איך איפשרנו לרונלדו הימני של עולם התקשורת להכנס לפריים טיים

עמית סגל (צילום: Hadas-Parush-Flash90)
Hadas-Parush-Flash90
עמית סגל

במאמרה ב"הארץ", טוענת נוה דרומי שאנשי שמאל שונאים את עמית סגל כי הוא "טוב".

ברור! הסיבה היחידה ששמאלנים מתנגדים למשהו זה רק כי הוא טוב מדי.

זו הסיבה ששמאלנים מתנגדים לנתניהו – מרוב שהוא טוב. זאת גם הסיבה ששמאלנים מתנגדים לכיבוש, הוא פשוט כל כך נפלא שאנחנו מוכרחים להתנגד לו.

ברור! הסיבה היחידה ששמאלנים מתנגדים למשהו זה רק כי הוא טוב מדי. זו סיבת התנגדות שמאלנים לנתניהו – מרוב שהוא טוב. זאת גם הסיבה ששמאלנים מתנגדים לכיבוש, הוא פשוט כל כך נפלא שאנחנו מוכרחים להתנגד לו

בעיני נוה דרומי אנחנו השמאלנים יושבים בבתי הקפה בתל אביב (באמצע שבוע כמובן כי אין לנו עבודה), שותים אספרסו ושואלים את עצמנו "איך אפשרנו לעמית סגל, נער הפלא מהשטחים, התותח מהשומרון, האקדח המהיר מעפרה, הרונאלדו הימני של עולם התקשורת להיכנס ללב הפריים טיים בערוץ 12, אנחנו חייבים לעצור את זה".

אז כמה נקודות לתשומת ליבה של נוה דרומי:

  • במועד א' של בחירות 2019 סגל טען שהאיראנים פרצו לטלפון של בני גנץ ביום בו התגלה שנתניהו החזיק במניות בחברת הפלדה שייצרה צוללות לישראל.
  • במועד ב' עמית סגל דיווח שהרוסים פרצו לטלפון של גנץ יום אחרי שהתגלה שנתניהו שיקר במצח נחושה בנוגע לסיבה "החשאית" שבגינה לא דיווח לשר הביטחון והרמטכ"ל שהוא רוכש צוללות עבור ישראל. האם זה מקרי?

אנחנו השמאלנים יושבים בבתי הקפה בת"א (באמצע השבוע כי אין לנו עבודה), שותים אספרסו ושואלים: "איך אפשרנו לסגל, נער הפלא מהשטחים, האקדח המהיר מעפרה, הרונאלדו הימני של עולם התקשורת, להיכנס ללב הפריים-טיים?"

  • האם עמית סגל הקריא את הטענות של פרקליטי נתניהו בפרשת ניר חפץ (כפי שדיווח הכתב נתי טוקר בדה מרקר) בלי גילוי נאות? ואם כן, האם זה מעיד שהוא עיתונאי "טוב"?

למה אני, השמאלני, לא תוקף עיתונאים ימנים כמו איילה חסון, עקיבא נוביק, יאיר שרקי, גאולה אבן, אלמוג בוקר, דוריה למפל ועוד רבים וטובים? כי הם עיתונאים, כי הם ישרים, כי הם ממלאים את תפקידם נאמנה.

אין קשר בין כישוריו של עמית סגל למתקפות עליו. לדעתי, סגל לא ממלא את תפקידו כעיתונאי ומשמש כתועמלן שמכתיב את הסדר הציבורי עבור נתניהו. ועל זה, אני לא מוכן לשתוק.

העובדה שעמית סגל מבקר פעם בירח מלא את הימין, לא סותרת את היותו בעיני תועמלן. גם העובדה שהוא מותקף על ידי גורמים הזווים בימין הכהניסטי לא מעידה על יושרו. היא מעידה על כך שהוא מעדיף את הכהניסטים שלו מעל אחוז החסימה, כמו בצלאל סמוטריץ' לדוגמה.

העובדה שעמית סגל מבקר פעם בירח מלא את הימין,לא סותרת את היותו בעיני תועמלן. גם העובדה שהוא מותקף על ידי גורמים הזווים בימין הכהניסטי לא מעידה על יושרו

לפיכך, אני מציע לנוה דרומי להתייחס לגופה של הביקורת נגד סגל ולא לגופם של שמאלנים. במאמרה ניכר כי אין לה רצון או יכולת לסתור את הטענות העולות מבחינה לעומק את דיווחיו של סגל.

שמאלני ציוני גאה, תל אביבי, לומד משפטים ומלמד עברית. הוביל מחאות למען קהילת להט״ב, שיויון לנשים והדמוקרטיה הישראלית וכעת דובר של ח"כ יאיר גולן. גר עם הכלבה שלו, ירדנה.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
עמית סגל הוא בין העתונאים היחידים שהם בעצם אובייקטיבים ! בגלל היותו דתי חובש כיפה הוא נתפס כימני או כעתונאי ימני אבל זה ממש לא כך , לעומת הרבה מחבריו העתונאים הפוליטיים בעלי הדעה הפול... המשך קריאה

עמית סגל הוא בין העתונאים היחידים שהם בעצם אובייקטיבים !
בגלל היותו דתי חובש כיפה הוא נתפס כימני או כעתונאי ימני אבל זה ממש לא כך , לעומת הרבה מחבריו העתונאים הפוליטיים בעלי הדעה הפוליטית המאודדד ברורה , עמית יודע לבקר לסקר ולתשאל את שני צדדי המפה .

עוד 424 מילים ו-2 תגובות
סגירה