ליברמן: רואה את עצמי מועמד לראשות הממשלה

נתניהו בירך את לפיד והודיע לו כי הוא יתעדכן בענייני ביטחון כראש האופוזיציה באמצעות המזכיר הצבאי ● איילת שקד נפרדת מנפתלי בנט: בזכותך יודעים שאפשר לנהל מדינה בביטחון, באחריות ובדרכי נועם ● מתן כהנא: זכיתי להיות שותף בכיר לדרך ● וליד טאהא מרע״ם עבר צינתור - מצבו טוב ● בלינקן ליו"ר הרשות הפלסטינית: לחקור ביסודיות את מות אבו עאקלה

שר האוצר אביגדור ליברמן במשרד האוצר בירושלים, 3 בנובמבר 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
שר האוצר אביגדור ליברמן במשרד האוצר בירושלים, 3 בנובמבר 2021

מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן שוחח הלילה עם ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס בנושא הביקור הקרוב של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן במזרח התיכון.

בלינקן הדגיש כי ארה"ב מחויבת לשיפור איכות החיים של העם הפלסטיני ותומכת במשא ומתן לטובת פתרון שתי המדינה. כמו כן הדגיש בלינקן שארה"ב רואה חשיבות בחקירה שקופה, יסודית וחסרת פניות בנושא מות העיתונאית שירין אבו עאקלה.

דובר הממשל האזורי באודסה סרגיי ברצ'וק הודיע כי לפחות 10 בני אדם נהרגו מפגיעת טיל רוסי בבניין דירות באודסה שבאוקראינה.

ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט הודה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן על ברכתו בטוויטר, וכתב: "אנחנו מצפים לראותך בקרוב, בבירתנו הנצחית ירושלים. אתה חבר אמת של ישראל".

מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בירך את ראש הממשלה יאיר לפיד על כניסתו לתפקיד: "אני מצפה להמשך שיתוף הפעולה ההדוק בינינו כדי לחזק את כל ההיבטים של השותפות בין ירושלים לוושינגטון ולהילחם יחד באיומים המשותפים".

מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בפסגת הנגב, 28 במרץ 2022 (צילום: לע
מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בפסגת הנגב, 28 במרץ 2022 (צילום: לע"מ)

לפי סקר מעריב, ימינה בראשות איילת שקד זוכה ב־4 מנדטים. אם היא תחליט לתת אותם לגוש של בנימין נתניהו – הוא יגיע ל־63 מושבים בכנסת.

סגירה