221 חולים מונשמים - המספר הגבוה ביותר בגל הנוכחי

בנט לפני המראתו לניו יורק: "זו הזדמנות לספר את הסיפור שלנו" ● ראש הממשלה ייפגש בשולי עצרת האו"ם עם מזכ"ל הארגון אנטוניו גוטרש ועם שרים מאיחוד האמירויות ומבחריין ● לפיד נפגש בחודש שעבר בעמאן עם מלך ירדן עבדאללה ● מספר חולי הקורונה במצב קשה ירד ל-694

אנשי צוות במחלקת הקורונה של בית החולים הדסה עין כרם מטפלים בחולה, 25 באוגוסט 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
אנשי צוות במחלקת הקורונה של בית החולים הדסה עין כרם מטפלים בחולה, 25 באוגוסט 2021

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מברכת על כך שחברת המועצה המחוקקת הפלסטינית ח'אלדה ג'ראר תשוחרר מחר מהכלא הישראלי.

מתמחים ברפואה יפגינו הערב, בשעה 20:00, מול ביתה של שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי בתל אביב. המתמחים מתנגדים ליוזמה של ברביבאי לקצר את התורנות מ-26 שעות ל-22-21 שעות ודורשים קיצור משמעותי יותר של המשמרות.

חבר הכנסת בועז טופורובסקי נפגש עם חברים בפרלמנט של סרביה.

הפגנה תיערך הערב מול ביתו של השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, במחאה על האלימות בחברה הערבית. מתחילת החודש מתקיימת מדי שבת הפגנה מול ביתו של השר בכוכב יאיר.

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד הגיב על קריאתם של כ-300 מנהיגים מקומיים בעיראק, שתומכים בכינון יחסים עם ישראל. אישי הציבור התכנסו בארביל שבצפון עיראק וקראו להצטרפות מדינתם להסכמי אברהם. לפיד פרסם הודעה, שבה נכתב: "מהיום שנכנסה הממשלה הזאת לתפקידה, המטרה שלנו היא להרחיב את הסכמי אברהם. האירוע בעיראק מעורר תקווה למקומות שלא חשבנו עליהם בעבר. יש לנו ולעיראק היסטוריה משותפת ושורשים בקהילה היהודית, ובכל מקום שבו יושיטו לנו יד נעשה הכל כדי להושיט חזרה".

ממשלת עיראק גינתה את המשתתפים בכינוס.

סגירה