גם אם באחריותו מעשים חמורים לאין ערוך, אלה המעשים שישלחו אותו לכלא

הדס קליין בבית המשפט המחוזי בירושלים, 6 ביולי 2022 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
הדס קליין בבית המשפט המחוזי בירושלים, 6 ביולי 2022

חשוב רק להבהיר:

1

אין ספק שהפשע הגדול הוא הכיבוש וגם האפרטהייד (להם אחראי בנימין נתניהו אך גם גורמים בממשלת בנט-לפיד וכן גורמים פוליטיים נוספים בעבר ולצערנו באשרור בג"צ לא פעם).

2

גם אין ספק שההסתה והשיסוי ותרבות הכזב (להם אחראי נתניהו) הם פשע עצום ממדים.

אין ספק שהפשע הגדול הוא הכיבוש וגם האפרטהייד (להם אחראי נתניהו וגורמים נוספים. גם אין ספק שההסתה והשיסוי ותרבות הכזב (להם אחראי נתניהו) הם פשע עצום ממדים

3

וכך גם הפקרת האזרחים הישראלים מבחינה כלכלית (אחריות נתניהו, אחריות גוש פולחן האישיות וגם אחריות חלק גדול מחברי ממשלת השינוי).

4

וכך גם המאבק הבריוני לפירוק מה שנותר משלטון החוק, להשחתת השירות הציבורי ולניסיון לחסל כל היבט ליברל-דמוקרטי שנותר כאן (אחריות מוחלטת של נתניהו וגוש פולחן האישיות).

5

וכך גם המשבר החוקתי, הפוליטי והמוסרי שיצר המגלומן אך ורק כדי לחמוק מהכלא.

6

אך מה שישלח את נתניהו לכלא – מאחורי סורג ובריח ממש – אלו העברות הפליליות הכעורות, השיטתיות והחמורות שנחשפות גם בימים אלו מפי הדס קליין שמסתובבת (גם היא) עם אבטחה וסופגת מתקפות בנוסח סיציליאני (גם היא), למרבה החרפה אליה הרגיל אותנו ארגון הפשע.

7

גם אם מבחינה מוסרית אחראי נתניהו למעשים חמורים לאין ערוך, אלו המעשים (החמורים מאד כשלעצמם והדוחים באמת) שישלחוהו לכלא. בדיוק כמו כל פוליטיקאי מושחת לכאורה שסרח (אולמרט, הירשנזון, דרעי, בניזרי ועוד מספר דמויות מופת).

גם אם מוסרית אחראי נתניהו למעשים חמורים לאין ערוך, אלו המעשים (הדוחים והחמורים מאד כשלעצמם) שישלחוהו לכלא. בדיוק ככל פוליטיקאי מושחת שסרח, לכאורה

8

אלא אם תצלח מזימתו השקופה להיבחר ולפעול לביטול משפטו.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
יש מה להגיד על כל אחד מהסעיפים ההזוהים שכתבת אבל אין לי כוח לכתוב עייף אתה יודע יש אנשים שעןבדים קשה אבל רק עצה אחת קטנה לך לרופא תבקש כדורי מציאות אולי זה יפתח לך את המוח והעניים רק בע... המשך קריאה

יש מה להגיד על כל אחד מהסעיפים ההזוהים שכתבת אבל אין לי כוח לכתוב עייף אתה יודע יש אנשים שעןבדים קשה אבל רק עצה אחת קטנה לך לרופא תבקש כדורי מציאות אולי זה יפתח לך את המוח והעניים רק בעיה אחת אם זה מולד אין תרופה תקווה שאצלך זה נרכש

עוד 229 מילים ו-2 תגובות
סגירה