פשעי ממשלת ישראל

הפגנה בתל אביב נגד ממשלת בנימין נתניהו וקריאה לשחרור החטופים, 6 באפריל 2024 (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)
מרים אלסטר/פלאש90
הפגנה בתל אביב נגד ממשלת בנימין נתניהו וקריאה לשחרור החטופים, 6 באפריל 2024

שני פשעים מהדהדים גם בימים אלה.

שני הפשעים האלה השתלבו היטב בהתנקשות המופרעת במתחם הדיפלומטי האיראני בדמשק וכן בהתנקשות בילדיו של הנייה ברצועת עזה שכללה הרג של ילדים – נכדיו של הנייה שלא חטאו בדבר:

הפשע הראשון תואר היטב בפי ראש שב"כ לשעבר, נדב ארגמן. הפשע טמון בהפיכה המשטרית הבזויה שממשלת ישראל עדיין מנסה לממש גם לאחר שניסיון כינון הדיקטטורה והחלשתה הקיצונית של מדינת ישראל, הביאה עלינו את טבח 7 באוקטובר.

הפשע הראשון תואר בפי ראש שב"כ לשעבר, נדב ארגמן: ההפיכה המשטרית שהממשלה מנסה עדיין לממש, גם לאחר שניסיון כינון הדיקטטורה והחלשתה הקיצונית של המדינה הביאה עלינו את טבח 7 באוקטובר

נדב ארגמן אמר מפורשות בתכנית "עובדה", ששואת 7 באוקטובר נבעה מהחלשת מדינת ישראל בשל ההפיכה המשטרית שהוביל בנימין נתניהו (באמצעות הפרוקסיז יריב לוין, שמחה רוטמן ושאר הכנופייה).

כל מי שעיניו בראשו, כמובן, יודע זאת. ואלו עדיין ניסוחי אנדרסטייטמנט. כתבתי על כך בהרחבה שוב ושוב במקום הזה ממש, מאז הציג יריב לוין ביום 4 בינואר 2023 את תכנית ההימלטות של נתניהו מהכלא. הוא תכנן זאת באמצעות חיסול הפרדת הרשויות וחיסול העצמאות השיפוטית, שהיא ההגנה האפקטיבית היחידה במדינת ישראל על זכויות אדם ואזרח.

ההפיכה נמשכת גם היום במכלול דרכים בידי חבורת קנאים גזענים בארומה תיאוקרטית, ומושחתים חסרי יכולת.

למשל: שב"ס והמשטרה ממשיכים להיות מוחרבים בידי עבריין מורשע שגר ברובע האפרטהייד בחברון. יש טעם לחזור על כך שהוא פופוליסט חלול, אפס חסר אחריות, מעריץ רוצח המונים ממערת המכפלה וגזען ממתחם הכהניזם שכלל הצעת חוק זהה לחוקי נירנברג?

ההשתלטות על המשטרה במסגרת המשך ההפיכה המשטרית באה לידי ביטוי בסופי שבוע שבהם מתקיימים עשרות מעצרי שווא של מפגינים נגד ממשלת הבלהות לצד אלימות משטרה חמורה, איומים מפי קצינים על אזרחים שומרי חוק, חקירות הפחדה, השארת מפגינים במעצר לילי לצורך ענישה בלתי חוקית, הימנעות ממתן אפשרות לייעוץ מיידי מטעם עורכי דין, ניסיונות לשכנע את בתי המשפט להאריך מעצרי שווא וניסיונות לשבור את המחאה כדי לרצות את השר לחורבן הביטחון הלאומי.

ההשתלטות על המשטרה במסגרת ההפיכה המשטרית מתבטאת בסופ"שים שבהם מתקיימים עשרות מעצרי שווא של מפגינים לצד אלימות משטרה חמורה, איומים על אזרחים שומרי חוק, חקירות הפחדה ועוד

הפשע הענק הראשון אפוא הוא ההפיכה המשטרית שהולידה את שחיטת 7 באוקטובר, קריסת כל מערכות המדינה וחטיפת מאות ישראלים לגיהינום. פשע זה, למרבה הזוועה, נמשך גם כיום. כל הזמן.

מכאן לפשע הענק השני שהדהד גם הוא בתכנית התחקירים "עובדה" בה התראיין נדב ארגמן דלעיל.

אנשי צוות מנהלת החטופים סיפרו שבנימין נתניהו מונע שוב ושוב בתירוצים שונים את השבת החטופים מהגיהינום בו נכלאו באשמתו.

דבריהם משתלבים כמובן במכלול ראיות נוספות שמצביעות על כך. תזכרו שלאחר הפקרת באזרחים הללו ביום 7 באוקטובר, נמשכת הההפקרה שלהם ושל משפחותיהם כבר חצי שנה לטובת שימור קואליציית בלהות. זו הסיבה שבעטיה הם גוועים בייסורים שהדעת אינה יכולה לתפוס בידי ארגון טרור נקלה שמונהג בידי פסיכופת משיחי. כמה חטופים וחטופות נותרו בחיים? 60? 50? 40? 20? והאם אפשר לקרוא לכך חיים?

לא בטוח שניתן היה לשחרר אותם מציפורני הסדיסט יחיא סנוואר וחבר אנשיו, אך נראה שנתניהו עושה כל מה שניתן כדי לא להשיבם לקול תשואות שדרני ערוץ התעמולה שלו שנקרא עכשיו 14. ותזכרו שאלו יכולנו להיות אנחנו. נשותינו. ילדינו. בנותינו. איזו חרפה. איזה עינוי. איזו הפקרה. לדיראון עולם.

לא בטוח שניתן היה לשחרר את החטופים מציפורני הסדיסט סנוואר, אך נראה שנתניהו עושה כל שניתן כדי לא להשיבם לקול תשואות שדרני ערוץ התעמולה שלו שנקרא עכשיו 14. ותזכרו שאלו יכולנו להיות אנחנו

שני פשעי הענק הללו השתלבו בשני מעשים מופקרים שביטאו טירוף אנטי-אסטרטגי, אנטי-מוסרי ואנטי-הגיוני:

ההתנקשות בחיי אנשי משמרות המהפכה בשגרירות איראן בדמשק. שוב סימנים שמעידים על החלטה אסטרטגית שהתקבלה בלי חשיבה מעמיקה. ושוב ג'ו ביידן העביר מסרים לאיראן כדי לנסות לנטרל או לפחות למתן את תוצאות ההפקרות של ממשלת ישראל.

ואז: לראשונה בתולדותיה, מותקפת מדינת ישראל באמצעות מאות כלי טיס בלתי מאויישים וטילים בליסטיים וכן עשרות טילי שיוט איראניים. משטר האימים בטהראן מזהה היטב את חולשתה הבלתי נתפסת של ההגנה שלנו.

הפגיעות היו יכולות להיות איומות. הן נמנעו רק בזכות חיל האוויר של ירדן, עימה נתניהו כמעט החריב את השלום, מערך ההגנה של ארצות הברית עימה נתניהו הוליך למשבר עצום וחסר תקדים, מערך ההגנה של בריטניה ששליטיה בזים לנתניהו כמו כל שליטי המערב וכמובן מערך ההגנה האווירית הישראלי שקיים בזכות מדע והשכלה וחריצות שמופקרים בידי ממשלת הבלהות לטובת החזקת מערכת חינוך נחשלת שמוציאה המוני בוגרים חרדים לחיי עוני, בורות, בערות, גזענות ואמונות טפלות ואנטי מדעיות.

כעת קוראים חברי ממשלה וכנסת נבערים מקואליציית האפרטהייד והשחיתות להיכנס למלחמה אזורית עם איראן בניגוד לעמדת ארצות הברית ובניגוד לטובתם של אזרחי מדינת ישראל. טרלול מוחלט. כהרגלם של ה-64.

פגיעות איומות נמנעו רק בזכות חיל האוויר של ירדן – עימה נתניהו כמעט החריב את השלום, מערך ההגנה של ארה"ב – עימה נתניהו הוליך למשבר עצום, מערך ההגנה של בריטניה ששליטיה בזים לנתניהו ועוד

ולהתנקשות בחיי בניו של הנייה:

לא ברור מהו הערך הצבאי או האסטרטגי של ההתנקשות הזו מלבד ארומת הנקמה. כן ברור שבעבר לפחות התקיים דיון בשאלת הפגיעה בילדים חפים מפשע שמצויים לצד הוריהם שסומנו כיעדים. לא עוד. נרצחו ילדים. לא, לא ילדים בעוטף. ילדים בעזה. תתפלאו, אבל אין הבדל ביניהם. הנייה הוא גם מי שנושא ונותן עמנו על גורל חטופינו. מישהו חשב על זה בכלל?

אי אפשר לנשום.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 796 מילים
סגירה