החלטות, תגובות ושקרים

.בנימין נתניהו, פברואר 2024 (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
בנימין נתניהו, פברואר 2024

דברים שהם תמצית השקר שבתוכו כלאה אותנו (ישראלים ופלסטינים) ממשלת בנימין נתניהו, כנופיית האפרטהייד וההפיכה המשטרית – אחרי שנכלאנו על ידי ארגון הפשע נגד האנושות חמאס, שהמיט קטסטרופה עצומה על ישראלים ופלסטינים כה רבים:

ההחלטה הפתטית של הממשלה לדחות על הסף כל החלטה חד-צדדית או כל תכתיב בינלאומי על הקמת מדינה פלסטינית, בנימוק שאין מקום לצעדים חד-צדדים ובנימוק שהסדר מדיני יושג רק באמצעות משא ומתן ישיר: זו לא רק החלטה חלולה וחסרת ערך, זו גם החלטה שהיא שקר.

החלטת הממשלה לדחות על הסף כל החלטה חד-צדדית או תכתיב בינל' על הקמת מדינה פלסטינית, בנימוק שאין מקום לצעדים חד-צדדים ושהסדר מדיני יושג רק במו"מ ישיר: זו החלטה חלולה ושקרית

זו החלטה שהיא שקר מצדם של מי שצעדים אלימים וחד צדדיים הם חלק מפועלם. שקר מצד מי שפועלים באופן אלים וחד-צדדי להנצחת משטר אפרטהייד מביש בגדה ולמחיקת השאלה הפלסטינית מסדר היום המדיני, כאילו מיליוני אנשים פשוט ייעלמו באוויר. שקר מצד מי שניסיונם לחולל הפיכה משטרית עדיין נמשך – ואין חד צדדי וברוטלי ממנו כלפינו הישראלים.

הכי בולט הוא השקר בהכרזה על כך שמשא ומתן ישיר להשגת הסדר מדיני הוא הדרך היחידה. והשקר הזה נטען מטעם ממשלה, שקווי היסוד שלה נפתחים בהצהרה חגיגית על כך שארץ ישראל שייכת אך ורק לעם היהודי ועל כך שהממשלה תפעל להרחיב התיישבות יהודית ביהודה ושומרון.

אז על איזה משא ומתן ישיר אתם מדברים? על משא ומתן ישיר בין ניסים ואטורי לבין בצלאל סמוטריץ' בסוגייה האם לבצע רצח עם רק בעזה או שמא להגשים את תכנית ההכרעה המפלצתית שמאפשרת לפלסטינים בגדה בחירה בין 3 אופציות מרנינות: חיים תחת משטר אפרטהייד רשמי, טיהור אתני באמצעות גירוש או רצח עם?

רק אציין שבני גנץ ומפלגתו שותפים להצהרה השקרית של ממשלת נתניהו-בן גביר. ממשלת ה-7 באוקטובר, שבאשמתה הצליח חמאס לחולל את שואת העוטף. מה עושים שם גנץ וגדי איזנקוט כיום? לאלוהים הלא קיים הפתרונים.

*  *  *

תגובת ראש הממשלה לפרסום הסרטונים האיומים שבהם רואים את שירי ביבס מחזיקה בילדיה (רק אריאל גלוי לעין) ומוקפת בחבורת בריונים בזויים בחאן יונס: זוהי אחת התגובות הכי מופרעות שאפשר לחשוב עליהן.

התגובה הייתה שאנו נבוא חשבון עם החוטפים. וואלה? כי בינתיים חלפו 4 חודשים וחצי, במהלכם הרגנו אלפי ילדים ונשים שאינם קשורים לחטיפה ולזוועת 7 באוקטובר – כולל פעוטות בגילו של אריאל ותינוקות בגילו של כפיר.

תגובת נתניהו לסרטון חטיפת משפחת ביבס הייתה שנבוא חשבון עם החוטפים. וואלה? כי בינתיים חלפו 4 חודשים וחצי, במהלכם הרגנו אלפי ילדים ונשים – כולל פעוטות בגילו של אריאל ותינוקות בגילו של כפיר

נבוא חשבון. זו התגובה. מה אין בתגובה? נכון. אין בתגובה הבעת צער ונטילת אחריות על כך שהממשלה והמדינה הפקירו את שירי וירדן ואריאל וכפיר וישראלים רבים אחרים לרצח המוני ולחטיפה לגיהינום. אבל הבעת צער ונטילת אחריות זה לחלשים. לא לנרקיסיסטים.

ומה עוד אין בתגובה? נכון. הנורא מכל: אין התחייבות להשיב בחיים את 4 בני משפחת ביבס. הזקפה הלאומית היא דבר חשוב. בני האנוש הישראלים חסרי האונים, לעומת זאת, קצת פחות.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 453 מילים
סגירה