כוכב ריאליטי זוועות

איתמר בן גביר כפירומן, ממ של אורן אדלר
איתמר בן גביר כפירומן, ממ של אורן אדלר

עוד פיגוע ועוד חפים מפשע שנהרגו, וכמו בריטואל מצמרר שזוועה ועצב גדול משמשים בו בערבוביה, חוזר גם איתמר בן גביר הבלתי נמנע לגזור קופון בליווי צמוד של עיתונות צינית שמאבדת בלמים. אין אירוע מתגלגל בלעדיו. הוא כמו גלגל שניתק ממכונית דוהרת על כביש מהיר ומסתחרר אחריה בשמיניות שמסכנות את התנועה כולה.

עוד פיגוע וחפים מפשע שנהרגו, וכמו בריטואל מצמרר שזוועה ועצב משמשים בו בערבוביה, חוזר גם בן גביר הבלתי נמנע לגזור קופון בליווי צמוד של עיתונות צינית שמאבדת בלמים

מדובר בכוכב ריאליטי זוועות בתנועה, ועל כן הוא זוכה לצלמי חדשות צמודים שהולכים אחריו באשר ילך ולליווי של הרשתות החברתיות, כמו היה חתן בחתונת דמים.

אצלנו לא מפשפשים בציציות אלא מסתפקים בציציות, תעודת הכשרות הישראלית החדשה. שירות צבאי זה כל כך 73'. היום הכוכב זה שילוב של פרובוקציה, גזענות וציציות, וכך יוצא שאחד כמו בן גביר, שנדחה אפילו מהצבא ועשה תורתו גזענותו, הוא כוכב חדשות.

הוא אפילו לא טורח להסוות שמחה לאיד. שום ניואנסים, אפילו לא מראית עין של עצב על קורבנות חפים. רק התלהמות משתלמת לטווח ארוך, כשסביבו מקהלה מתוזמרת שמצטלמת היטב בחדשות. כמעט אפשר לראות את הבמאי מנצח על ההצגה ומחכך כפות ידיו בהנאה. היום הרוויח את לחמו ביושר. את הפתק יספור רק בן גביר במדרגות היורדות אל הקלפי.

מדובר בכוכב ריאליטי זוועות בתנועה, ועל כן הוא זוכה לצלמי חדשות צמודים שהולכים אחריו באשר ילך ולליווי של הרשתות החברתיות, כמו היה חתן בחתונת דמים

כל הצגה מתועבת שחבר הכנסת הלא נכבדה אם לא למטה מזה, מביים בהתלהבות, היתה נותרת בשוליים אלמלא עזרה גדולה מערוצי הטלוויזיה, שמקפידים לפטם את מכונת הגזענות מאז גנבה את סמל הרכב של יצחק רבין. בן גביר הוא רייטינג. ומאז נובמבר 95 רק גדל ושמן בעוד היושרה של ערוץ החדשות הגדול במדינה הולכת ומצטמקת.

האיש שמנחם בגין תיעב ויצחק שמיר יצא מהמליאה כשזה עלה לנאום הפך מאז לחוזה מדינת ערוץ 12, שם גנרי. אין מהדורת חדשות ללא נוכחותו המרעילה ואין פאנל שלם בלי רוחו הרעה ופיו המצווח בפלצט היסטרי מגוחך, מה שקורה לעתים למיתרי הקול של מנהיגים שמנגנים רק תו אחד ומשגשגים על מצע של שנאת מיעוטים, מי אמר כהנא, אבל אסור להשוות.

הפעם זה יהודי כשר עם ציציות. עם ישראל חי, עם ישראל חי, עמישראל עמישראל עמישראל חי! לחיי העם הזה, העם הזה, העם הזה, לא לא לא תנצחו אותי, לא מנצחים אותי כל כך מהר. אחד אלוהנו. יש מלא שירים מעצימים.

פעם חששתי ברוב תמימותי שמעשיו של בן גביר יובילו למלחמת אחים, אבל מאז התפכחתי והבנתי שהשוליים זה אני. בן גביר הוא קונצנזוס ומי שהוביל אותו לשם בצעדי ריקוד זה קודם כל נתניהו, שהשמש שלו אמנם שוקעת אבל נתיניו מטילים צל ארוך על מדמנת הפוליטיקה. וחוץ מזה, עם כל הכבוד, ואין כבוד, יש מי שעזרו לו להכניס צלם לפרלמנט.

האיש שבגין תיעב ושמיר יצא מהמליאה כשעלה לנאום הפך מאז לחוזה מדינת ערוץ 12, שם גנרי. אין מהדורת חדשות ללא נוכחותו המרעילה ואין פאנל שלם בלי רוחו הרעה ופיו המצווח בפלצט היסטרי מגוחך

אני מתכוונת לערוץ של המדינה ולווייניו, ביניהם ערוץ 14 וערוץ 14 הראשון שמתהדר בספרה 13 ומהדהד תחקירים נועזים על אסלות בבית ראש הממשלה. ולא, זה לא שם של עוד ספר בסדרת הילדים הפופולרית "קפטן תחתונים" אלא יציאה, סליחה, תחקיר של העיתונאית הוותיקה אילה חסון.

בן גביר, שכבר הוכיח פוטנציאל נפיץ למלחמה כשפתח משרד בשייח ג'ראח כיכב גם בעוד כתבת יחצנות, אין הגדרה אחרת, בה נראה האיש שהפך להנאתו דוכני ערבים בשוק ומעולם לא שירת בצבא תוקף בנאצות את עמר בר לב שהיה מפקד סיירת מטכ"ל, הוא לא פחות מרישיון להסתה שאת סופה כבר ראינו פעם.

אבל מי שעובר מסע כומתה מהגיהנום מצד התקשורת זה עמר בר לב, שכשל בלשונו וחשב שהמחבל שחוסל בפיגוע עוד חי. על זה הוא נדרש להתפטר, אבל מסעו של בן גביר להר הבית, ההר שכבר גבה את שלו, מסוקר ברחמים רבים. העיתונות תעבור לדום. בכל זאת, ציציות.

חבר הכנסת שנכנס לפרלמנט על כנפי אובססיית שלטון של נתניהו, שניתוח הפרדת ישבנו מכס ראש הממשלה עוד לא תם, לא צריך לשלם ליחצ"ן, יש לו אב דוחף וערוץ משלו ותקשורת שאיבדה את הבושה.

ואל תדברו על עיתונות חופשית וזכות דיבור כי ככה, בצעדי ריקוד חופשי, נולדים גם משטרים עקומים. בהתחלה זה קטן, מין קוריוז לא מזיק, כולה גונב סמל ממכונית, מין שובבות נעורים שכזו, אחר כך מתרגלים אליו ואז הוא נכנס בדלת הראשית והסמל שגנב מונח על ראשו כמו צל"ש.

בהתחלה זה קטן, מין קוריוז לא מזיק, כולה גונב סמל ממכונית, מין שובבות נעורים שכזו, אחר כך מתרגלים אליו ואז הוא נכנס בדלת הראשית והסמל שגנב מונח על ראשו כמו צל"ש

העיתונות החופשית להסית מתייחסת לפוליטיקה כאל סדרת רשת עם תככים ומזימות ומודחים. הכל כשר בדרך למיליון. אלא שהקו המפריד בין תכנית ריאליטי ומציאות נמחק ולעינינו המשתאות קם פוליטיקאי וצובר פופולריות של כוכב רוק. הוא קם ונופל על פי הופעותיו בתקשורת ואם אין סיקור אין פופולריות. שלילי או חיובי, הם לא בררנים שם במדיה.

ויש ערוץ חדשות ערמומי נוסף שהוא באר של חדשות, גם לערוצי החדשות עצמם. הפוליטיקאים עובדים בזה בלי לעבור דרך משכן הכנסת. תשאלו את גלית דיסטל אטבריאן שבלעה את מירי רגב וקינחה במאי גולן. היא עובדת במליאה של העת החדשה, הטוויטר, ומשם בדילוג קליל לחדשות.

זו אותה באר ממנה שואבת העיתונות. רוב החדשות שאנחנו צורכים מקורן ברשת, בעיקר בטוויטר. פעם עיתונאים כתתו רגליים, ראיינו אנשים בשר ודם וחלקו הבל פה עם מקורבים, היום המקורבים זה טוויטר.

הצרכן יודע את זה ועדיין הוא צורך חדשות מפי הגבורה עצמה.
"אמרו בחדשות" זה עדין מנטרה.

העיתונות היא כלב שאולף לרצות את בעליו. הבית שהיא משרתת הוא ביתו של טייקון כזה או אחר שמשרת פוליטיקאי כזה או אחר, בעיקר כזה. זה שרוחו עדיין מגיחה מהמרתף לרעות את עדרו, בסיוע עיתונות שמסרבת להיגמל מהמתנה שלא מפסיקה לקחת. יחי המלך הקודם ולעזאזל המדינה.

רוב החדשות שאנחנו צורכים מקורן ברשת, בעיקר בטוויטר. פעם עיתונאים כתתו רגליים, ראיינו אנשים בשר ודם וחלקו הבל פה עם מקורבים, היום המקורבים זה טוויטר

בן גביר מדגים היטב את העובדה החותכת והמאוד מייאשת שהכל מותר ומה שפעם היה ייהרג ובל יעבור – עובר כמו גדול.

היושרה מתה, היכונו לביאת המסית ומדיח, השמש שלו עודה מאכלת הכל באמצעות שליחים שהחדיר למערכת. היא עוד תשקע על הארץ.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
עוד 950 מילים ו-2 תגובות
סגירה