גנץ: הרשימה המשותפת לא תוכל להיות חלק מהממשלה שאקים

אבו מאזן במועצת הביטחון של האו"ם: מטרת תוכנית טראמפ - לחסל את הסוגיה הפלסטינית. המדינה שמציעים לנו היא גבינה שוויצרית ● לאחר מכן נפגש אבו מאזן עם ראש הממשלה לשעבר אולמרט ● השר בנט ביטל בצעד חריג צו מנהלי נגד פעיל הימין אליה בן דוד - סמוטריץ' תמך, בן גביר גינה

בני גנץ בירושלים, 14 בינואר 2020 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
בני גנץ בירושלים, 14 בינואר 2020
07:15 עריכה

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן יישא היום דברים במועצת הביטחון של האו"ם נגד תוכניתו של נשיא ארצות הברית טראמפ למזרח התיכון. לפי דיווחים בתקשורת, הפלסטינים לא הצליחו להשיג די תמיכה בקרב חברות המועצה, לכן לא תתקיים הצבעה על הצעת החלטה שלהם בעניין.

07:23 עריכה

יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף הבוקר את כחול לבן ואת העומד בראשה, בני גנץ, על רקע קמפיין הרשימה בנושא בריאות. לדבריו, בשונה מכחול לבן, עבור מפלגתו הסוגיה איננה חלק מהמשחק הפוליטי. "ההצהרות שלכם על תקציבים ורפורמות במערכת הבריאות, הן זלזול באינטליגנציה", כתב.

בוקר טוב אליהו! בוקר טוב בני גנץ! אני שמח שנזכרת שקיימת מערכת בריאות במדינת ישראל. מה שכנראה שכחת הוא שבחודש יולי 2019 "…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום שני, 10 בפברואר 2020

07:48 עריכה

המסר החדש של ימינה הוא שאחרי הבחירות ממשל טראמפ ידחוק להקים ממשלת אחדות, שתורכב מהליכוד ומכחול לבן, כך שסיעתם תישאר מחוץ לקואליציה. מטרת היוזמה, לשיטת ימינה, היא ליישם את תוכנית הממשל לאזור במלואה, ובכלל זה החלקים העוסקים בהקמתה של מדינה פלסטינית. כך דיווח הבוקר זאב קם בתאגיד השידור כאן.

08:08 עריכה

השר יואב גלנט טען הבוקר שלו הייתה ישראל מחילה ריבונות, היו מצליחים הפלסטינים לגייס רוב במועצת הביטחון של האו"ם לגינוי תוכנית ממשל טראמפ. בראיון לאריה גולן בכאן רשת ב' אמר גלנט, שעל ישראל להוסיף ולפעול בשיתוף פעולה עם ארצות הברית.

08:40 עריכה

פרקליט המדינה לשעבר משה לדור על אמיר אוחנה: "לא ניתן לשלול כי מניעיו של השר נעוצים ברצונו לסייע לראש הממשלה, שמינה אותו זה מקרוב, להדוף את הרשמים השליליים בציבור ביחס לניקיון כפיו, שהועצמו לאחרונה ביתר שאת בעקבות קבלת ההחלטה להגיש נגדו את כתב האישום בגין עבירות השחיתות החמורות שביצע לכאורה".

במכתב ששלח לדור לבכירים בפרקליטות כתב: "אנו עדים להשתלטות שר המשפטים על תהליך מינוי ממלא המקום הזמני לפרקליט המדינה". עוד נכתב כי ישנו "חשש חמור לפגיעה בתפקודה התקין של התביעה הכללית ולערעור אמון הציבור בה". לדברי לדור, "ראוי היה שהשר ימשוך ידו מכל נגיעה מעשית באשר לבחירה עצמה".

במכתב, שפורסם הבוקר בחדשות 12 על ידי גיא פלג, נכתב שאוחנה "החליט להשתלט על השיח הציבורי ולמקדו בהאשמתם של כלל גורמי אכיפת החוק במדינה – מחוקרי המשטרה, דרך פרקליטי המדינה, ועד ליועץ המשפטי לממשלה עצמו – ועל כך שהם לוקים וכושלים מזה שנים, וכי אין לתת אמון בפועלם המונע משיקולים פסולים".

09:47 עריכה

במערכת הפוליטית מגנים הבוקר את ריסוס כתובות הנאצה וניקוב צמיגי המכונית בג'ש שבגליל.

10:17 עריכה

האוליגרך לאוניד נבזלין תקף את ראש הממשלה נתניהו: "השתחווה אל מול נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הוא עשה זאת לא למען נעמה יששכר, אלא למען עצמו".

במאמר שפרסם בירחון "ליברל", המצוי בבעלותו, כתב נבזלין שנתניהו "לא רוצה למצוא את עצמו בכלא". לדבריו, ראש הממשלה "לויאלי לרוסיה כמעט בכל סוגיה".

"שחרורה של נעמה מהכלא הרוסי הזכיר קמפיין יחסי ציבור מתוכנן היטב, קמפיין שראש הליכוד היה כה זקוק לו לקראת הבחירות", כתב נבזלין, שבתו נשואה ליושב ראש הכנסת אדלשטיין, במאמר "כך כופף פוטין את נתניהו".

10:53 עריכה

מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד אמר שמשה כחלון ימשיך לכהן כשר האוצר עד אחרי הבחירות. בראיון לרינו צרור בגלי צה"ל אמר באב"ד, שהדבר נמסר על ידי ראש הממשלה נתניהו. אתמול פורסם בחדשות 12 שנתניהו שוקל למנות בימים לפני הבחירות את ניר ברקת לשר האוצר.

11:01 עריכה

על רקע תוכנית טראמפ למזרח התיכון, יושב ראש הרשימה המשותפת איימן עודה אמר הבוקר שסיעתו לא תמליץ לנשיא להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בני גנץ, אם לא יתנער מיוזמות של טרנספר וסיפוח. בראיון לרינו צרור בגלי צה"ל עודה אמר, שהרשימה המשותפת תתנגד לכל ממשלה שישראל ביתנו תהיה חברה בה.

11:43 עריכה

ראש הממשלה נתניהו פרסם גינוי לפשע השנאה שאירע בג'ש. כמותו גם יושב ראש כחול לבן גנץ.

11:46 עריכה

עמותת אבות גאים ובני הזוג איתי ויואב פנקס ארד פנו היום לבג"ץ בבקשה שייתן הכרעה בסוגיית הפונדקאות עבור גברים. כיום רק בני זוג שהם גבר ואישה או אישה ללא בן זוג יכולים לבצע פונדקאות בישראל.

הפנייה לבית המשפט נעשתה עשור לאחר שהוגשה העתירה הראשונה בנושא. לפני שנה הסתיים הדיון בנושא בבית המשפט, כשהנשיאה אסתר חיות קראה לכנסת לתת דעתה על הסוגיה, אך מאז לא חלה התקדמות.

11:56 עריכה

רשימת משפט צדק ערערה לבית המשפט העליון על החלטת ועדת הבחירות המרכזית, שהתקבלה אתמול, ובה נקבע שהכיתוב "לשחרור יגאל עמיר" יוסר מפתק ההצבעה של המפלגה. בקשת הרשימה היא שלצד האותיות קץ יופיע הכיתוב "משפט צדק לרפורמה במערכת המשפט ולשחרור יגאל עמיר".

12:04 עריכה

120 מדענים שלחו מכתב ל-120 חברי הכנסת, ובו נכתב: "אין מצב שנאשם בעבירות חמורות שיש עימן קלון יקבל מנדט להקים ממשלה בישראל ולעמוד בראשה, אלא אם תוכח חפותו". כך פרסם יואב קרקובסקי בתאגיד השידור כאן.

12:43 עריכה

המחלוקת לגבי הכתובת שתופיע על פתק הרשימה משפט צדק טרם הוכרעה – המפלגה ערערה על ההחלטה להסיר את שמו של יגאל עמיר – אך ועדת הבחירות המרכזית עדכנה שהדפסת פתקי ההצבעה כבר החלה.

 

 

13:09 עריכה

ועדת הבחירות המרכזית והיועץ המשפטי לממשלה נדרשים למסור עד מחר בשמונה בבוקר את עמדותיהם בעניין הכיתוב על פתק ההצבעה של הרשימה משפט צדק – כך קבע בית המשפט העליון.

אתמול קבעה מליאת ועדת הבחירות שהכיתוב, שביקשה המפלגה, "משפט צדק לרפורמה במערכת המשפט ולשחרור יגאל עמיר" – יופיע ללא שלוש המילים האחרונות. יושבת ראש משפט צדק, לריסה עמיר, הציעה שבמקום שלוש המילים שהוסרו יופיע הכיתוב "בראשות ד"ר לריסה עמיר", אך בקשה זו נדחתה.

הבוקר ערערה הרשימה על ההחלטה, וכפי שנכתב, בית המשפט פסק שעל הוועדה והיועץ המשפטי לממשלה למסור עד מחר את עמדותיהם בנושא.

13:30 עריכה

השר יואב גלנט מתח היום ביקורת על עמיתו לממשלה, נפתלי בנט, שלדבריו פוגע בהרתעה. "כאשר שר הביטחון אומר 'דין בלון כדין רקטה' ולמחרת עפים עשרים או שלושים בלוני נפץ ומסתבר שלא כך הדברים, וזה קורה יום אחרי יום, מה קורה להתרעה של מדינת ישראל? זה דבר שאפשר לסבול אותו? לכן, סייג לחוכמה – שתיקה. אם אתה רוצה לפעול – תפעל. אל תצהיר הצהרות בומבסטיות ותתנפץ אל קרקע המציאות יומיים אחרי כן כאשר האילוצים לא מאפשרים את זה. אני חושב שזו הייתה אמירה לא אחראית ועל כך העברתי את הביקורת. כל מילה שאמרתי מדויקת".

עוד אמר גלנט בראיון לינון מגל וליואב לימור בתחנת הרדיו 103FM: "זה ברור לגמרי שהוא מתחיל מעמדה מאוד נמוכה ביחס למה שנדרש. הרי מה צריך שר ביטחון במדינת ישראל? ראשית, הוא צריך להבין היטב את תחום העיסוק. הדבר השני, צריך לזכות באמון של הצבא ושל גופי הביטחון ובמיוחד מי שעומד בראשם, והדבר השלישי – רצוי שיהיה לו גיבוי רחב משכבות נרחבות בציבור כולל אנשים שלא בחרו בו. לדעתי, הוא לא עונה על שלושת הקריטריונים ולכן זו התחלה קשה".

על עצם כהונתו של בנט אמר: "אני חושב שהמצב הזה הוא מצב לא רצוי, זה לא המציאות הטובה מה שאנחנו רואים עכשיו".

14:01 עריכה

אתמול פרסמה דפנה ליאל בחדשות 12, שנתניהו שוקל למנות את ניר ברקת לשר האוצר; היום מוסיף על כך פרטים חגי עמית ב"דה מרקר".

ביום חמישי טס ברקת לארצות הברית. נתניהו צלצל אליו, וחבר הכנסת – שהסיק שראש הממשלה רוצה שישוב כדי למנותו במקום משה כחלון – קיצר את ביקורו והמריא בחזרה ארצה. אלא שנתניהו חושש שאם יפטר את כחלון, יסב האחרון נזק לליכוד. הסיבה היא כי ישנה הסכמה, ככל הידוע, שכחלון יוסיף לכהן עד הבחירות. כמו כן חושש נתניהו מזעמם של בכירי הליכוד על המינוי.

לברקת סקרים שמראים שמינויו לשר האוצר יטיבו עם הליכוד ויעבירו למפלגה קולות מכחול לבן. לראש עיריית ירושלים לשעבר תוכנית כלכלית, שעיקריה הם הפחתה של מחירים ובירוקרטיה, השקעה בתשתיות, הפיכת הפריפריה לאזור צמיחה לאומי, שדרוג שירותי הרפואה והקמה של שירות ממלכתי שיתמודד עם אתגרים לאומיים.

14:19 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לבקר באחת ממדינות ערב לפני הבחירותכך פרסם יוסי מלמן ב"הארץ". ראש המוסד יוסי כהן, ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת ומקורבים של נתניהו פועלים בניסיון שהיוזמה תקרום עור וגידים.

לפי הדיווח, השאיפה המרכזית של ראש הממשלה היא להיפגש עם יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן. לשם כך נעזרים בישראל בקשריהם עם גורמים בממשל האמריקאי. אולם הסיכויים לפגישה כזו נמוכים מאוד.

אופציה שנייה היא מפגש עם יורש העצר של אבו-דאבי, מוחמד בין זייד אל-נהיאן. בעדיפות שלישית נמצא מפגש עם מלך בחריין. האפשרות הרביעית היא פגישה עם מלך מרוקו.

14:25 עריכה

עמותת משמר הדמוקרטיה הישראלית לנשיא בית המשפט המחוזי בירושלים: מנה הרכב שופטים לתיק נתניהו.

משמר הדמוקרטיה הישראלית פנה היום (11.2.2020) לנשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, השופט אהרן פרקש, בדרישה שימנה ללא דיחוי…

פורסם על ידי ‏משמר הדמוקרטיה הישראלית‏ ב- יום שלישי, 11 בפברואר 2020

14:44 עריכה

על רקע החשד שפנקס הבוחרים דלף מאפליקציית "אלקטור", שנוצרה עבור הליכוד, הרשות להגנת הפרטיות שבמשרד המשפטים הבהירה שהחובה להגן על המידע של ציבור האזרחים מוטלת על המפלגות. בהודעה שפרסמה הרשות נכתב שהמפלגות יישאו באחריות גם אם עבירות בוצעו על ידי ספק חיצוני.

בפרצה, שדבק קיומה נחשף השבוע, דלף מידע על אודות למעלה משישה מיליון אזרחים. המידע כולל פרטים, ובהם כתובות מגורים, מספרי זהות, וכן, בחלק מהמקרים, מספרי טלפון.

15:02 עריכה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן הגיב לדבריו של יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה: "אפילו לעודה ברור ש'ישראל ביתנו' היא חומת המגן מפני הגיס החמישי. האופציות של הרשימה המשותפת ברורות…".

15:03 עריכה

ועדת הבחירות המרכזית אישרה למפלגת משפט-צדק לכתוב בפתק ההצבעה שלה – "משפט-צדק בראשות ד"ר לריסה עמיר". ההחלטה התקבלה לאחר שהוועדה קיימה משאל טלפוני בקרב חבריה בסוגיה.

15:47 עריכה

שר האוצר משה כחלון (כולנו-ליכוד) וח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) נצפו מחויכים ומחובקים בראש פינה.

15:54 עריכה

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) על תוכנית המאה: "בכייה לדורות, מעמיקה את האפרטהייד ומרסקת את חזון שתי המדיניות". 

בראיון ל-וואלה!News מתח טיבי ביקורת נגד התכנית ונגד התמיכה שהביעו בה כחול לבן והליכוד. "אין פלסטיני שיקבל את התוכנית הזאת", אמר. "מדובר במדינה גמדה, אין שם לפלסטינים גבולות או עצמאות, הן בשליטת ישראל".

16:11 עריכה

ח"כ מרב מיכאלי (העבודה-גשר-מרצ): "סגירת מועדוני החשפנות בתל אביב היא עוד הישג מוסרי אדיר למאבק פמינסטי של שנים. עכשיו צריך לוודא שהסגירה ל-30 יום הופכת לסגירת לצמיתות".

16:17 עריכה

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל (ליכוד) תקפה את כחול לבן וכינתה אותה "מפלגה שהוקמה על תשתית של משרד פרסום".

על יו"ר כחול לבן הוסיפה גמליאל בראיון ל-ynet: הדרך היחידה שלו להקים ממשלה זה רק עם הרשימה המשותפת. עם כל מה שקורה, עם האתגרים המדיניים, עם תוכנית המאה – לחשוב שגנץ יהיה תלוי באחמד טיבי ואיימן עודה".

בעקבות העובדה שאתמול יצאו חברי כחול לבן בעת ששר הביטחון נפתלי בנט עלה לנאום בדיון חירום על הטרור מעזה אמרה השרה: "זה היה ספין של גנץ והמפלגה שלו שהוקמה על תשתית של חברת פרסום. הם דרשו דיון בלי לשמוע תשובות, אמרו את מה שיש להם לומר ולא טרחו להקשיב. כחול לבן לא מבינים את התפקיד שלהם כחברי כנסת".

גילה גמליאל (צילום: הלל מאיר, פלאש 90)
גילה גמליאל (צילום: הלל מאיר, פלאש 90)
17:07 עריכה

שר הביטחון נפתלי בנט בטקס התייחדות עם חללי אסון המסוקים: "אנו פועלים כל העת וגובים מחירים מאיראן עד שנשיג את היעד הסופי – סילוק איראן מסוריה".

עוד הוסיף בנט: "אנחנו במערכה רציפה להחלשת ראש התמנון האיראני עצמו בפעולות כלכליות, מדיניות, מודיעיניות וצבאיות. צה"ל דרוך ומוכן לכל תרחיש".

17:08 עריכה

נתניהו מתכונן לראיון הלילה ב-22:00 בערוץ 20 בו הוא מבטיח ל"ענות לכל השאלות בשידור חי".

17:24 עריכה

מליאת הכנסת תתכנס ב-17 בפברואר כדי להצביע על החלטת ועדת הכנסת להעניק חסינות לח"כ חיים כ"ץ. המליאה תתבקש בנוסף לאשר הקמת שלוש ועדות חדשות בהן ועדה לטיפול בנגיף הקורונה.

17:37 עריכה

ח"כ מהעבודה לשעבר שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת וצפויה להגיש תוכנית יומית לאחר הבחירות בכאן רשת ב' עם ח"כ לשעבר מש"ס יגאל גואטה.

"מעבר לזה שיהיה לנו כיף ומשעשע ומעניין ביחד, ואני מקווה כמובן שגם למאזינים – מרגישה שבאווירה כל כך מקוטבת ומתלהמת יש לנו שליחות לייצר באמצעות השידור הציבורי דיבור משותף מסוג שונה מהמקובל כעת במחוזותינו", כתבה יחימוביץ'.

התוכנית, אגב, תשודר ברצועה המקבילה לתוכניתם של יעקב ברדוגו וירון וילנסקי בגל"צ.

הי, זאת שלי, !Long Time התגעגעתי! בתמונה: יגאל גואטה ואני, ואלה גם החדשות. אבל קודם אומר, שאת המנוחה הזאת (גם…

פורסם על ידי ‏שלי יחימוביץ‏ ב- יום שלישי, 11 בפברואר 2020

17:42 עריכה

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן במועצת הביטחון של האו"ם שדנה בתוכנית המאה: "באתי לפה כדי לבקש שלום צודק ולהדגיש את ההתנגדות של הפלסטינים לעסקת המאה", אמר אבו מאזן וטען, "מטרת תוכנית טראמפ היא לחסל את הסוגיה הפלסטינית".

אבו מאזן הניף במפת התוכנית והגדיר אותה "גבינה שוויצרית". עוד הוסיף: "אסור שעסקת המאה או חלקים ממנה יהיו בסיס למשא ומתן.

18:21 עריכה

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, התייחס לדבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בפני מועצת הביטחון של האו"ם: "אם אבו מאזן היה רציני לגבי משא ומתן, הוא לא היה נמצא כאן היום. הוא היה מגיע לירושלים ולוושינגטון. להתלונן במקום להוביל – זו דרכו. לא תהיה כל התקדמות בתהליך השלום כל עוד אבו מאזן מכהן בתפקידו. רק כאשר עבאס יירד מהבמה, ישראל והפלסטינים יוכלו לצעוד קדימה. מנהיג שבוחר בסרבנות, הסתה והאדרת טרור לעולם לא יוכל להיות שותף לשלום".

18:45 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרה מירי רגב בכנס בחירות של הליכוד בבת ים. שידור חי

19:11 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לנאומו של אבו מאזן במועצת הביטחון של האו"ם: "התוכנית מכירה במציאות ובזכויות של עם ישראל, שאתה מסרב להכיר בהן כל הזמן".

נתניהו הוסיף: "זו התוכנית הכי טובה למזרח התיכון, למדינת ישראל וגם לפלסטינים". את הדברים אמר נתניהו בכנס בחירות של הליכוד בבת ים.

19:27 עריכה

לאחר שהליכוד ביססו על כך את הקמפיין, יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר בתום סיור במגזר הערבי כי "הרשימה המשותפת לא תוכל להיות חלק מהממשלה שאקים". 

"ביני ובין הרשימה המשותפת יש מחלוקות עמוקות בכל הנוגע לסוגיות מדיניות, לאומיות ובטחוניות של מדינת ישראל". עוד הוסיף גנץ כי יפעל ליישם את תוכנית השלום של נשיא ארצות הברית טראמפ, אך יצא נגד סעיף חילופי השטחים והאוכלוסיות. "אף אזרח ישראלי, יהודי או ערבי, לא יועבר בכפייה לשטח מדינה אחרת".

19:33 עריכה

בצעד חריג – שר הביטחון נפתלי בנט הורה על ביטול הצו המנהלי לפעיל הימין הקיצוני אליה בן דוד, החשוד בפיגוע יידוי אבנים מרכב חולף בשבוע שעבר. כתוצאה מהיידוי, נפצע בינוני פלסטיני מפגיעה בראשו.

השר בצלאל סמוטריץ' בירך על המהלך: "צעד אמיץ שדרש עמידה נחושה מול המערכת כולה…יש עוד לאן להתקדם עד לביטול מוחלט של השימוש המפלה בהליכים מנהליים כנגד המתיישבים אבל עשינו היום צעד ענק בכיוון הנכון".

ח"כ מוטי יוגב: "לתשומת לב השב"כ, אנחנו עדיין במדינה יהודית ודמוקרטית. מקווה שכך יימשך לעד".

20:03 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לדבריו של יו"ר כחול לבן בני גנץ שאמר כי הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלתו: "גנץ ממשיך להטעות את הציבור כי בלי התמיכה בכנסת של אחמד טיבי, איימן עודה והרשימה המשותפת – גנץ לא יוכל להקים ממשלה".

20:12 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד שר הביטחון נפתלי בנט. לפי דיווח של כאן חדשות, נתניהו מטיל בשיחות סגורות את האחרית למצב בדרום על שר הביטחון. לח"כים הוא אמר כי הוא נתן לו את הכלים לתת מענה לטרור מעזה.

20:54 עריכה

גנץ על הדיווח לפיו נתניהו מתבדח על כך שהוא מינה את בנט לשר הביטחון: "שמעתי גם שרים בקבינט שטוענים ששר הביטחון לא כשיר לתפקידו. תגידו לי, זה קבינט או פרלמנט? אני מבטיח לכם שאנחנו נמנה קבינט מקצועי, שלא יעסוק בהדלפות, ויכוחים על אגו ובטח לא בפוליטיקה קטנה".

21:44 עריכה

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. השניים נשאו דברים בתגובה לתוכנית השלום של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

אולמרט שיבח את אבו מאזן ואמר עליו בין השאר, כי "הוא איש של שלום והפרטנר היחידי שלנו במצב הנוכחי". אבו מאזן בתגובה: "מוכן לחזור למשא ומתן מהנקודה שבה הוא הופסק איתך"

21:48 עריכה

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיב לבצלאל סמוטריץ' ששיבח את שר הביטחון נפתלי בנט: "בצלאל, אתה חושב שהציבור מטומטם? כולנו שכחנו שרק אתמול הוא שימש חותמת גומי לצו הזה? למישהו יש ספק שאם לא היינו עכשיו בעיצומה של מערכת בחירות, הנער הזה היה נרקב עכשיו בכלא על לא עוול בכפו?".

22:07 עריכה

נתניהו: "לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי, ואחמד טיבי יעשה כל מה שיגיד לו אבו מאזן שנפגש עכשיו עם יועצו וחברו הקרוב של גנץ – אהוד אולמרט. זוהי נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל".

22:30 עריכה

גנץ משיב לנתניהו: "אני מכיר שלוש נקודות שפל אחרות: שוחד, מרמה והפרת אמונים".

22:32 עריכה

לאחר פגישתם של אולמרט ואבו מאזן, ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי: "נושא תפילה לבריאותו הנפשית והגופנית של אהוד בן בלה, שנראה היום הוזה עם אבו מאזן בניו יורק".

22:41 עריכה

השרה מירי רגב: "אולמרט נשלח על ידי גנץ למכור את ישראל כפי שמכר את הר הבית".

06:59 עריכה

לאחר שאמש בערוץ 20 התבלבל נתניהו בשמותיהם של בני גנץ ואהוד אולמרט, כתב גנץ: "נתניהו, התבלבלו לך השקרים".

סגירה