זהו שחר של רה"מ חדש שמסתובב עם מטרה על הגב

איתמר בן גביר עם הסמל ממכוניתו של יצחק רבין, צילום מסך מכתבה ב"כאן"
איתמר בן גביר עם הסמל ממכוניתו של יצחק רבין, צילום מסך מכתבה ב"כאן"

הזמן רץ ושוב נפגשים בתחתית החבית. זהו שחר של יום ישן, איך התגעגענו לראש ממשלה עם כדור בגב ולנרות בכיכר, שם ישבנו גם בכינו בזוכרנו את יצחק. שמאלנים הם מאוד אולד סקול. רק נוסטלגיות בראש שלהם.

הזמן רץ ושוב נפגשים בתחתית החבית. זהו שחר של יום ישן, איך התגעגענו לראש ממשלה עם כדור בגב ולנרות בכיכר, שם ישבנו גם בכינו בזוכרנו את יצחק. שמאלנים הם מאוד אולד סקול. רק נוסטלגיות בראש שלהם

גם הימין חוזר לעמדה, קלף מנצח לא מחליפים בקלפי ורצוי בקליע. זה גם מתחיל באותה אות, קו"ף, וגם חוסך כסף. היה א-תה הקליע במעטפה ותראה איך שוב עובד אפקט הפרפר. זה אירוע שמתחיל בסמל של רכב ראש הממשלה, עובר דרך קליע במעטפה ונגמר בלוויה של הראש שסומן, כמעט לא תרגישו, רק תתפלאו מאוד, מי חשב שכך יהיה? לא מכתימים ציבור שלם בשובו של מסית.

וכמו תמיד עולה מימין צפירת הרגעה מעורבת בבוז, מי מאיים? ואם מאיים מדובר בקומץ, ואם קומץ אז סרק. הוא לא שווה כדור חי, למה מי זה בנט שהוא עף על עצמו ככה?

מי ישמע, הימין האמוני לא ייגע בו אפילו במקל. נכון שזה ראש ממשלה ימני חובש כיפה ראשון, אבל יש לו חיסרון בולט, הוא לא ביבי. רק ביבי. תנו לי בי'ת, תנו לי יו'ד, תנו לי עוד בי'ת, תנו לי עוד יו'ד ותסתובבו עם הגב למציאות. יופי, ככה. למדתם משהו.

וכמו תמיד עולה מימין צפירת הרגעה מעורבת בבוז, מי מאיים? ואם מאיים מדובר בקומץ, ואם קומץ אז סרק. הוא לא שווה כדור חי, למה מי זה בנט שהוא עף על עצמו ככה?

"הקליע הגיע בוולט?" מתבדח העיתונאי ינון מגל. איזה צחוקים, בחיי. בחדשות 12 מצטטים את סמוטריץ, הח"כ ומצעד הבהמות: "לא יודע אם הפרסום הוא ספין לשיפור מצבו של בנט". ואחרי המשפט שלא ייאמן מגיעה התנערות לייט: "אלימות זה מחוץ לתחום". צדיק, ועוד מהמקפצה של הערוץ של המדינה.

כאז כן עתה, יש לתקשורת הפופוליסטית חלק עגום עד מטורף בהידרדרות השיח הציבורי, תחת ה"שיח" הזה קבורה היושרה, זיכרונה לברכה, וקבורה האחריות הציבורית ומלבלבת הבינוניות ושלטון הסחי. העיתונות לא מייצרת רק חדשות, היא מפעל משגשג של רכילות פוליטית מוטה ונמוכה מים המלח. החדשות הפכו לריאליטי וכל ממזר מלך.

תראו איך בן גביר וסמוטריץ' מתקבלים בה ואיך יאיר גולן ומתן כהנא, רמטכ"ל לשעבר וטייס, נגררים, כמנהג הימים האלה וימים עברו (שלום, חבר) למדמנה מול זה שלא שירת וחבר מרעיו מקוצרי השירות, אהלן סמוטריץ' ושמחה רוטמן.

כי יש מי שתורם ומולו מי שתורם אחרים אבל קורע רשתות שידור. מצלמות מלוות אותו בדרכו להבעיר מלחמת דת ומצטטים מפיו משל היה הרבי מלובביץ'. ככה צורבים את תודעת ההמון המריע לגזען.

"הקליע הגיע בוולט?" מתבדח העיתונאי ינון מגל. איזה צחוקים, בחיי. בחדשות 12 מצטטים את סמוטריץ, הח"כ ומצעד הבהמות: "לא יודע אם הפרסום הוא ספין לשיפור מצבו של בנט"

ישיבות ועדת הכנסת הם ריאליטי טראש עצמוני ומזמן הפכו במחי אייטם חדשותי לחומר חם ש"האח הגדול" נראה לעומתו כמו "צלילי המוזיקה". חדשות הערב מנצחות על הסחי הפוליטי ועדיף כמה שיותר נמוך. כל הנבחרים בפרצוף, הביאו את הפיצוחים.

מאי גולן מטנפת בשידור חר.. חי ומירי רגב נוחרת על ראש הממשלה ברגע של עלגית: "הוא לא רק חזיר פוליטי אלא גם חזיר קולולארי". יש ילדים בקהל? חייבים אזהרת צפייה, בסוף יצאו לנו ילדים חברי כנסת, השם ירחם.

תנו לעיתונות אסלות, תנו לה שיפוצים, תנו לה טייק אווי מהטייקונים שמחזיקים רשתות חדשות ותראו איך מה שהיה אצל נתניהו "חמגשיות" מתהפך לבנט על הראש. למה? כי הוא לא מספיק תחמן ושקרן כמו שהעיתוזנות אוהבת. בנט לא מספיק דודו טופז כמו נתניהו. הוא קן לציפור במקום שמעריץ קן צרעות.

לרצח של רבין קדמה גניבת סמל קטן מהרכב שלו, כאז כן עתה בזו לאזהרות, ורבין, ראש ממשלה ורמטכ"ל לשעבר שהיה מפקד צעיר בחטיבת הראל המיתולוגית, ביטל במחי יד את האזהרות וצעד ישר לתוך האש. בלי מדוע ובלי כיצד, ובלי אן ובלי איך ולמה.

מנהיג. לא תחליף צמחי מביבי אקספרס שידע כבר אז לעמוד על המרפסת הנכונה. רחמים לא ידע, הוא לא ידע, רק עמד מתחת לעץ כשהשלטון נפל לידיו כפרי מורעל והוא נעל עליו לסתות וסירב לשחרר. עד עצם היום הזה. היידה.

יש אנשים שפגיעתם רעה גם אחרי שירדו מכס השלטון ויש אינטרסים משותפים שמשאירים אותו חם חם בשיח הציבורי.

אצלנו זה ציבור דתי וחרדי, שהוא עבורם גוי של שבת וממון והוא מוציא עבורם את הערמונים מהתקציב, ומדובר בטונות ערמונים חמים שמוציאים ממש מהפה של הפריפריה המשוועת לתקציבים. אבל מי מתלונן? זה מיקו. רק מיקו. אצלנו במשפחה לא מחליפים מנהיג שסרח. אז קצת סיגרים, שמפניות בארגזים, כמה טונות גלידת פיסטוק ותכשיט זול, 45,000 החתיכה לרעיה יקרה. תראו, הנה מטוס. זה לא רקוב, זה דבש.

תנו לעיתונות אסלות, תנו לה שיפוצים, תנו לה טייק אווי מהטייקונים שמחזיקים רשתות חדשות ותראו איך מה שהיה אצל נתניהו "חמגשיות" מתהפך לבנט על הראש

זהו שחר של קלישאה חדשה, כל ד'אלים גבר. ויש ראש ממשלה נוסף שמסתובב כשעל גבו מסומנת מטרה מחוברת לשעון מתקתק: עוד לא עוד לא עוד לא.

עכשיו?

וגם אם יתמהמה.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 760 מילים
סגירה