הליכוד ידון מחר בהדחת ראש עיריית קרית שמונה מהמפלגה

פרסום ראשון הנהלת הליכוד תדון מחר בהדחת אביחי שטרן משורות המפלגה, מכיוון שרץ לראשות קרית שמונה מטעם "כולנו" ● זאת, על אף שמפלגתו של כחלון נטמעה מאז בליכוד ● שטרן: "זאת בדיחה, לפי ההיגיון הזה צריך להדיח גם את כחלון"

אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה (צילום: עיריית קריית שמונה)
עיריית קריית שמונה
אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה

הנהלת הליכוד תדון מחר (יום שלישי) בבקשת מנכ"ל הליכוד צורי סיסו ועורך הדין של המפלגה, אבי הלוי, להדיח מהליכוד וממרכז הליכוד את ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן, כך נודע לזמן ישראל.

הסיבה לניסיון ההדחה מהמפלגה: בבחירות המוניציפליות שטרן התמודד מול מועמד הליכוד ברשימה עצמאית שנתמכה בידי סיעת "כולנו" – וניצח.

בקשה להדחת ראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן
בקשה להדחת ראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן

ראש העיר שטרן, עורך דין בן 33, הוא חבר ותיק בליכוד. לדבריו, הוא רצה להפוך למועמד הליכוד, אך הליכוד העדיף להריץ את ראש העיר הקודם, נסים מלכה.

לאחר ששטרן נבחר לתפקיד, מלכה הגיש נגדו תביעה בבית הדין הפנימי של הליכוד. הליך ההדחה המדובר נפתח בהמשך לתביעה.

"הבטיח שלא יתמודד"

"שטרן התחייב שאם יפסיד בסקר של הליכוד הוא לא יתמודד לראשות העיר, הפסיד בסקר וגם לא קיבל את אישור ועדת ההיגוי של הליכוד להתמודד ברשימה עצמאית – אבל התמודד וזכה לתמיכת מפלגת 'כולנו' בסיבוב השני", טען סיסו.

בבקשה להדחת ששלח להנהלת המפלגה, הוסיף סיסו כי "לא רק ששטרן שיקר לבית הדין של הליכוד, אלא גרם למפלגה להוצאות כספיות ניכרות".

שטרן עצמו אמר לזמן ישראל כי, "'כולנו' הריצו מועמד אחר משלהם, והליכוד תמך בניסים (מלכה, ת.ג), בגלל שהם נצמדים לקיים, ומשריינים ראשי עיר מכהנים במקום לתת הזדמנות לאנשים חדשים.

"זאת בדיחה, זה פשוט מצחיק", אמר שטרן, "מה הם נזכרים עכשיו? במקום להתאחד יחד נגד המתקפות על הליכוד מבחוץ מכל הכיוונים, בזמן כזה אנשים מהבית יורים בתוך הנגמ"ש וגורמים לאנשים לעזוב את הליכוד"

שטרן הוסיף, כי "בסיבוב השני אני הייתי נגד ניסים ואכן 'כולנו' תמכו בי. אני מכיר טובה לאנשים, אז בבחירות הארציות תמכתי ב'כולנו'".

"זאת בדיחה, זה פשוט מצחיק", סיכם שטרן, "מה הם נזכרים עכשיו? במקום להתאחד יחד נגד המתקפות על הליכוד מבחוץ מכל הכיוונים, בזמן כזה אנשים מהבית יורים בתוך הנגמ"ש וגורמים לאנשים לעזוב את הליכוד.

"לפי הגישה הזאת, צריך להוציא מהליכוד גם את כחלון, לא רק אותי".

אתה בכלל מעוניין להישאר במפלגה שמתייחסת אליך ככה?

"לא יודע, האמת. אבל אני חלק מהליכוד ואני אשאר בליכוד גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו".

עוד 302 מילים
סגירה