לייב חדש של הדגל השחור בדרך לכנסת

גנץ, אל תהיה אורלי לוי (צילום: חמ"ל מחאת הדגל השחור)
חמ"ל מחאת הדגל השחור
גנץ, אל תהיה אורלי לוי

12:15:
הישג אדיר. אנחנו שומעים הערכות של כ 4000 רכבים.
מ-ד-ה-י-ם! כל אחד מאיתנו יודע בדיוק למה הוא כאן. באנו להקיף בנסיעה את קרית הממשלה ולהעיר את נבחרי הציבור. לצפור חזק שישמעו.

שיירת המכוניות בדרך לירושלים (צילום: חמ"ל מחאת הדגל השחור)
שיירת המכוניות בדרך לירושלים (צילום: חמ"ל מחאת הדגל השחור)

12:20, דיווח מחמ"ל התקשורת של מחאת הדגל השחור:
עשרות אלפי מפגינים, שהגיעו הבוקר בשיירת מכוניות מכל רחבי הארץ, ממשיכים לזרום לכיוון הכנסת, לקראת ההצבעות המתוכננות על מינוי ועדות הכנסת. המפגינים באו למחות על המחטפים האנטי דמוקרטיים של הממשלה הזמנית, ולתת רוח גבית לחברי הכנסת שנמצאים בתוך המשכן. המפגינים מתכוונים להשאר במקום עד הערב: "לא נעזוב עד שיוקמו ועדות וייבחר יו"ר לכנסת.

צילום מסך מאחד מסרטוני הפגנת הדגל השחור
צילום מסך מאחד מסרטוני הפגנת הדגל השחור

13:58, עו"ד גבי לסקי:
מעדכנת שהגשנו ערר על תנאי השחרור של המפגינים מול הכנסת שהורחקו מירושלים ופוגעים בזכותם להמשיך להפגין. שיהיה לנו תקדים נגד השימוד הפסול שעושים בתקנות כדי לעצור מפגינים.

הדגלים השחורים בדרך לכנסת (צילום: חמ"ל מחאת הדגל השחור)
הדגלים השחורים בדרך לכנסת (צילום: חמ"ל מחאת הדגל השחור)

14:00, חגית שדה:
הצומת מתחת לכנסת עומדת והמכוניות צופרות. בדרך היו אלפי מכוניות עם דגלים. רוב הפניות לכיוון הכנסת חסומות על ידי המשטרה. האווירה רגועה וממושמעת. השיירה עומדת וצופרת

14:03 נגה איתן:
אלפי מכוניות, כל הכניסה לעיר סתומה, פקקים כבר ממוצא.

14:04, דיווחים מהשטח:
ח"כ מיקי לוי יוצא למפגינים.

חברי המשותפת יוצאים למפגינים.
קונסנטין בלאק: "יש חשמל באויר".

המחאה מגיעה לכנסת (צילום: חמ"ל מחאת הדגל השחור)
המחאה מגיעה לכנסת (צילום: חמ"ל מחאת הדגל השחור)

דני וידיסלבסקי: לזה קוראים הם מ-פ-ח-ד-י-ם. ח"כ שלמה קרעי מהליכוד ביקש להיכנס עם רכבו לחניית הכנסת, אך מפגיני השמאל חסמו את דרכו. משמר הכנסת חילץ אותו לכניסה צדדית. "מה שקורה פה זה ביזיון, זה סכנת חיים", אומר קרעי.

מעצבת, חושבת, מאיירת וכותבת. בעלת המותג B.Knit לטקסטיל ואפנת בית. פרסמה סיפורים קצרים בפלטפורמות שונות, בין היתר באתר המוסך, עברית ובכתב העת פטל. איירה עבור מוסף שישי של מעריב. גרה בתל אביב

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 204 מילים
סגירה