ישראלים בטורקיה התבקשו לחזור, דיווח על ניסיון חטיפה שנכשל

הסופר א. ב. יהושע הלך לעולמו; הרצוג: "יצירתו תלווה אותנו לדורות" ● ההסתדרות הרפואית הודיעה על שביתה בת יומיים במחאה על תקיפת רופאה בבאר יעקב ● הנשיא ביידן יגיע לישראל בעוד חודש ● יאיר גולן כינה את נתניהו "מחלה ממארת", הליכוד התלוננה במשטרה ● רינאוי־זועבי: אני מקבלת איומים ברצח ממחנה "רק לא ביבי"

ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן (צילום: Composite/AP)
Composite/AP
ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן

לפי סוכנות הידיעות רויטרס, נשיא לבנון מישל עון יציג היום לשליח האמריקאי עמוס הוכשטיין הצעת פשרה בנושא הגבול הימי עם ישראל, כך טוענים שלושה גורמים לבנונים. לפי ההצעה, לבנון תתעקש על קו גבול 23 פלוס 300 קמ"ר בכיוון דרום כדי שיכלול את שדה קאנא, שבו יש פוטנציאל למציאת גז – אך תזנח את הקו הדרומי יותר.

סגן השר מתן כהנא בשיחה עם תלמידי תיכון באפרת: "אם היה כפתור שמעלים את כל הערבים ושולח אותם ברכבת אקספרס לשווייץ – הייתי לוחץ". את התיעוד פרסם העיתונאי מיכאל שמש מכאן חדשות.

עוד אמר כהנא: "יש תפיסה שאם נחזור לקווי 67' אז יהיה שלום. אני לא מאמין בזה. למה? כי 2000 שנה אנחנו חלמנו, התפללנו, חיכינו להזדמנות, חזרנו למדינה שלנו. אף אחד לא יספר לנו שזה לא שלנו – הכול. אבל לערבים יש סיפור אחר שהם מספרים לעצמם, אנחנו יודעים שהוא קשקוש".

ח"כ אחמד טיבי בעקבות הסרטון שבו נראה סגן השר מתן כהנא אומר שאם היה כפתור שמעלים את הערבים – היה לוחץ עליו: "יש כפתור שיעלים אותך מהממשלה והכנסת. אלחץ עליו בקרוב".

ח"כ יריב לוין מהליכוד מתנה את האופציה להקמת ממשלת ימין חלופית בכנסת הנוכחית עם תקווה חדשה, ימינה והליכוד בביטול ההכרזה על עמיחי שיקלי כח"כ פורש, כך פורסם ב"ישראל היום".

ח"כ עמיחי שיקלי (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
ח"כ עמיחי שיקלי (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

השר יואל רזבוזוב בגלי צה"ל: "כל שבוע מספידים אותנו ואנחנו קמים וממשיכים לעבוד. חברי הכנסת צריכים לנהוג באחריות, ואם הם לא מסוגלים להצביע עם הקואליציה – שיפנו את מקומם ויתפטרו".

סגירה