שוב ושוב מסתבר שליברמן הוא השחקן מחזיק האס. שוב ושוב, כי גם הוא שחקן וותיק ומשופשף מזה שנים במערכות הפוליטיות שמרכיבות את המחזה "פוקר שקרנים", שמועלה כאן בלי הפסקה. המחזה היחיד שמתחרה על תואר "המחזה המוצג הוותיק בעולם" עם המחזה הבריטי "מלכודת עכברים" של אגתה כריסטי. בעוד הצופים במחזה של כריסטי מתחלפים מדי ערב מאז 1952, והשחקנים בו מתחלפים מדי כמה שנים – בהצגה "פוקר שקרנים" של התיאטרון הפוליטי הישראלי תקועים ביחד מזה שנים השחקנים והקהל באותו אולם, שובים ושבויים גם יחד.
בהצגה "פוקר שקרנים" של התיאטרון הפוליטי הישראלי תקועים ביחד באותו אולם, מזה שנים, השחקנים והקהל, שובים ושבויים גם יחד. התקווה להיחלצות מהמצב המעיק נמצאת אצל השחקן שישלוף את האס
הרשמו עכשיו לניוזלטר היומי
התקווה להיחלצות מהמצב המעיק נמצאת, לפי האמונה (איש עדיין לא מצא את הטקסט המקורי של " פוקר שקרנים" ולכן אי אפשר לדעת אם כך הוא הדבר), אצל השחקן שישלוף את האס ברגע האחרון ויביא לסיומה של הפארסה.
כאן ליברמן, בעבודה משנות ה-90', יושב על הספה בביתו שבהתנחלות נוקדים, בהפוגה זמנית שבין המערכות, ידיו תופסות את כל מרחב הישיבה, רגליו פסוקות לרווחה כי הוא הוא בעל הבית, לבוש בטריינינג שהוא פריט אופנה נדיר אצל פוליטיקאים, יושב חזק על האס.
לכשיקום, נגלה שהאס התקמט בצורה כזו שהוא שוב חסר שימוש, ונאלץ לחזות בהצגה מתחילתה.
איל יצהר הוא צלם שמלווה ומתעד מזה שנים את צדדיה ומרכיביה השונים של ההוייה הישראלית. במהלך השנים עבודותיו התפרסמו ב עיתונים שונים בינהם " מוניטין ", " כותרת ראשית ", רשת שוקן, מוספי "ידיעות אחרונות", עיתונות חוץ, "גלובס" ובתערוכות. והוא אינו אופטימי כלל
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם