איך אפשר לא להאמין לו

יו"ר האופוזציה בנימין נתניהו במליאת הכנסת, 13 ביוני2022 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
יו"ר האופוזציה בנימין נתניהו במליאת הכנסת, 13 ביוני2022

אני מצטער, אבל אחרי 12 שנות עליית מחירים מזוויעה בימי בנימין נתניהו, ולאחר שקיבל מדינה שבה יוקר המחיה היה דומה לממוצע מדינות המערב והשאיר אחריו מדינה שבה יוקר המחיה גבוה ב-37 אחוזים מממוצע מדינות המערב ומחירי דיור שנסקו בתקופתו ב-300 ו-400 אחוזים –

אני פשוט מאמין לכל מילה שלו כשהוא מבטיח בפרצוף מפתה ושרמנטי להוריד את יוקר המחיה. מאמין לכל מילה. זה כל כך משכנע. כל כך אמין. כל כך רדיופוני. כמעט כמו פנייתו האמינה בשידור חי לבני גנץ לקיים רוטציה בלי טריקים ובלי שטיקים. ואחרי שגנץ היה בטוח שסגר כל פרצה בהסכם – החליט מר כלכלה שלא להעביר תקציב מדינה.

אני פשוט מאמין לכל מילה שלו כשהוא מבטיח בפרצוף שרמנטי להוריד את יוקר המחיה. לכל מילה. זה כ"כ משכנע, אמין ורדיופוני. כמעט כמו פנייתו האמינה בשידור חי לגנץ לקיים רוטציה בלי טריקים ובלי שטיקים

לא יעזור לכם. מילה שלו זו מילה. בכל תחום. למשל: כשהבטיח לפני יומיים להיות ראש ממשלה של כולם. כלשונו האמינה: ימין. שמאל. יהודים. "לא יהודים" (הם לא "לא יהודים", נוכל אמין ומתוק שלי. הם ערבים. תחזור אחרי: ע-ר-ב-י-ם). הרי אין בכלל ספק שיעמוד בהבטחתו ויהיה ראש ממשלה מאחד.

אני אומר לכם בביטחון: המשפט שלו בכלל לא קשור. זה שטויות. התיקים כבר קרסו מזמן. מזמן, אומרים לכם. נראה לכם שהוא ייגע ביועצת המשפטית לממשלה? במערכת המשפט? הוא? להחליף אותה בפקיד כנוע מטעם שיביא לחזרה מכתב האישום? מה? מה פתאום?

אחרי איומי המאפיה של שלמה קרעי (כמה זה בגימטריה "נחליף את היועצת המשפטית לממשלה כי כל מינויי הממשלה הנוכחית לא לגיטימיים"?) ויואב קיש (כמה זה בגימטריה "חנפן אלים ואומלל שצריך להשכיח ממתפקדי הליכוד שתמך בעבר בסער לראשות מפלגתם"?); אחרי ההתעקשות הנבזית, הבלתי חוקית והמסוכנת של נתניהו לא לחפוף את מחליפו בתפקיד וגם לקבל מפיו עדכונים ביטחוניים שוטפים כפי דרישת החוק; אחרי שקרא ללפיד לא להפוך את נושא העדכונים הללו לסוגיה פוליטית כי אין לו אפילו גרם של בושה; אחרי שהסית נגד עבאס עד סיכון חיי עבאס (ובמקביל כבר שולח אליו רמזי חיזור ופתיינות חדשים באמצעות דודי אמסלם תוך כדי השפלתו של אמסלם שכמובן מסכים לכך כי אין כמו יחסי סאדו-מאזו טובים); אחרי שהקפיד לעשות דה לגיטימציה של הממשלה שהחליפה אותו (כולל חרם הוועדות בכנסת); אחרי שנמנע מכל מינוי בכיר בשירות הציבורי ובעיקר לתפקיד פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה כדי להחליש את הגופים הללו וכדי להטיל עליהם אימה; אחרי שביטל לחלוטין כל הבחנה בין אמת לשקר, בין עובדות לכזבים, בין מציאות לדמיון ובין תוקפן לקורבן –

אחרי כל אלו ודאי שאני מאמין לו.

אני אומר לכם בביטחון: המשפט שלו בכלל לא קשור. זה שטויות. התיקים כבר קרסו מזמן. מזמן, אומרים לכם. נראה לכם שהוא ייגע ביועצת המשפטית לממשלה? במערכת המשפט? הוא?

מאמין לו שיקטע את פשע מחירי הדיור שהוא עצמו יצר. את פשע הכיבוש שהוא טרח כל כך להעמיק ולהנציח. את פשע החרבת היחסים עם המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית. את פשע השיסוי וההסתה. את פשע החרבת מה שנותר ממדינת הרווחה. את פשע ההסתה נגד האזרחים הערבים ונציגיהם הפרלמנטריים. נתניהו. הכי אמין שיש.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
4
עוד 465 מילים ו-4 תגובות
סגירה