מכה להנדל: בג"ץ הקפיא עד לתחילת 2023 את הרפורמה בניוד המספרים הכשרים

בר-לב: עדות הסוהרת שסיפרה שנאנסה בידי אסיר - מחרידה; המקרה יטופל במלוא החומרה ● מיכאלי: אני דורשת מהפרקליטות לפתוח מחדש את החקירה בעניינם של הכדורגלנים אצילי ומיכה ● בגין הודיע שלא יתמודד בבחירות לכנסת ● אתר הליכוד חשף מידע אישי על מתפקדים ● סקר: הרוח הציונית מקבלת ארבעה מנדטים ● יושבת ראש העבודה פועלת לבטל את תפקיד מזכ"ל המפלגה

שר התקשורת יועז הנדל בקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים, 29 במאי 2022 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
שר התקשורת יועז הנדל בקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים, 29 במאי 2022

על רקע התאונה בבנימין בה נהרג ילד בן 6 טוענת הבוקר אורית סטרוק טוענת כי הובטח לה שהמשטרה תתחיל לתעד תאונות פלסטיניות מעבר לקו הירוק, וכך יוגדרו כבישים כאדומים – ויגיעו תקציבים לשיפור הכבישים. בראיון הבוקר ברשת ב' אומרת חברת הכנסת מהציונות הדתית כי "כשאין אכיפה אין סיבה לנהוג בזהירות. אין ביו"ש משטרת תנועה שאחראית על כבישים בין עירוניים".

ראש הממשלה כתב:

דוח מררי של המשנה ליועצת המשפטית לממשלה בנוגע לטענות עיתון כלכליסט על הדבקה של טלפונים בתוכנת פגסוס יתפרסם בימים הקרובים. על פי דיווח בערוץ 13, המסקנות יהיו כי המשטרה לא הדביקה בתוכנה כלשהי ניידים של אזרחים ללא צו שיפוטי. בליאק:

שר התפוצות נחמן שי הבוקר בגל"צ על המשלחת הישראלית לרוסיה: "הנציגים שלנו יסבירו מדוע הפעילות של הסוכנות היא בהתאם לחוק הרוסי ואין שום סיבה משפטית להפסיק אותה. סגירת הסוכנות תשליך על היחסים עם רוסיה, לא ניתן להוריד מחדש את מסך הברזל בנינו לבין היהודים שם". שי אמר גם: "היהודים בטוחים ברוסיה, אם כי גם שם יש אנטישמיות כמו בכל העולם. אנחנו אומרים להם – מי שרוצה ויכול מוזמן לעלות לישראל, אבל אין פה קריאה 'תעזבו את רוסיה כי אתם לא בטוחים בה'".

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה אורית פרקש הכהן (כחול לבן) ברשת ב': "הצבעה לרוח הציונית היא הצבעה לנתניהו. העובדות הם שהשרה שקד ניסתה כבר לייצר ממשלה צרה בראשות נתניהו בכנסת הזו".

זהבה גלאון הבוקר בגל"צ: איילת מטיילת, חיפשה מקום בכל מני מפלגות, ורוצה לקדם את הפוליטיקה של הרוע. צריך לשאול איך היא לא פוסלת אנשים שאשמים בשוחד או מורשעים בחברות בארגון טרור, אבל כן פוסלת 20% מאזרחי המדינה".

סגירה