גדעון סער: לישראל אין הישגים בהפסקת האש, ארגוני הטרור מתעצמים

הח"כ החדש פותח אופוזיציה לנתניהו בליכוד ומותח ביקורת קשה על סיום הלחימה ● גם ראש כחול-לבן בני גנץ טוען שהממשלה נכנעה לסחטנות החמאס

ח"כ גדעון סער (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
ח"כ גדעון סער

גדעון סער מותח הבוקר ביקורת קשה על ההחלטה הלא רשמית לסיים את סבב הלחימה הנוכחי. בציוץ בטוויטר כתב הח"כ מהליכוד, כי "הפסקת האש בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

גם ראש מפלגת כחול לבן, בני גנץ, טוען שהפסקת האש היא שגויה, ובציוץ בטוויטר כתב הבוקר כי "700 שיגורים לשטח ישראל, נפגעים ופצועים רבים ו-4 הרוגים – כולם תוצר של אובדן ההרתעה – מסתיימים בכניעה נוספת לסחטנות חמאס וארגוני הטרור. כל מה שעשתה הממשלה פעם נוספת, הוא להניח לפתחנו את המערכה הבאה".

ח"כ חדש נוסף, טל רוסו ממפלגת העבודה, אומר בראיון לכאן ב' כי ממשלת נתניהו הפכה בשנים האחרונות את חמאס לבר-שיח והחלישה את הרשות הפלסטינית. אלוף פיקוד הדרום לשעבר מוסיף כי "הרצון לשקט עכשיו הוא מובן, והשאלה היא מה לעשות הלאה. הרשות הפלסטינית צריכה להיות האלטרנטיבה, שגם אם נרצה לכבוש את עזה יהיה למי לתת אותה".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
No hay nada nuevo ni en los trágicos tres días recién pasados de ataques terroristas desde Gaza, ni en las críticas. Ellas habrían sido serias si se hubieran planteado hace tiempo. Es e... המשך קריאה

No hay nada nuevo ni en los trágicos tres días recién pasados de ataques terroristas desde Gaza, ni en las críticas. Ellas habrían sido serias si se hubieran planteado hace tiempo. Es evidente que el interés de Netanyahu no coincide con la amarga lucha por destruir a Hamás, Jihad Islámica, y una visión coherente de futuro. El cortoplacismo es lo suyo.

עוד 155 מילים ו-1 תגובות
סגירה