העיתונות זה לא שרה, אין לה שיניים כאלה גדולות

כיפה אדומה והזאב המחופש לסבתא. ציור: גוסטב דורה
כיפה אדומה והזאב המחופש לסבתא. ציור: גוסטב דורה

נתניהו בשידור חי זה חלק משידורי המהפכה. שלו. אנחנו כבר נשב לבד בקורונה. קורונה זה ה'איראן' החדש. טוב לו קורונה, היא משאירה אותנו תחת סוליית הקוסם המושחת.

ערוצי החדשות הרפו לרגע מסיקור ניקול ראידמן, מיכל הקטנה, מורן אטיאס וציפי שביט, כולן מועמדות או מועמדות פוטנציאליות להדלקת משואה אצל שרת התרבות, ופינו את זירת החדשות למסיבת גן. מסיבת עיתונאים בלי עיתונאים ועם חדשה מתפרצת אחת, נתניהו, הממתק שלא מפסיק לקלקל את הקיבה הלאומית במקלחת חרא נרקיסיסטית מתחת למאוורר של המדינה.

ערוצי החדשות הרפו לרגע מסיקור ניקול ראידמן, מיכל הקטנה, מורן אטיאס וציפי שביט, ופינו את זירת החדשות למסיבת גן. מסיבת עיתונאים בלי עיתונאים ועם חדשה מתפרצת אחת, נתניהו

החדשות – N12 וחדשות 13 ושאר מקהלת הרבנות, סידרו לנתניהו את המרפסת של מוסוליני בלי הפסקת פרסומות. הקושמרוס והאילה חסונות נסוגים מפני מלכות ומקשיבים בלי להקשות עליו, הוא רגיש מאוד, יש לו מבט מוטרף, טישו ביד וערדליים של שרה בראש אם לא יציית, היא רוצה אותו סטרילי וכנוע, אז הוא מוציא את זה עלינו בשידור חי. תנו לו להתבטא. הוא חי במטבח רעוע מאחורי מסך שחור גדול ויש לו על הראש (חוץ מערדליים) שני ראשי ממשלה לא הכי אפויים. מריה והתינוק ישו שחושבים שהוא לא ראש הממשלה האמיתי.

למה אתם חושבים שישיבות הממשלה נקבעות לאמצע הלילה ונמשכות עד הבוקר? אין לו ברירה, גם אתם הייתם עובדים ככה אם האלטרנטיבה היא להיכנס למיטה עם מסיכה וערדליים ולהתעורר לפנות בוקר בבעתה כי מסתכלים עליך ולשאול את עצמך 'סבתא שרה, למה יש לך ולילד עיניים כאלה גדולות?'

אז נתניהו מדבר. העיתונות זה לא שרה. אין לה שיניים כאלה גדולות, אפילו לא תותבות. למעשה נפלו לה. אין שאלות קשות או שאלות בכלל. לא צריך. וככה הקוסם יכול להיות קוסם עם קהל שבוי ותקשורת מרשמלו. בתוך המוני שופרים הוא חי.

עמית סגל Amit Segal הודה בטעות אצל אופירה וברקוביץ' שנתניהו מתכוון לשלוט עד הסוף המר, מעניין של מי ("לשלוט ללא מצרים בלי תאריך תפוגה"). סגל חשב בהתנשאות שהם טיפשים מדי אבל הראו לו מאיפה משתין הפרובוקטור.

נשארנו עם קומץ עיתונאים כמו אמנון אברמוביץ שחושף שוב ושוב את ערוות משפחת בתחת ששולטת כאן וכל משפט שלו מחריד מקודמו, בן כספית Ben Caspit שתולדות המשפחה השלטת כתובים אצלו דבר דבור על אופניו ובאין שומע, Barak Ravid ברק רביד ורביב דרוקר, רוב השאר מלחכים בלי בושה ועם הרבה מורא ומשוא פנים את שולי הגלימה המזוהמת של השליט המושחת.

אז נתניהו מדבר. העיתונות זה לא שרה. אין לה שיניים כאלה גדולות, אפילו לא תותבות. למעשה נפלו לה. אין שאלות קשות או שאלות בכלל. לא צריך. וככה הקוסם יכול להיות קוסם עם קהל שבוי ותקשורת מרשמלו

בנעורי קראתי בלהיטות את 'העולם הזה' שהיה העיתון היחיד שלא התיישר עם הקו השלטוני וחשף לשמש את כל הסיפורים הגדולים שהסתירו פוליטיקאים קטנים. שם הבנתי שרק אור השמש יוכל אולי לחטא את השחיתות. אין היום 'העולם הזה'. התקשורת ברובה הולכת שבי אחר הנוכל המושחת ומרחרחת את אחוריו.

כאזרחים צייתנים עברנו את נקודת האל-חזור. אנחנו הסוס הקשור שנתניהו מרעיב בהדרגה כדי שנתרגל לעבוד אותו בלי לאכול (או לשאול שאלות במקרה שלנו). אנחנו כבר לא חשים רעב אבל ממשיכים לצהול כשהוא נואם ומפחית לנו במזון. רק שאנחנו לא סוס, אנחנו חמורו הגוסס של הנוכל שכבש עם שמעריץ כוח, והולך אחריו כחבל אחר הדלי המחורר.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 501 מילים
סגירה