הנשק המודרני להשמדה המונית

נועה קירל מתגייסת, צילום מסך מוויינטמ
נועה קירל מתגייסת, צילום מסך מוויינטמ

הגרעין האיראני הוא כלל לא איום השמדה עבור ישראל. גם לא חיזבאללה בצפון עם 150 אלף טילים ולא חמאס בדרום עם רקטות ובלוני נפץ. ממש לא. הסכנות הקטנות הללו הן כאין וכאפס לעומת סכנה אחת ברורה מיידית המאיימת יום יום על ישראל. על חיי היומיום שלנו. על עתידנו. על היכולת לתפקד, לדבר, לאכול, לשתות, לנוע, לבחור, לבנות, להתפרנס, לטפל, להבריא, ולחיות חיים שפויים. פשוט לחיות.

לסכנה הזו קוראים – שקר. השקרים הם האיום הגדול ביותר על חיינו. כל יום מתחיל בקטנה. שקר שקוף. קטן. בערב מספרים לך בכל הערוצים שנועה קירל התגייסה.

הנה היא במדים מחייכת בבקו"ם, אבל למחרת אתה רואה אותה בשיער צבוע רוקדת ומענטזת בתכנית הגמר של כוכב נולד. רגע רגע רגע… כשהבת שלי התגייסה לקח אותה אוטובוס לטירונות מאובקת אי שם בדרום. וכבר בערב היא התקשרה למרר על משקל האמ 16 והחגור הלוחץ…אז מה קורה פה?

לאבא של נעה קירל דווקא היה הסבר לתופעה: "אין מה להרים גבות", השיב אמיר קירל למראיינים של גיא פינס. "צו הגיוס של נועה היה ל-17 בפברואר. הצבא החליט מסיבותיו שלו ובצדק, ובצורה מכובדת לאפשר לה גיוס אינטימי ומכובד, ולכן הוא הזמין אותה על חשבונה הפרטי ליום התחיילות גיוס. תאריך הגיוס שלה נשאר ב-17.2".

ובאמת הארוע היה אינטימי: העיתונות כולה היתה שם, הספונסורים ארגנו עוגה, ו"צוות מתגייסים מיטב" צילם את קירל על מדים והפיץ לכל מערכות התקשורת.

שקרנים. צה"ל, הסוכנים, הכתבים. כולכם שקרנים.

רגע רגע רגע… כשהבת שלי התגייסה לקח אותה אוטובוס לטירונות מאובקת אי שם בדרום. וכבר בערב היא התקשרה למרר על משקל האמ-16 והחגור הלוחץ. אז מה קורה פה? שקרנים. צה"ל, הסוכנים, הכתבים. כולכם שקרנים

נניח שאתה מבקש לצאת למחרת מתל אביב לחיפה ובאפליקצית הרכבת כתוב שהרכבת תצא בארבע ורבע. הגעת בארבע ורבע לתחנה אבל הרכבת לא יוצאת. אתה מאחר. אתה תקוע בתחנה עוד שעה. מעוצבן כועס. שואל מדוע הרכבת שיקרה?

אתה מחפש חיסון לשפעת והפרסומים קוראים לבוא לקופת החולים להתחסן, אבל כשאתה מגיע הם אומרים שאין חיסונים. נגמר. אז מדוע שיקרתם? בפרסומים שלכם? פרסומאים משרד הבריאות קופות חולים. שקרנים.

נניח שבחרת חבר כנסת שהבטיח להילחם בשחיתות והנה כשהגיע לועדת הכנסת הוא תמך בח"כ שנגדו הוגש כתב אישום על שחיתות. עוד שקרן.

נניח שבחרת חבר כנסת שהבטיח להילחם בשחיתות והנה כשהגיע לועדת הכנסת הוא תמך בח"כ שנגדו הוגש כתב אישום על שחיתות. עוד שקרן

והנה ראש הממשלה בבית הלבן מבטיח את עסקת המאה, וסיפוח, וריבונות, ויום היסטורי, ומחבק ומנשק את הנשיא האמריקאי כאילו הוקמה מדינת ישראל חדשה. ויום למחרת מבשרים האמריקאים שאין שום סיפוח ואל תבלבל ת'מוח וזו רק הצעה לתכנית לדיון בועדה שטרם קמה אם הפלסטינים בכלל יסכימו לדון בה בשנים הקרובות. עוד שקרן. ראש ממשלה שקרן.

הבטחות הבחירות והספינים משתוללים על ראשך בוקר וערב. שבוע אחרי שבוע.

ראש הממשלה מבטיח שלא יבקש חסינות ואחר כך מבקש ובסוף מבטל את הבקשה.

והנה רה"מ בבית הלבן מבטיח עסקת מאה וסיפוח, וריבונות, ויום היסטורי, ומחבק ומנשק את הנשיא האמריקאי כאילו הוקמה מדינת ישראל חדשה. ולמחרת מבשרים האמריקאים שאין שום סיפוח ואל תבלבל ת'מוח

מבטיח מאות מיליארדים שיגיעו ממתווה הגז לטובת הוזלת יוקר המחיה, לבתי החולים הקורסים, לשירותי הרווחה לחשבונות החשמל. אבל אתה לא רואה שום דבר שמתקיים מההבטחות הללו. פשוט משקרים לך. בלי למצמץ בכלל.

אתה תושב עוטף עזה והשרים האמיצים והנחושים מבטיחים ביטחון ולטפל בחמאס ולנצח…ו…וכלום. רק טילים ממשיכים לטפטף על ראשם של תושבי הדרום.

אתה מתגייס לחיל האוויר. מבטיחים להוריך את חיל האוויר הטוב בעולם והנה מטוסי אפ-16 חדשים שקועים כמו ג'מוסים בביצת בוץ. איך זה יתכן? הרי הטובים לטיס?

אתה מתגייס לחיל האוויר. מבטיחים להוריך את חיל האוויר הטוב בעולם והנה מטוסי אפ-16 חדשים שקועים כמו ג'מוסים בביצת בוץ. איך זה יתכן? הרי הטובים לטיס?

וכך השקר מאיים יומיום על חיינו. שום פרסום אינו ודאות. שום מידע אינו אמת. שום קביעה אינה משהו להסתמך עליו. שום דיווח אינו חדשות, או מידע בדוק, אלא אולי עוד סיפור שיופרך מחר.

החיים תחת שקר הם האיום האמיתי על חיינו.

בית המשפט הוא קודש הקודשים והנה נפרץ טלפון אחד וזרם של שקרים פורץ ממנו. מינויים מופרכים של שופטים שלא עברו את הבחינות. מין תמורת מינוי. ועדה לבחירת שופטים שהיא קומבינה מאעכרית בסגנון המאפיה. שוב שקרנים. פוליטיקאים, עורכי דין, שופטים – שקרנים. אין למי להאמין.

בצבא ידוע הביטוי "שגר ושכח". הוא מתאר טיל שנורה אל מטרה מסומנת מראש ומרגע שנורה, היורה יכול לשכוח ממנו.אין צורך לכוון יותר או לעקוב אחריו. הטיל החכם יודע להגיע עצמאית ליעדו ומתנהג כרצונו.

בית המשפט הוא קודש הקודשים והנה נפרץ טלפון אחד וזרם של שקרים פורץ ממנו. מינויים מופרכים של שופטים שלא עברו את הבחינות. מין תמורת מינוי. ועדה לבחירת שופטים שהיא קומבינה מאעכרית בסגנון המאפיה

הבחירות לכנסת ישראל בהן אמורים להיקבע גורלנו ועתידנו דומות. בחר ושכח. השוני הוא שהטיל הנבחר לכנסת לא עושה דרכו אל המטרה. הבוחר כיוון וירה אבל חברי הכנסת מרגע שנכנסו לכנסת מתנהגים כרצונם. אין להם יותר שום קשר לבוחר, שום מחויבות, שום אמצעי שיכוון אותם למשימה שלשמה שוגרו ע"י הבוחרים. שום סנקציה אם הפרו את הבטחותיהם.

השקר והקומבינה, האינטרסים והרמאויות, הם שידריכו אותם מעתה. הציבור נדון לחיות תחת ענן רעיל של שקרים. המצאה שאפילו מפתחי כיפת ברזל לא יכלו לה. הנה אחמד טיבי נמנע מלהתנגד לחסינות, ולמעשה יחד עם חברי הליכוד התומכים מאפשר את החסינות לחשוד בשוחד מהליכוד. מה קרה לערבים הנוהרים להשמידנו? זה היה שקר או עכשיו שקר? מי פה השחקן? מי מבלף למי?

מטוס רה"מ ב-180 מיליון הפך לפיל לבן שכבר עולה כמעט מיליארד. תכנית מחיר למשתכן שפורסמה בצלצולים ומחולות נגמרה בשקיעה למגירות מתפוררות במשרדי האוצר והשיכון או אפשר לומר משרדי המרמה והפרת האמונים. אלפי זוגות צעירים פשוט מביטים בשקרים אוכלים את חסכונותיהם. פשוט שיגעון. טירוף. מדינה של שקרים. דומה שאין עוד צורך להזכיר גם את הספינים והפייק ניוז המציפים את הרשתות ותעמולת הבחירות יומיום.

מטוס רה"מ ב-180 מיליון הפך לפיל לבן שכבר עולה כמעט מיליארד. תכנית מחיר למשתכן שפורסמה בצלצולים ומחולות נגמרה בשקיעה למגירות מתפוררות במשרדי האוצר והשיכון או אפשר לומר משרדי המרמה והפרת האמונים

אילו הייתי ראש ממשלה נורמאלי, הייתי מפנה את השב"כ והמוסד, המשטרה והפרקליטות, למלחמה יומיומית בשקרנים המאיימים על חיינו. אבל כשראש הממשלה עצמו משקר יומיום מכל פינה בעולם ובכל נאום והופעה, וכשהממשלה משקרת לאזרחים וחברי הכנסת משקרים כעניין של יום ביומו, אי אפשר להימלט מנשק השקרים המאיים להשמיד את ישראל.

נשק להשמדה המונית.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
אתה פשוט לא מבין דבר בסיסי אחד איתי רוב היהודים מקדמת דנא הם שקרנים. שקרנים פתולוגיים שאי אפשר להאמין למילה שלהם. האנטישמיות היא במידה מסוימת גם בשל ההתנהגות והגישה של היהודים לפיהם הכ... המשך קריאה

אתה פשוט לא מבין דבר בסיסי אחד איתי רוב היהודים מקדמת דנא הם שקרנים. שקרנים פתולוגיים שאי אפשר להאמין למילה שלהם. האנטישמיות היא במידה מסוימת גם בשל ההתנהגות והגישה של היהודים לפיהם הכל מותר ליהודים לתחמן לשקר לרמות.חרא של אנשים.

עוד 958 מילים ו-1 תגובות
סגירה