אני אבאס לבד בחושך

עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס (צילום: Flash90)
Flash90
עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס

אומר זאת כך, יונית, האיחוד של מרצ ומפלגת העבודה גשר לשום מקום הותיר אותי אדישה, כאילו הייתי אזרחית ישראל בעוד סבב בשרשרת חסינות לנתניהו, השורד שדרכו אבדה וגם שלנו לא משהו. ממילא לא נפסיק לבחור עד שנגיע לתוצאה הרצויה לארדוא.. לנתניהו.

לא נעים לי להשבית שמחת עניים שמאלנים, מה כבר יש להם בחיים, רק ילד וכלב, אבל תשכחו מעוד מנדטים, חברל'ך. תתנחמו בדירה של סבתא ברוטשילד. מפלגת העבודה מתה ומישהו צריך להודיע לה את זה בעדינות. אורלי לוי רק החישה את הקץ בדרכה המסורתית, היא כבר הפסידה את הבחירות עם גשר שקרס בבחירות והיא נחושה להמשיך במלאכה. ובמילים אחרות: לגמור את העבודה.

לא נעים לי להשבית שמחת עניים שמאלנים, מה כבר יש להם בחיים, רק ילד וכלב, אבל תשכחו מעוד מנדטים, חברל'ך. תתנחמו בדירה של סבתא ברוטשילד. מפלגת העבודה מתה ומישהו צריך להודיע לה את זה בעדינות

הפעם אורלי הולכת על הראש של המתחרים הוותיקים של אבא, שתי מפלגות במחיר אחת. פושעי אוסלו עצמם מאמצים אותה אל לבם. במפלגה האבודה נאחזים בקש ומאמינים שישראל מחכה לאורלי, פוליטיקאית עם כוונות טובות ואפס מעשה, שיש לה ליברמן בצנרת.

פרץ, שלמד מתבוסתו של אבי גבאי, החליט שהיא זו שתגאל את המפלגה ותביא אתה נדוניה של מזרחים מאוכזבי נתניהו שרק מחפשים בית אשכנזי שמאלני חם, ויצביעו בהמוניהם ל'מערך', המפלגה שחולמת להיות רבע עוף עם בורקס אבל תמיד נוחתת על הפרצוף. לא לומדים שם. אשכנזים, נו. עם כל האוכל החיוור הזה איך ידעו מה טוב?

פרץ החליט שהיא זו שתגאל את המפלגה ותביא נדוניית מזרחים מאוכזבי נתניהו, שרק מחפשים בית אשכנזי שמאלני חם, ויצביעו בהמוניהם ל'מערך', המפלגה שחולמת להיות רבע עוף עם בורקס אבל תמיד נוחתת על הפרצוף

גם במרצ עסקים כרגיל, הולכים בין הטיפות ומאבדים מצביעים לימין. במעוז הדמוקרטיה המהולל אפילו לא טרחו לעמוד לצד הרשימה המשותפת כשפסלו אותם מקיר לקיר כאילו היו בשר פיגולים ולא מפלגה לגיטימית שבין בוחריה יש גם יהודים.

במקום לממש חזון של חברה שוויונית, יהודים וערבים, מרצ משכשכת במחוזות המרכז פינת עירית לינור שהבינה לפניהם מה עושה טוב לעור הפנים וחצתה מזמן למקום אליו הולכים כל הקשקשנים אחרי שהשמאל קופא.

הנה, היום לינור טובלת ופרץ בידה, טהורה לעד שהיא. אמא'לה, כל השמאלנים עוזבים, הצילו! גדי טאוב מאור הגולה עזב לאלנבי, עשה על זה סרט מחורבן ומרצה עכשיו את עונשו בימין עם כל הסמוטריץ' והבן גבירים, הקרם דה לה קרם של הימין.

גם במרצ עסקים כרגיל, הולכים בין הטיפות ומאבדים מצביעים לימין. במעוז הדמוקרטיה המהולל אפילו לא טרחו לעמוד לצד הרשימה המשותפת כשפסלו אותם מקיר לקיר כאילו היו בשר פיגולים ולא מפלגה לגיטימית

מרצ במצוקה קשה, אין עבודה, אין כסף, קשה. קשה. למה להיאבק על פחות כיסאות ממה שיש בכל בית של אשכנזי ערירי פריבילג ממוצע? קודם כל צריך מקום לכל בעלי האגו, ואין, כל כיסא יקר ואורלי חייבת מקום שני. לא מקום שני- לא באה. לה זה עולה יותר. כל העם רואה לאן הידרדרה, תעשו לה מקום טוב בראש.

נשארנו עם כמה? ארבעה חמישה כיסאות בכנסת. מה נעשה מה נעשה? נשתחל בכוח אחרי משאבת המנדטים אורלי לוי, כל הקודם זוכה. איך כתוב ב'אליסה בארץ הפלאות'? צריך לרוץ מהר כדי להישאר במקום. זה מחייב חשיבה מחוץ לקופסה. או, מצאנו: בלי ערבים וג'ינג'ים, זו החלטה קשה שהתקבלה בלב כבד וכנפיים של פרגית.

בינתיים זה עובד. לפי תוצאות הכיסאות המוזיקליים שהחלו מיד אחרי 'חבר מביא חבר', יש לנו רשימה ובה אישה שכבר נרדמה פעם על כיסא היו"ר, יש יו"ר גבר ולהט"ב באותו כרטיס, יש פמיניסטע ויש גנרל. כל העמדות תפוסות, אנא המתן וחפש מי ינענע אותך או חכה לקדנציה הבאה.

יש לנו רשימה ובה אישה שכבר נרדמה פעם על כיסא היו"ר, יש יו"ר גבר ולהט"ב באותו כרטיס, יש פמיניסטע ויש גנרל. כל העמדות תפוסות, אנא המתן וחפש מי ינענע אותך או חכה לקדנציה הבאה

האיחוד המזויף, שבשמאל הדרוס כל כך מתאמצים לשמוח בו ולהתבאס ממי שמתבאס ממנו, זה צעד מבטיח ממש כמו להעמיד בראש השמאל את דוד לוי אחרי קדנציה עם ליברמן. עד כדי כך זה מפתה שמאלנים לבחור באיחוד. ממש מביא אותם באוטובוסים לקלפיות.

מה חשבתם לעצמכם שם? אשכנזים ונהנים? הכי לא! יושבים בחושך.
הימור שלי? האיחוד ישיג 7-8 מנדטים גג. אני אבאס לי לבד בחושך ואמשיך לחכות למפלגת כל אזרחיה, יהודים, ערבים, ואתאיסטים.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 647 מילים
סגירה