כמאה אלף מטופלים שקיבלו את מנת החיסון הראשונה - נמנעו מלקבל את מנת החיסון השנייה

נתניהו הכחיש את הפרסומים, שלפיהם, יש הסכם סודי בינו לבין אשתו: "שקר מוחלט"; כשנשאל האם הוא סומך על השופטים במשפטו השיב ראש הממשלה: "אני מקווה מאוד, ימים יגידו" ● בן גביר: אדרוש מנתניהו להתמנות לשר לביטחון הנגב והגליל: "צריך לעשות שם סדר - ואני חושב שאני האיש הנכון"

מטופל מתחסן נגד נגיף הקורונה בתל אביב, 14 בפברואר 2021 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
מטופל מתחסן נגד נגיף הקורונה בתל אביב, 14 בפברואר 2021

כמדי שבוע – זה 38 שבועות – מפגינים אלפי מוחים בצמתים ובגשרים נגד בנימין נתניהו.

עיסאווי פריג', מס' 5 במרצ, תוקף את יושבת ראש העבודה, מרב מיכאלי, על כך שאינה עוסקת בכיבוש.

חברת הכנסת אורנה ברביבאי הביעה תקווה שמפלגות קטנות שלא עוברות את אחוז החסימה יסירו את מועמדותן. עוד אמרה חברת הכנסת בשבת תרבות בכפר סבא: "נשמח לתמיכה מבחוץ של המשותפת, אני לא חברה של יזבק ולא של בן גביר. צריך לשים את הזהות של יהודית ודמוקרטית. מי שיסכים עם הערכים שיבוא".

יושב ראש הכלכלית החדשה, פרופסור ירון זליכה, אמר שאחרי הבחירות – שבהן מפלגתו תעבור את אחוז החסימה – יתמנה לשר האוצר: "אני לא אניח לאיש להקים ממשלה, והגוש של אנטי ביבי שבו אני חבר לא יוכל להקים ממשלה בלעדיי. ושנית מכיוון שרוב ראשי המפלגות ממילא וממילא לא יעזו לגעת בתיק האוצר והם ירצו שאני אנהל את האוצר נוכח המשבר הכלכלי".

בראיון לרינה מצליח בחדשות 12 מתח זליכה ביקורת על סקרי דעת הקהל: "הסקרים האינטרנטיים שלכם הם פייק".

מועמדת מספר 10 ברשימת הליכוד לכנסת, גלית דיסטל אטבריאן, רמזה בראיון בחדשות 12 כי מייד אחרי הבחירות על ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מתפקידו.

חבר הכנסת איתן גינזבורג מכחול לבן התריע כי זה הדבר שיעשה ראש הממשלה נתניהו מיד אחרי הבחירות. "טוב מאוד, טוב מאוד", הגיבה דיסטל אטבריאן. בהמשך היא נשאלה על כך מפורשות על ידי המגישה, רינה מצליח, והשיבה כי יש לתקן את הפרקליטות תיקון יסודי: "זה פקיד אחד שיש נגדו המון האשמות, והוא בא ולוקח את הריבון הקדוש ופוגע בו". עוד אמרה דיסטל אטבריאן: "צריך לשפוך 40 קילו אקונומיקה על מערכת המשפט".

סגירה