקו.

אבל מה? יש סרטונים. למכביר. ים הסרטונים שמסביב.
ישראל מנוהלת על ידי כוכבי הסרטונים.

ככה הם גם זכו בבחירות כזכור. סרטון "הערבים נעים בכמויות", סרטון "השמאל שכח מה זה להיות יהודים", סרטון "תפרו לי תיקים כדי להפיל רה"מ חזק מהימין" בביהמ"ש המחוזי, סרטון הבאתי מטוסי כיבוי אש לשריפה בכרמל, האסון במירון, מכשירי הנשימה שאיש לא צריך ואבו עלי עם ארכיון הגרעין כשאיראן כבר מעשירה 5 פצצות גרעין, ולאחרונה סרטון אני אכניס את השב"כ להיאבק ברוצחים האלה. כאילו הוא לא היה פה ראש ממשלה 15 שנה ויותר ורק עכשיו נגלו לעיניו כל המחדלים הללו.

כאילו הוא עוד לא הבטיח די הבטחות שממילא הוא לא יקיים לעולם.

אלף סרטונים לא הורידו אחוז אחד מיוקר המחיה, לא הצילו נרצח אחד ברחובות, לא קיימו הבטחה אחת של ראש ממשלת הסרטונים. לא רק שמחיר החשמל לא ירד ולא הוקפא, פשוט אין מספיק חשמל בבתים

משטרת לואי דה פינס

כששר המשטרה מדבר על הפתרון בהכנסת שב"כ  למגזר הערבי והקמת משמר לאומי (שיהיה מבצעי אולי בעוד שנתיים), ברור שמבחינתו אין משטרה בישראל. לא קיימת. נכנעה לארגוני פשיעה ערבים.

כשרה"מ בעצמו מדבר על הכנסת שב"כ למאבק בארגוני פשיעה ערבים ולא על ניעור המשטרה. כשרה"מ לא מפטר שר כושל ולא מעמיד את כל משאבי המדינה לרשות מצב החירום במגזר הערבי, המשמעות היא שמדינת ישראל וממשלתה נכנעו לארגוני פשיעה.

סיסמאות, סרטונים, הבטחות ושקרים זו שיטת המשילות של ממשלת ישראל. ממשלת ימין מלא מלא.

אזרחים שלא מבינים את כל הדברים האלה פשוט יורים לעצמם בראש. כלומר בוחרים בהתאבדות קולקטיבית.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 721 מילים
סגירה