סקרים: שבוע לבחירות, הליכוד עוקף את כחול-לבן

צה"ל תוקף ברצועה לאחר שהערב נורו מעל 20 רקטות ליישובי הדרום ● בוטלו הלימודים בשדרות, נתיבות, אשקלון ויישובי העוטף ● נתניהו ובנט קיימו הערכת מצב בקריה ● גנץ: ישראל שבויה של החמאס ● ליברמן: חמאס קיבלו כסף והתחילו לירות ● נתניהו יקדם מחיקת רישום פלילי על שימוש בקנאביס ● ועדת הבחירות: שוהים בבידוד לא יצביעו בלי שינוי בצו משרד הבריאות

נתניהו, רגב ורפי פרץ בחנוכת שכונה חדשה בקרית ארבע, היום (צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90)
גרשון אלינסון / פלאש 90
נתניהו, רגב ורפי פרץ בחנוכת שכונה חדשה בקרית ארבע, היום
07:13 עריכה

כחול  לבן פנתה אתמול ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בבקשה שיחקור את מכירת המניות של נתניהו לשניים מבני דודיו. לפי פרסומים שונים, נתניהו מכר את המניות ברווח עצום וגרף לכיסו מיליוני שקלים.

07:23 עריכה

ספר הבוחרים דלף מאתר הליכוד, כך נחשף אתמול. זוהי הזליגה השלישית של המפלגה בשבועיים האחרונים. בשתי הפעמים הקודמות דלף המידע מהאפליקציה אלקטור. עתה הייתה הפרצה באתר עצמו של הליכוד.

מהמפלגה נמסר שהדבר נעשה על ידי עבריינים הפועלים באופן שיטתי כדי לפגוע בליכוד. עוד הוסיפו במפלגה שהם הגישו תלונה במשטרה.

07:38 עריכה

בסוף השבוע נערכה באילת הלאומיאדה, שבעבר נקראה הליכודיאדה. מרבית חברי הכנסת של הסיעה נעדרו מהאירוע. מאות הנוכחים הכתירו את אמיר אוחנה – שהגיע למקום – כמי שסייע יותר מכל לליכוד בבחירות הנוכחיות. אחריו דורגו מיקי זוהר, מירי רגב ואלי כהן.

בנוסף בחרו הליכודניקים את ניר ברקת, שהגיע לאירוע גם כן, כמועמד המועדף לתפקיד המשנה לראש הממשלה. למקום השני בקטגוריה זו הגיע אוחנה.

ביום חמישי השדרן בועז גולן, מייסד האתר 0404 ומגיש בערוץ 20, הקריא באירוע תמלולים אסורים בפרסום של שיחות בין גבי אשכנזי ואביחי מנדלבליט, בשעה שכיהנו כרמטכ"ל וכפרקליט הצבאי הראשי. גולן אמר שבטרם פרסם את הדברים נועץ בעורך הדין יורם שפטל. המגיש עשוי להיחקר באזהרה בחשד שהפר ביודעין צו איסור פרסום.

07:42 עריכה

מחר ידון בג"ץ בעתירות שהוגשו נגד הקמתה של ועדה ממשלתית לבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים. הוועדה הוקמה ביוזמת שר המשפטים אמיר אוחנה בניגוד לעמדתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. בחוות דעת שמסר לבית המשפט הביע מנדלבליט תמיכה בעמדת העותרים, הקוראת להוציא צווי ביניים שיעצרו את עבודת הוועדה.

את העתירות הגישו התנועה לאיכות השלטון, התנועה לטוהר המידות ומשמר הדמוקרטיה הישראלית. בראש הרכב השופטים עומד המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר. את הממשלה ייצג בדיון עורך דין פרטי.

07:51 עריכה

איילת שקד הביעה התנגדות להחלת החוק הצרפתי על נתניהוכך דיווח הבוקר יובל קרני באתר ynet. לפי הפרסום, שרת המשפטים לשעבר אמרה את הדברים בשישי תרבות בגבעתיים. החוק הצרפתי מתייחס, על פי רוב, לכוונה שלא לפתוח בהליכים פליליים נגד נשיא או ראש ממשלה בעודם מכהנים בתפקידם.

08:11 עריכה

השר לשעבר איוב קרא טוען שנמסר לו "מכשיר מיוחד לעצירת התפשטות הקורונה במים". דבריו של קרא, שפורסמו אמש בחשבון הטוויטר שלו, זכו ללעג.

08:21 עריכה

בהתאם לחוק הבחירות, הבוקר פורסמו בעיתונים על ידי ועדת הבחירות המרכזית מודעות על הסכמי העודפים שחתמו רשימות המועמדים. שלושה הסכמים נחתמו במערכת הבחירות הנוכחית: בין הליכוד וימינה, בין כחול לבן והעבודה-גשר-מרצ ובין ש"ס ויהדות התורה. יתר הרשימות לא התקשרו ביניהן לשם חלוקת מנדטים.

09:05 עריכה

540 לוחמי צוות אוויר לשעבר פנו לחברי הכנסת ולנשיא ראובן (רובי) ריבלין בקריאה שלא להטיל את הרכבת הממשלה על נאשם ב"עבירות חמורות של שחיתות שלטונית". בין החותמים – אביהו בן נון, רון חולדאי, דן חמיצר, יפתח ספקטור ונחמיה דגן.

מסמך: מכתב לוחמי צוות אוויר לחברי הכנסת.

09:32 עריכה

הליכוד וכחול לבן מנסים להעביר מצביעים של ישראל ביתנו אליהם. עם או בלי קשר לכך, סיסמת הבחירות הנוכחית של המפלגה היא "ביבי-גנץ יחלקו את ישראל. לחרדים!".

09:33 עריכה

יושב ראש כחול לבן בני גנץ התראיין הבוקר לתחנות הרדיו כאן רשת ב' וגלי צה"ל ונדרש לענייני השעה. "השקרים שמסתובבים, כאילו קיבלתי כסף לכיסי – שקר מוחלט", אמר חבר הכנסת לאריה גולן. כשנשאל אם, לדעתו, פתיחת החקירה בעניין "הממד החמישי" פוגעת בכחול לבן, אמר גנץ לאפי טריגר שהוא "מעריך שהיא לא פוגעת". לדבריו, בכוונתו להעביר חוק, שלפיו, אם יוגש נגד ראש ממשלה כתב אישום, הוא לא יוכל להמשיך לכהן בתפקידו.

גנץ נדרש גם לאסטרטגיה המנחה אותו, ואמר שהוא פועל להשגת פער מנדטים משמעותי מהליכוד, כך שיהיה ברור שכחול לבן היא מפלגת השלטון.

10:17 עריכה

ראש הממשלה נתניהו תקף הבוקר את יושב ראש ישראל ביתנו על רקע דבריו אתמול של ליברמן, שחשף את נסיעתם לקטאר של ראש המוסד ומפקד פיקוד דרום. לדבריו, "ליברמן מוכן לפגוע בביטחון ישראל ולעשות הכל כדי להוריד את הליכוד מהשלטון". עוד אמר: "זה בלתי נתפס שהוא פוגע בזדון בביטחון המדינה ומפר צו של הצנזורה, במקרה הזה לצרכיו הפוליטיים".

עושה רושם שנתניהו חם אש על ליברמן…לראיון המלא >>> bit.ly/Bibi1045

פורסם על ידי ‏104.5FM רדיו צפון‏ ב- יום שבת, 22 בפברואר 2020

נתניהו, שהתראיין לגדי נס ברדיו צפון, קרא לחקור את פרשת השחיתות של גבי אשכנזי בחברת שמן והגדיר את מה שנעשה שם – "הונאת משקיעים".

10:26 עריכה

120 שגרירים ובכירים לשעבר בשירות המדינה שלחו מכתב לחברי הכנסת, שבו קראו שלא להטיל את הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים – כך דיווחה דנה ויס ב-N12.

10:42 עריכה

אחרי שנתניהו תקף הבוקר את ליברמן בראיון ברדיו צפון על כך, שחשף אתמול ב"פגוש את העיתונות" שראש המוסד ומפקד פיקוד דרום ביקרו בקטאר – משיב יושב ראש ישראל ביתנו לדברים.

מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו. ממסמך שטאובר, דרך המצגת במהלך ישיבת…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום ראשון, 23 בפברואר 2020

11:34 עריכה

על רקע הטענות שדן אלדד פעל בהחלטתו לפתוח בחקירה בעניין "הממד החמישי" כדי לרצות גורמים פוליטיים –  השר לביטחון הפנים גלעד ארדן מבהיר: "מעולם לא פגשתי ולא שוחחתי עם ממלא מקום פרקליט המדינה".

12:23 עריכה

בעבודה-גשר-מרצ מסרבים להסיר את תמונתו של בני גנץ משלטי הבחירות שלהם, בהם נראה יושב ראש כחול לבן לצד יושב ראש העבודה עמיר פרץ, יושבת ראש גשר אורלי לוי אבקסיס ויושב ראש מרצ ניצן הורוביץ – כך דיווחה טל שלו ב"וואלה! ניוז". במכתב ששיגרו לכחול לבן כתבו שאין חשש שמא יתבלבלו מצביעים לחשוב שגנץ הוא חלק מהעבודה-גשר-מרצ.

במכתבם מזכירים אנשי העבודה-גשר-מרצ, שש"ס עושה בתעמולת הבחירות שלה שימוש בתמונתו של יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו.

13:11 עריכה

איוב קרא, שהציג אתמול מכשיר שקיבל "לעצירת התפשטות הקורונה במים" (עוד על כך – בדיווח שפורסם ב-08:11 ביומן זה), הגיב בקשת 12 ללעג שספגו דבריו: "גם בעניין הרובוט – צחק מי שצחק אחרון. אמרתי שרובוט ירוץ במנהרות של לבנון וצחקו, אבל אחרי שנתיים היו מנהרות והיה בהן רובוט. צריך להפסיק להתייחס לאנשים שאומרים שרק אלה מסביון, צהלה או קיסריה יכולים לדאוג לעולם ולהביא בשורות טובות לעולם, מספיק עם הגישה הגזענית האובססיבית הזאת ששמים אותך במקום בעייתי רק בגלל איפה שבאת".

13:21 עריכה

לקראת הבחירות שייערכו בשבוע הבא, פרסמה ועדת הבחירות המרכזית סרטון חינוכי לעידוד ההצבעה.

הדרך אל הקלפי

זאת המדינה שלנו והבחירות שלנו. הקול שלכם הוא העתיד של כולנו. בואו להצביע!#ב-2 במרץ כולם באים להצביע #בחירות2020 יום שני, ו' באדר התש"ף.

פורסם על ידי ‏ועדת הבחירות המרכזית לכנסת‏ ב- יום שלישי, 18 בפברואר 2020

13:27 עריכה

"נמאס מהביקורת הצבועה של השמאל נגד 'חוסר ההומניות' שבשימוש בדחפור כדי להביא אלינו גופת מחבל": שר הביטחון נפתלי בנט ועמיתיו בימינה מצדיקים את ההחלטה למנוע מפלסטינים לאסוף את גופותיהם של פעילי הג'יהאד האסלאמי, שניסו להניח מטענים בגבול עזה-ישראל ואת השימוש של צה"ל בדחפור.

13:40 עריכה

בית המשפט העליון דחה את ערעורו של מיקי גנור והותיר על כנה את החלטת המחוזי, שקבע שלא יוכל לעזוב את המדינה. נגד איש העסקים גנור, הוגש כתב אישום על הצעת שוחד, מתן שוחד, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות על חוק המפלגות, לאחר שחזר בו מהסכם עד המדינה, שעליו חתם.

מיקי גנור (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גנור בבית המשפט העליון בירושלים במרץ האחרון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
13:55 עריכה

ועדת הבחירות המרכזית הבהירה, שצו מנכ"ל משרד הבריאות אוסר על השוהים בבידוד בית לצאת מכל סיבה שהיא, ובכלל זה כדי להצביע. כדי שמבודדי בית יוכלו לצאת מבתיהם נדרש שינוי של הצו הקיים.

בימים אלה בוחנת הוועדה הקמה של קלפיות ייעודיות, גיוס צוותים שיסכימו לכהן בקלפיות אלה ואיתור של מקומות להצבתן.

14:24 עריכה

ישיבת הממשלה השבועית, שאמורה הייתה להיערך היום, בוטלה, ובמקומה השתתף ראש הממשלה נתניהו בהערכת מצב בנושא נגיף הקורונה. "אנחנו בוחנים כל הזמן את המדיניות שלנו, ואנחנו מתקנים אותה, ומתאימים לנסיבות המתפתחות", אמר נתניהו. בישיבה השתתפו בין היתר שר הבריאות ליצמן, השר לביטחון הפנים ארדן, שר האוצר כחלון, שר הפנים דרעי ושר התיירות לוין. מי שלא לקח חלק בישיבה הוא שר החוץ כ"ץ.

הערכת מצב בנושא התפשטות הקורונה, 23 בפברואר 2020 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
הערכת מצב בנושא התפשטות הקורונה, היום (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
14:29 עריכה

שליחיו של הנשיא טראמפ לוועדה למיפוי השטחים שמעבר לקו הירוק עושה דרכה לישראל – כך דיווח כעת ירון אברהם מחדשות 12.

החברים האמריקאיים בוועדה הם שגריר ארצות הברית בישראל דייוויד פרידמן, יועצו אריה לייטסטון ואיש משרד החוץ סקוט ליט; הנציגים הישראליים הם השר יריב לוין, השגריר רון דרמר ומנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ.

14:34 עריכה

הליכוד עתר לבית משפט השלום בראשון לציון בדרישה להסיר לאלתר, לפני הבחירות, את צו איסור הפרסום על הקלטות אשכנזי-מנדלבליט. "זכות הבוחרים לדעת עוד לפני הבחירות את הקשר האפל והקלוקל בין אשכנזי ומנדלבליט שהסתירו יחד את מסמך הרפז" – טוענים במפלגה.

14:51 עריכה

שרת התפוצות ציפי חוטובלי אמרה בקריה האקדמית אונו שבחירה בכחול לבן היא בגידה בציונות הדתית.

15:11 עריכה

ראש מועצת גוש עציון תוקף את ההחלטה לבודד תיירים מדרום קוריאה בשטח השיפוט של המועצה שלו.

15:29 עריכה

משרד האוצר יכנס מחר דיון מיוחד לדון בהשלכות הקורונה על המשק. הבורסה בת"א רושמת היום ירידות חדות של כ-2.5%. בדיון שיתקיים מחר ישתתפו רשות ני"ע, הפיקוח על שוק ההון והביטוח, החשב הכללי, אגף תקציבים ומנכ"ל האוצר.

שר האוצר משה כחלון אמר היום בהערכת מצב, ש"עולות הרבה שאלות מבחינת האזרחים, על התשלומים, ימי העבודה, כרגע צריך לפנות 1,000 – 1,500 איש, להוציא אותם מהארץ, מי מממן את זה? לצערי יש כאלה שיראו בזה איזושהי הזדמנות גם כן לנפח מחירים, אנחנו לא צריכים לעשות את זה".

כחלון הוסיף שמס רכוש מתייחס רק לנזקי מלחמה ואילו קורונה זה אירוע מסוג אחר, כך שייתכן שיהיה צורך להרחיב את התחולה של תקנות מס רכוש

16:04 עריכה

משרד החוץ מפרסם בדקות האחרונות אזהרות מסע לדרום קוריאה ויפן. המשרד קורא להימנע מנסיעות לא חיוניות למדינות אלה. מי שיחזור מקוריאה יצטרך להתבודד למשך 14 יום ומי שנמצא במדינה צריך לשקול עזיבה מידית.

16:20 עריכה

בנט ונתניהו מכריזים אחר הצהריים, כל אחד בתורו, על הנגשה של מערת המכפלה.

16:26 עריכה

נתניהו מחדש את הבטחתו ללגליזציה של קנאביס.

17:01 עריכה

בהמשך לאזהרות המסע של משרד החוץ ליפן וקוריאה הדרומית, משרד החינוך ביטל את המשלחות המתוכננות לפולין מהיום עד ה-4 במרץ, ובסך הכל מעל 3,000 תלמידים. לפי השר רפי פרץ, הצעד הה נעשה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בהמשך צפוייה להצטרף גם תאילנד לאזהרות המסע.

משרד הבריאות שלח מכתב למנכ"ל משרד הבריאות ובו הנחיה להשעות את המסעות:

"היות ונגיף הקורונה הולך ומתפשט בכל רחבי העולם לרבות יבשת אירופה ולמען הזהירות המונעת, נכון בעת הזו להשעות יציאת משלחות תלמידים לפולין עד להתבהרות המצב".

17:35 עריכה

אזעקת צבע אדום הופעלה כרגע באשקלון ובעוטף עזה. האזעקות הופעלו בין היתר בקיבוץ כיסופים ובכרם שלום, מזרחית לרצועת עזה. השקט ששרר בשבועיים האחרונים הופר על רקע הבטחה של הג'יהאד האיסלאמי לשגר רקטות בתגובה לתקרית היום על הגדר, כאשר דחפור של צה"ל פינה גופת פלסטיני שהניח מטען ונהרג.

אביגדור ליברמן פירסם אתמול סקופ, לפיו ראש המוסד ואלוף פיקוד דרום היו בקטאר וביקשו לחדש את העברת המשכורות לחמאס. בשבוע שעבר ניתנו הקלות במרחב הדיג ברצועה ורישיונות כניסה לישראל לכ-2,000 פועלים ואנשי עסקים מעזה.

17:53 עריכה

ח"כ אחמד טיבי, יו"ר סיעת המשותפת, התראיין בדקות האחרונות לגלי צה"ל ותקף את האמירות של יועז הנדל ובני גנץ (כחול-לבן) לפיהן יקימו ממשלה בתמיכה של רוב יהודי.

"מי שפועל להשיג רוב יהודי משתמש במוטיבים גזעניים, מדירים ואנטי ערביים, ומי שחושב להשיג רוב יהודי ולהסתמך עליו עלול למצוא את עצמו רק עם המלצות של ח"כים יהודיים".

"נראה אותם מקימים, נקודה. לא מעניין אותי מה ביבי אומר מה בני אומר מעניין אותי מה הציבור הערבי יגיד ושנשיג 16 מנדטים ואז הטלפון לא יפסיק לצלצל".

18:07 עריכה

ליברמן חשף אתמול את דבר הנסיעה של ראש המוסד ואלוף פיקוד דרום לקטאר כדי לבקש העברת משכורות לעזה, וכעת ממנף את מטח הרקטות שנורה הערב לעוטף עזה ואשקלון.

18:15 עריכה

עבודה-מרצ-גשר עתרה לבג"צ בדרישה להעלות את כל 400 בני הפלאשמורה שמחכים להתאחד עם משפחותיהם בארץ, במקום ההחלטה להעלות רק 43 מהם. לטענתם, חברי הכנסת גדי יברקן ואברהם נגוסה מהליכוד להמריא לבירת אתיופיה כדי להביא את 43 בני הקהילה הממתינים שם.

"ההחלטה להעלות 43 איש בניגוד לעמדת כל גורמי המקצוע היא המשך ישיר למחדלה של ממשלת ישראל לאורך השנים. קיים חשש ממשי כי לאחר הבחירות הנוכחיות לכנסת, החלטת הממשלה האחרונה תישכח ויוסר עניינם של שאר הממתינים באתיופיה מסדר יומה של הממשלה (לפחות עד לבחירות הבאות)."

19:05 עריכה

עדכון קורונה: ארקיע תפטר עובדים, לפי דיווח ב-N12, בעקבות משבר הקורונה. מוקדם יותר היום דווח בגלובס שחברת התעופה תאפשר ביטולי טיסות ללא עלות נוספת, בדומה להחלטה דומה של אל על וישראייר.

במקביל, הערב דווח ש-200 התיירים הדרום קוריאנים שהיו אמורים להגיע לבידוד בהר גילה יועברו לשהייה זמנית בנתב"ג, בעקבות מחאת התושבים שם, לרבות ראש מועצת גוש עציון. 45 תלמידים מקרית חיים יצטרכו לשהות בבידוד לאחר שהיו בקרבת התיירים הקוריאנים ובכך עולה מספר התלמידים הישראלים בבידוד ל-225.

19:07 עריכה

נתניהו, בנט ובכירי מערכת הביטחון יתכנסו בקריה להערכת מצב בעקבות מטח הרקטות מעזה לאשקלון ויישובי העוטף.

19:19 עריכה

גנץ בעקבות הירי לדרום: "ממשלת ישראל שבוייה של החמאס. הנייה סוחט את נתניהו והוא משלם לו במזוודות דולרים. ככה זה במזרח התיכון- מי שלא יוזם- חוטף. נתניהו לא מסוגל לשקם את ההרתעה ולא יביא להסדרה. בעוד שבוע נחליף את ממשלת הגמגומים ונחזיר את הביטחון לתושבי הדרום בכוח ובעוצמה. זה או כחול לבן או צבע אדום!"

20:24 עריכה

הסלמה בדרום: לאחר השעה 20:00 נשמעה אזעקת צבע אדום נוספת ביישובי אשכול לאחר שמוקדם יותר הערב נורה מטח של כ-20 רקטות לאשקלון ויישובי העוטף. אין דיווחים על נפגעים. באשקלון דווח על רסיס, ככל הנראה של כיפת ברזל, שפגע במכונית חונה.

20:33 עריכה

הליכוד עוקף את כחול-לבן. בסקר 12 גוש הימין מוביל עם 57 ואילו בסקר כאן גוש השמאל-מרכז מוביל עם 57.

סקר חדשות 12 מהערב מראה שהליכוד מקבל 34 מנדטים, כחול-לבן 33, המשותפת 13, עבודה-גשר-מרצ 10, ש"ס 8, יהדות התורה 8, ישראל ביתנו 7 וימינה 7.

גם בסקר חדשות כאן התמונה דומה: הליכוד מקבל 35 מנדטים, כחול-לבן 34, המשותפת 14, עבודה-גשר-מרצ 9, ש"ס 8, ישראל ביתנו 7, יהדות התורה 7 וימינה 6.

20:46 עריכה

בעקבות מטח הרקטות שנורה לאשקלון הערב, ראש העיר תומר גלאם החליט לבטל את הלימודים בעירו מחר, כדי לא לקחת סיכון לחיי אדם.

21:04 עריכה

לפני זמן קצר נשמעו אזעקות בעוטף עזה ובשדרות.

21:17 עריכה

צבע אדום בנחל עוז.

21:36 עריכה

ישראלי נוסף ששוהה בבידוד בשיבא התגלה כנשא של נגיף הקורונה. הוא מצטרף לנוסעת נוספת שהגיעה לישראל מהספינה דיימונד פרינסס ביפן והתגלתה כנשאית הנגיף. עוד ארבעה ישראלים שנדבקו בנגיף שוהים בבתי חולים ביפן.

פרופ' ליאוניד אידלמן, נשיא ההסתדרות הרפואית, תקף היום את שר הבריאות יעקב ליצמן וטען שהוא מלבה היסטריה סביב הנגיף משיקולים זרים.

22:25 עריכה

צה"ל תוקף בצפון רצועת עזה, לאחר שמתחילת הערב נורו מעל 20 רקטות ליישובי הדרום.

22:45 עריכה

מעל אלף נשים הגיעו הערב לכנס בחירות של ש"ס בבנייני האומה בירושלים. בכנס הוקרנה מצגת שגוללה את תולדות המפלגה ומפעלותיה.

יפה דרעי: "מי שמוביל את הימין זה בנימין נתניהו. הוא מדינאי מבריק, מנהל את המדינה יוצא מהכלל, יש לו הרבה כתרים אבל אנחנו אומרים לכולם תדעו לכם בלי המזוזה של ש"ס חזקה לא תהיה כאן מדינה יהודית. אנחנו נלחמות על היהדות, אנחנו לא נלחמות בשביל כסאות כי אנחנו רוצות לשמור על המסורת שעמה הלכנו לאורך כל הדורות".

יפה דרעי בבנייני האומה, הערב (צילום: אריאל אוחנה / דוברות ש"ס)
יפה דרעי בבנייני האומה, הערב (צילום: אריאל אוחנה / דוברות ש"ס)
22:48 עריכה

פיקוד הערב מבטל את הלימודים מחר ביישובי העוטף, לרבות אשקלון, נתיבות, שדרות, ויישובי העוטף. הפלסטינים מדווחים על שלושה פצועים עד כה מתקיפות צה"ל את מטרות הג'יהאד האיסלאמי ברצועה.

סגירה