היום ה־141 ללחימה ● 134 חטופים עדיין בעזה

המשטרה עצרה לפחות 18 מוחים בהפגנה נגד הממשלה בתל אביב

רב־סרן אייל שומינוב, ששירת כמפקד פלוגה בחטיבת גבעתי, נהרג בקרב בצפון הרצועה; בן 24 במותו ● נתניהו: אכנס בתחילת השבוע את הקבינט כדי לאשר את התוכניות לפינוי האוכלוסייה ברפיח ● סוכנות אונר"א הודיעה שהיא מפסיקה לספק משלוחי סיוע לצפון הרצועה, כי אינה יכולה לבצע פעילות תקינה באזור ● חבר הכנסת לשעבר צ'רלי ביטון, ממייסדי הפנתרים השחורים, מת בגיל 76

  • חיילי צה"ל ברצועת עזה, פברואר 2024 (צילום: דובר צה"ל)
    דובר צה"ל
  • חיילי צה"ל ברצועת עזה, פברואר 2024 (צילום: דובר צה"ל)
    דובר צה"ל
  • חיילי צה"ל ברצועת עזה, פברואר 2024 (צילום: דובר צה"ל)
    דובר צה"ל
  • חיילי צה"ל ברצועת עזה, פברואר 2024 (צילום: דובר צה"ל)
    דובר צה"ל
  • מים מותזים על מוחים בהפגנה בתל אביב להקדמת הבחירות ולשחרור החטופים, 24 בפברואר 2024 (צילום: AP Photo/Ohad Zwigenberg)
    AP Photo/Ohad Zwigenberg

המשלחת הישראלית למשא ומתן, שנערך בפריז בעניין שחרור החטופים, שבה הבוקר (שבת) ארצה. לפי הדיווחים שפורסמו בחדשות 12, בחדשות 13 וב"הארץ" ונסמכו על דבריו של גורם מדיני המעורה בפרטים, חלה "התקדמות משמעותית" במגעים בין הצדדים. לפי הדיווחים ב"וואלה", ב-ynet ובתאגיד השידור כאן, גובש מתווה חדש במטרה להביא להתקדמות בהשגת הסכם.

דובר צה"ל הודיע הבוקר (שבת) שמטוסי קרב תקפו בלילה עמדות שיגור ותשתיות טרור של חזבאללה באזור ג'בל בלט.  עוד נמסר שהותקפה עמדת תצפית של הארגון באזור עייתא א-שעב.

צה"ל גם תקף בארטילריה באזור חנין ובאזור מרווחין במטרה להביא "להסרת איום".

דובר צה"ל הודיע שכוח של הצבא מיפה הלילה ביישוב זעתרה את שני בתיהם של המחבלים שביצעו השבוע את הפיגוע במחסום א-זעים, ליד מעלה אדומים.

כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו שני מבוקשים ביישוב בורקא שבשומרון, שני מבוקשים נוספים בבזאריה שבשומרון ומבוקש נוסף בזבידאת שבבקעה.

לראשונה זה כ-45 שעות הופעלו התרעות בדרום הארץ: אזעקות הושמעו בקיבוץ נחל עוז שהגב.

כוחות צה"ל הרגו ביממה האחרונה "מחבלים רבים" בשכונת זייתון שבדרום העיר עזה בתקיפות אוויריות ובהיתקלויות בשטח. בין היתר נהרגו, בתקיפה של כלי טיס, חברים בחוליית מחבלים, שהתכוננה לשיגור של נ"ט לעבר חיילי צה"ל. כוחות הצבא גם איתרו אמצעי לחימה רבים, ביניהם רובי קלצ'ניקוב, מחסניות, מטען מוכן להפעלה, וסטים ומסמכים של חמאס.

גם במרכז הרצועה כוחות הצבא הרגו מחבלים ביממה האחרונה. בין היתר נהרגו מחבלים שהסתובבו בקרבת הכוחות עם תיקים וחפץ, החשוד כאמצעי לחימה. "מחבלים רבים" נהרגו ביממה האחרונה על ידי כוחות הצבא בחאן יונס, חלקם בירי צלפים, חלק על ידי מסוק קרב, על ידי כלי טיס ובירי של פגזי טנקים.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
Bravo a tsahal il faut poursuivre jusqu a la capitulation du hamas.par ailleurs la prise de Philadelphy est indispensable pour securise le territoire israelien,et c est seulement entre ... המשך קריאה

Bravo a tsahal il faut poursuivre jusqu a la capitulation du hamas.par ailleurs la prise de Philadelphy est indispensable pour securise le territoire israelien,et c est seulement entre autre , la possibilite unique de delivrer les otages vivants.

סגירה