מנוולים

שמחה רוטמן (מימין) ויריב לוין, 22 במרץ 2023 (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
דני שם טוב, דוברות הכנסת
שמחה רוטמן (מימין) ויריב לוין, 22 במרץ 2023

בממשלת המנוולים והמשתמטים שכונן לפני כשנה בנימין נתניהו, בולטים במיוחד שר המשפטים שלו, יריב לוין, ויושב ראש ועדת החוקה בכנסת ישראל, שמחה רוטמן. ההפיכה המשפטית, שנהגתה וניזומה על-ידי ראש הממשלה ועל-ידם, קרעה את העם לשניים, החלישה את כוחה הצבאי של ישראל ופגעה קשות ביכולת עמידתה.

השניים האלה, בחסות ראש ממשלתם, נתנו גיבוי לאלה ששלחו את לוחמי צה"ל, ובעיקר את טייסי חיל האוויר, לעזאזל, ופעלו במטרה להשליט "סדר חדש" שבו ירוכז הכוח בידי רשות אחת, ובעצם בידי אדם אחד.

לוין ורוטמן, בחסות ראש ממשלתם, נתנו גיבוי לאלה ששלחו את לוחמי צה"ל, ובעיקר את טייסי חיל האוויר, לעזאזל, ופעלו במטרה להשליט "סדר חדש" שבו ירוכז הכוח בידי רשות אחת, ובעצם בידי אדם אחד

לכל דיקטטור יש כאלה הסרים למרותו ומוכנים לבצע כל תועבה עבורו ועבור הנצחת שלטונם, והשניים האלה הצטיינו במיוחד. כמו בריה אצל סטאלין, השניים הללו עומדים לרשותו של "הקאודיליו" שלנו, ורק יציאתם של אלפי אזרחים לרחובות בלמה לפי שעה את מזימתם.

אבל את הנזק, הבוגדים הללו בדמוקרטיה כבר גרמו, ואת מה שמתרחש בגבולנו הדרומי אפשר בהחלט כבר לזקוף במיוחד לחובתם. ומשום כך עלינו לזכור, כפי שהזכיר לנו לאחרונה בנו הגולה של ראש הממשלה, מה דינם של הבוגדים בזמן מלחמה.

ישי קורדובה (74) הינו סא"ל בדימוס. שימש, בין היתר, כמפקד "מערכות", בית-ההוצאה לאור של צה"ל, ולאחר מכן כעורך הראשי של ההוצאה לאור במשרד הביטחון. בעל תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד, בעל תואר שני בהיסטוריה מאוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר ראשון בספרות אנגלית מאוניברסיטת תל-אביב.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 185 מילים
סגירה