ליברמן לא מרפה: שוב תובע דיבה על ציוץ בטוויטר

פרסום ראשון "ליברמן ולפיד ישבו ודיסקסו בבית קפה בת"א״, צייצה רות קרייתי בחשבון הטוויטר שלה לפני כחודש בצירוף תמונה ● היום הגיש נגדה יו״ר ישראל ביתנו תביעת דיבה ב-140 אלף שקל

אביגדור ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
Tomer Neuberg/Flash90
אביגדור ליברמן

תביעת דיבה נוספת, על סך 140,000 שקלים, הוגשה היום (ג') על ידי אביגדור ליברמן נגד רות קרייתי, שמנהלת חשבון טוויטר של 2,410 עוקבים.

על פי התביעה, ב-29.05.2019 פרסמה קרייתי את הציוץ: "שבועיים אחרי שנפגשו בווינה אצל האוליגרך, הבוס של ליברמן, מרטין שלאף ליברמן ולפיד ישבו ודיסקסו בבית קפה בת"א… עכשיו זה כבר לא מוזר", ולו צורפה תמונה אשר, על פי התביעה, "עלולה לגרום לקורא התמים לסבור כי מדובר ב'הוכחה בלתי אמצעית' לקיומה של הפגישה הנטענת בין התובע לבין חה"כ יאיר לפיד בוינה".

מרטין שלאף (צילום: AP Photo/Ronald Zak)
מרטין שלאף (צילום: AP Photo/Ronald Zak)

על פי כתב התביעה, המדובר בתמונה שצולמה לא בבית קפה בתל אביב, אלא בכלל במזנון הכנסת. תמונה זו פורסמה בכלי התקשורת כשנה קודם למועד הציוץ של קרייתי, ולא כ"שבועיים" לאחר פגישה שלא התקיימה בווינה.

נכון למועד כתיבת ידיעה זו והגשת התביעה, הציוץ עדיין מופיע בעמוד הטוויטר של קרייתי.

צילומסך מחשבון הטוויטר של רותי קרייתי
צילומסך מחשבון הטוויטר של רותי קרייתי

המיליארדר היהודי האוסטרי מרטין שלאף, שמוזכר בציוץ של קרייתי, מוכר בישראל בשל קשריו עם מנהיגי המדינה, ביניהם ליברמן. יום לפני פרסום הציוץ של קרייתי, פורסם ב"ישראל היום" כי שלאף ניסה לתווך בין ליברמן לנתניהו במו"מ הקואליציוני.

ב"ישראל ביתנו" טוענים שהדברים אינם נכונים, אך לא ידוע על כוונת ליברמן לתבוע דיבה גם את עיתון "ישראל היום".

יצוין כי קרייתי פרסמה לאחרנה תמונה של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, לכאורה בפתח בית החולים הפסיכיאטרי אברבאנל. אחרי שהתגלה כי התמונה שפרסמה ערוכה, הסירה את הציוץ הזה וטענה כי היה מדובר בבדיחה.

בתמונה המקורית אני באבן גבירול לפני מספר שנים. הטרולים של הימין כבר מבוהלים. ניתן להם לחשוב שאני בדרך לחלק קנאביס רפואי באברבנאל. צחוקים.צילום: מוטי לבטון

פורסם על ידי ‏Ehud Barak – אהוד ברק‏ ב- יום שישי, 7 ביוני 2019

קרייתי מעידה על עצמה בעמוד הטוויטר שלה כי היא "עיתונאית, בעלים ועורכת של ישראל ניוז, אילת ניוז ונתניה ניוז".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 230 מילים ו-1 תגובות
סגירה