יאיר נתניהו טוען כי אביו מינה את ויינשטיין ליועמ"ש בדיל פוליטי עם ליברמן

בנו של רה"מ טען בטוויטר: ״זאת הייתה דרישה קואליציונית הכי חשובה״ של ליברמן ● ויינשטיין לגל״צ: לא היה ולא נברא ● מטעם יאיר נתניהו נמסר: "יאיר היה ב-2009 תלמיד תיכון ולא היה מעורב" ● ישראל ביתנו: "שקר, ממליצים לליכוד על פסיכיאטר"

יאיר נתניהו רמז שמינוי היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, יהודה ויינשטיין, ב-2009, היה לכאורה חלק מעסקה לסגירת החקירה הפלילית של אביגדור ליברמן.

יאיר נתניהו כתב את הדברים בתוך "קרב ציוצים" בטוויטר שניהל הבוקר עם מו"ל עיתון "הארץ", עמוס שוקן, בקשר לליברמן.

יאיר נתניהו תקף את ליברמן והזכיר את תיקי החקירה שלו שנסגרו בעבר . "אני ממליץ לכם לקרוא את הספר המדהים הזה 'תיק ליברמן'", צייץ יאיר. בתשובה צייץ שוקן: "הבעיה היא כנראה שאביך (בנימין נתניהו) בחר ביהודה ויינשטיין ליועמ"ש כדי שימרח ויסגור את התיקים של ליברמן".

לא זו בלבד שיאיר לא הכחיש את ההאשמה החמורה של שוקן, הוא אף צייץ בתגובה: "אני אגלה לך סקופ. זאת הייתה דרישה קואליציונית הכי חשובה שלו ב-2009. מעניין ספר מה אתה יודע על הסיפור? וכל העדים ש'נעלמו'".

עופר גולן, דוברו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר בתגובה לפרסום הציוץ מטעמו של יאיר נתניהו: "ב-2009 יאיר היה תלמיד תיכון שלא היה מעורב בכלל בעניינים פוליטיים. התגובה לעמוס שוקן מבוססת על דברים שנאמרו בשיח הציבורי בשנת 2015 סביב פרסום ספרה של עו"ד אביה אלף 'תיק ליברמן'".

מסיעת "ישראל ביתנו" בראשות ליברמן נמסר בתגובה: "מאז 1999 ועד היום מעולם לא העלנו כל דרישה במשא ומתן הקואליציוני בנוגע לבחירת יועץ משפטי לממשלה. הטענה האחרונה בנדון היא שיא חדש בשקרים ובפרנויות מבית המדרש של לשכת רה"מ ומקורביו. אנו מציעים למטה הליכוד לצרף באופן דחוף פסיכיאטר בעל שם וניסיון מוכח".

 

עוד 214 מילים
סגירה