לא צריך "להוציא את הכביסה המלוכלכת", היא גלויה לעין כל

מוחים ישראלים בפאלו אלטו מקרינים את תמונתו של נתניהו על קירות הכלא של אלקטרז, צילום מסך מסרטון טוויטר
מוחים ישראלים בפאלו אלטו מקרינים את תמונתו של נתניהו על קירות הכלא של אלקטרז, צילום מסך מסרטון טוויטר

בימין הביביסטי אוהבים להאשים את מתנגדי בנימין נתניהו וההפיכה המשטרית בכך שהם "מוציאים את הכביסה המלוכלכת" ו"משמיצים" את ישראל בחו"ל.

טענה זו נשמעת בימים אלו כשראש הממשלה נתניהו שוהה בניו-יורק, לרגל פגישת המסדרון שלו עם נשיא ארה"ב, כשאלפי המוחים מלווים אותו לכל מקום עם שלטים בגנותו ובגנות ההפיכה המשטרית. את עיקר האש חטפו מהימין הביביסטי מארגני המחאה בניו-יורק, שהקרינו בימים האחרונים מסר על בניין האו"ם הקורא למנהיגי העולם לא להאמין לנתניהו.

הימנים הביביסטים ונציגיהם הצווחנים בתקשורת חושבים כנראה שאנחנו בתקופת האבן, שבה העולם לא נחשף לנעשה בישראל דרך רשתות חברתיות, ערוצי החדשות, עיתונים פופולריים ועוד.

הימנים הביביסטים ונציגיהם הצווחנים בתקשורת חושבים כנראה שאנחנו בתקופת האבן, שבה העולם לא נחשף לנעשה בישראל דרך רשתות חברתיות, ערוצי החדשות, עיתונים פופולריים ועוד

כאילו שעד היום מנהיגי העולם היו משוכנעים שנתניהו ישר כסרגל, עד שהופיעו מובילי המחאה הארורים וגילו להם שביבי לא אמין. באמת לא בסדר מצד מובילי המחאה. שנים שנתניהו בונה לעצמו מוניטין של אדם רציני ואמין והם, באבחת חרב, מנפצים את התדמית המצוחצחת שעמל עליה כל חייו.

הגיע הזמן לגלות לימנים הפופוליסטיים את ה"סוד" – מנהיגי ואזרחי העולם לא זקוקים לראשי "אחים לנשק" כדי להבין שנתניהו שקרן ומוביל ממשלה חשוכה, גזענית ומוטרפת שבזה לערכי הדמוקרטיה. הם לא צריכים לשמוע את שקמה ברסלר כדי להבין שנתניהו נאשם בפלילים שמינה עבריין מורשע (וכהניסט מוצהר) לשר האחראי על המשטרה בישראל.

הם לא מוכרחים לעקוב אחר הטוויטר של אור-לי ברלב כדי להבין כי שר האוצר של ישראל קורא למחוק כפר פלסטיני על יושביו, בשעה שחבריו לקואליציה נותנים גיבוי לטרוריסטים יהודים בחווארה.

הם לא חייבים לצפות בראשי "אחים לנשק", בתכנית החדשות האמריקאית "60 דקות", כדי להבין שיו"ר ועדת חוקה במדינת ישראל חושב שבעל מלון רשאי לא לארח הומואים וכי חברת מפלגתו סבורה כי "אסור לכפות על רופא או רופאה לתת טיפול שעומד בניגוד לעמדתם הדתית".

הם גם לא מוכרחים לצפות בסרטון של אהוד ברק כדי להבין שחברת קואליציה מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע, שרת ההסברה משוכנעת שאיראן וגרמניה מממנות את ההפגנות בישראל, שר האוצר קובע באנגלית עילגת ש"אין עם פלסטיני" ושר החוץ הורס יחסים חשאיים עם מדינה מוסלמית (ומוביל לפיטוריה של שרת החוץ הלובית) בשל תאוות פרסום.

אולי זה יפתיע כמה וכמה ביביסטים אך מעשיהם ואמירותיהם של חברי ממשלת החורבן מצוטטים ברחבי העולם ומשמשים נשק יעיל ביותר לאנשי הבי.די.אס, שרק מחכים ל"טרף". לעוד אמירה מטורללת של שר זה או אחר המציגה את ישראל כמפלה, גזענית ואנטי-דמוקרטית (כפי שהיא אכן מתנהלת בימים טרופים אלה).

אולי זה יפתיע ביביסטים, אך מעשי ואמירות חברי הממשלה מצוטטים ברחבי העולם ומשמשים נשק יעיל לאנשי ה-BDS, שרק מחכים ל"טרף". לעוד אמירה מטורללת המציגה את ישראל כמפלה וגזענית

ממשלת החורבן וההרס היא חלומם הרטוב של מובילי החרם על ישראל. היא מראה לעולם שכל הטענות שלהם נגד מדינת ישראל הן אמת לאמיתה. אלמלא הייתה קמה "ממשלת הימין על מלא", אנשי הבי.די.אס היו בוודאי ממציאים אותה.

לכן, לא רק שהמוחים נגד נתניהו וההפיכה שלו בחו"ל אינם מזיקים לישראל, אלא שהם אפילו מחזקים את תדמיתה ומראים לעולם שיש ישראל אחרת (שונה ב-180 מעלות מזו המיוצגת על ידי הממשלה הנוכחית) – ליברלית, הגונה ודמוקרטית.

תומר פלג, עוסק בייעוץ תקשורת ויחסי ציבור. שירת בדובר צה"ל. בוגר ביה"ס לעיתונאות "כותרת" ובעל תואר ראשון בהיסטוריה כללית מאוניברסיטת תל אביב. עבד 7 שנים ב"ידיעות תל אביב". שימש כדובר של ח"כ לשעבר איל בן ראובן (המחנה הציוני) ושל חברת הכנסת אמילי מואטי (עבודה).

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 474 מילים
סגירה