פרשת הצוללות: לפיד נפגש עם בכירים לשעבר במערכת הביטחון כדי לדון בוועדת חקירה

בנט נפגש עם המלך עבדאללה בחשאי בירדן ● בג"ץ דחה את העתירות נגד חוק הלאום ● ישראל וירדן חתמו על הסכם להגדלת הסחר בין המדינות ועם הרשות הפלסטינית ● שרת החינוך על גזר דינה של הגננת המתעללת מעודה: מברכת את ההחלטה להעניש בחומרה ● בג"ץ דחה שוב את מועד פקיעת חוק הגיוס ● ממונה הקורונה לנתב"ג לא הוזמן לישיבות הקבינט מאז שמונה

יאיר לפיד (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)
מרים אלסטר/פלאש90
יאיר לפיד

עידית סילמן מימינה נפגשת עם אנשי ישראל ביתנו בנסיונות לרכך את החלטתו של ליברמן להפסקת סבסוד מעונות יום לילדי אברכים שאינם עובדים – כך מדווחים ברשת ב'.

בכאן מפרסמים כי כחלק מההליכים לקראת אישור תקציב המדינה, הציג הלילה משרד האוצר בפני ראש הממשלה נפתלי בנט את עיקרי השינויים המבניים שיתלוו לתוכנית הכלכלית לשנים 2022-2021 – אשר יובאו לאישור הממשלה.

בין השאר מוצעים שקיפות בפנסיה התקציבית בצה"ל, יד חופשית למנהלי בתי הספר, רפורמה בדואר ופיתרון למשבר הדיור המחריף: הסבת מחצית משטחי המשרדים לשטחי מגורים, לשם הגדלת היצע הדיור למגורים באופן מהיר.

שרת המדע אורית פרקש-הכהן הבוקר ברשת ב': הקבינט החליט על מדד חולים קשים ולא מדד של מאומתים. החיסונים עובדים, אנשים רק חזרו לעבוד.

על רקע קיצוץ סבסוד האברכים, השרה אמרה שצריך לתמרץ את יציאת החרדים לעבודה.

רשת ב': ינון אזולאי מש"ס אמר על הקיצוץ בקיצבאות האברכים, כי מה שיקרה זה שהאישה תפסיק לעבוד. לדבריו – אף אחד לא יפסיק ללמוד בכולל.

עוד אמר אזולאי: "הייתה אמורה להיות החלטת בית המשפט על פאינה קירשנבאום, שזה בעצם מאפיה שהתנהלה על ידי ישראל ביתנו בראשות ליברמן וזה דבר שהוא רצה להעלים. זה ספין".

סמוטריץ' מרגיש שלא הייתה מספיק יהדות בטקס ההשבעה אתמול.

כל כך רציתי לבכות מהתרגשות היום בטקס הצהרת האמונים של הנשיא הרצוג.בסוף, לצערי, הזלתי דמעה בעצב.חיכיתי ללילה כדי לא…

Posted by ‎בצלאל סמוטריץ'‎ on Wednesday, July 7, 2021

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
מה שעשה ליברמן הוא הטרללה של המערכת עם נושא אזוטרי שתופס את מרכז הבמה. מדובר על עשרות מילוני שקלים אבל מסטים את תשומת הלב מהנושאים שעל סדר היום. עד היום נתניהו יכל לעשות זאת בתפקידו הקו... המשך קריאה

מה שעשה ליברמן הוא הטרללה של המערכת עם נושא אזוטרי שתופס את מרכז הבמה. מדובר על עשרות מילוני שקלים אבל מסטים את תשומת הלב מהנושאים שעל סדר היום. עד היום נתניהו יכל לעשות זאת בתפקידו הקודם. כרגע הוא נעדר את היכולת להשפיע.

סגירה