חוק שימור נתניהו

הפגנות נגד ההפיכה המשטרית, 2023 (צילום: איה פרנקל)
איה פרנקל
הפגנות נגד ההפיכה המשטרית, 2023

מוטי קירשנבאום הדוקומנטר והבמאי המנוח אמר פעם שחייבים להוציא את המדינה לסיבוב הופעות. אני חושבת שאם היה שב לביקור היה נבהל, כי מה שקורה פה מאז הבחירות מחייב חישוב מסלול. המצפן התקלקל ואנחנו בסרט רע ואם לא נסכל בזמן את ההפיכה המשטרית – בקרוב יעלו כותרות הסיום על הדמוקרטיה כפי שהכרנו.

מוטי קירשנבאום המנוח אמר פעם שחייבים להוציא את המדינה לסיבוב הופעות. אם היה שב לביקור היה ודאי נבהל. אם לא נסכל בזמן את ההפיכה המשטרית – בקרוב יעלו כותרות הסיום על הדמוקרטיה

אלה ימים קשים מנשוא, ואני מקווה שהשליט המעורער ואביו לא ילכו בייאושם על עוד מלחמה מיותרת להצלת הכס הרועד. נתניהו כבר נאחז בקרנות המדינה שהוא מחלל, כי אפילו יבעיר את עזה ישוב לאותה נקודה אליה זחל אחרי צוק איתן כשייחל להפסקת אש. ולא עשה שלום כי אין כסף בשלום. אפילו שר הביטחון שלו יואב גלנט נטש ברפסודה. עכשיו מחכים שהטפטוף יהפוך לזרם.

הכנסת מיטלטלת כמו טיטניק בסערה, ובכנסת כל ממזר מלך. בשבוע שעבר, אחרי עוד הפגנת המונים שהרעידה את הרחובות, התגלגלה שמועה על עצירת החקיקה. מיד יצתה בת קול של ראש הממשלה של אבא שלו שכתב בטוויטר "שקר!!!!".

עוד באותו שבוע טסו ראש הממשלה ובעלה לעוד סופ"ש רומנטי. בפרצוף שלכם, עם סורר ומורה. והכנסת, כמו הכנסת שהיא, העבירה את חוק ביטול ההתנתקות בצפון הגדה בין שכם לג'נין. איזה התרגשות, הצעת חוק פרטית בלי דיון בקבינט, לא צריך דיון, חבל על הפנים היפות שלך, מדינת ישראל.

הפאנלים בתקשורת סוערים כמו רחובות הערים בכל מוצ"ש, והקואליציה בשלה, מה לה ולעם. ההפגנות עוזרות לצוף מעל החוקים לשימור נתניהו, אבל כל מה ששומעים בסביבת נתניהו זה "בלו.. בלו .. בלו". ולמרות שהעיתונות, כלב השמירה של הדמוקרטיה שהיה חירש במשך שנים ארוכות, התנער וקם על רגליו וחובט, זה מעט מדי ואולי אפילו מאוחר מדי. אין דין ואין דיין ונתניהו ממשיך כי ככה הוא רוצה, מי יכול עליו?

ראש הממשלה ובעלה טסו לעוד סופ"ש רומנטי. בפרצוף שלכם. והכנסת, כמו הכנסת שהיא, העבירה את חוק ביטול ההתנתקות בצפון הגדה בין שכם לג'נין. הצעת חוק פרטית בלי דיון בקבינט. מי צריך דיון

השר בצלאל סמוטריץ' הכריז שלא ניתן להפוך את ישראל לסיפורה של שפחה, האיש טובל סמוטריץ' רטוב בתוך 700 ליטר דלק ומחזיק ביד גפרור בוער. מאוד מרגיע. השליט החילוני מוציא עבור מיעוט דתי חרדי את הערמונים מהאש.

עם אישור החוק שנמנם שנים תחת בנימין נתניהו, יציע הכנסת נראה כמו מאחז לא חוקי. כיפות, שביסים וציציות פיזזו וקראו "שהחיינו וקיימנו" באווירת שמחת בית שואבת הכסף שנשפך גם ככה לשטחים על חשבון הפריפריה וסבתא של רבי. תיחנקו, סבתוש. אם אין לחם, תאכלו תחת, פעמיים מדינה על האש.

חוק הנבצרות, פסקת ההתגברות, חוק דרעי, מה יש? וברוך הארנק, גם חוק המתנות, לא רק המיליונים שאספו לקבצן העלוב מרחביה, הכסף מבן הדוד וכמה שקלים ל"ילד", קשה לו והוא ממצמץ. אין מדינה, המדינה זה אני.

יש עוד מלא חוקים להעביר. תקראו לזה, אני יודעת? חוק בית זונות. בכללי כזה, מה שתרצו, הרי הכל עובר כמו שרימפס בחמאה. אפילו גפני לא פוסל. החרדים שהפכו ממשלות שהתירו עבודות כביש בשבת אוכלת כ-ז-ה שרימפס ותאכל גם חזיר אם צריך. גפני ימליץ והרבי יאשר.
אפשר לשיר את זה, לרקוד את זה ולקפוץ לו עם זה.

וחלאס עם חוק איזוק אלקטרוני, זה לא על נתניהו אז תאכלו מכות, בנות, ותשתדלו להישאר בחיים, אה? בשביל הילדים. ולצעוק בשקט, יש לנו מדינה להרוס וראש ממשלה לתחזק וכל החוקים כולם הם החוק לשימור נתניהו.

וחלאס עם חוק איזוק אלקטרוני. זה לא על נתניהו אז תאכלו מכות, בנות, ותשתדלו להישאר בחיים, אה? בשביל הילדים. ולצעוק בשקט, יש לנו מדינה להרוס ורה"מ לתחזק, וכל החוקים כולם הם החוק לשימור נתניהו

ואתם בצה"ל תצטרפו לשמחה, סוף סוף נפתחה מחדש דרך המלך לשכם וג'נין, ברוכים הבאים לגיהינום. לא רק הכותל אזוב ועצבת, עופרת ודם.

אתם, גדודי החיילים שנבחרו לאבטח צירים שרצינו לשכוח, ועוד לפני יום הזיכרו… עצמאות, יום העצמאות.

רציתם קרבי? קיבלתם אבטחת מתנחלים שהחליטו לגור בשדה מוקשים ולהמר על החיים שלכם.

מכירים חווארה? זה היה פרומו. רציתם להגן על המדינה ונהייתם צבא השם. עכשיו תסתדרו בשלשות ותתקדמו, שמאל ימין, ימין ימין ימין בן ימין בנימין. אז מה אם גלנט פוטר. אז בלי שר ביטחון, לא צריך. יריב לוין ושמחה רוטמן מסתדרים לבד. נתניהו רק עושה סימן עם הראש. זה עובד יופי ככה.

כמו רפרוף כנפי פרפר שמחולל סערה בקצה השני של העולם, כך גם נתניהו ויסלח לי הפרפר האומלל על ההשוואה, לא צריך לעשות כלום, יש מי שיעשה במקומו. שועלים גדולים מחבלים בכרמי הארץ. אלה מוליכים את הקול שאיש זולתם לא יעז לבטא. שלוחיו מטיחים הכל בכוח, שום דקויות, הכבלים הוסרו והאלימות מתגברת. יש בשנאה הגלויה הזאת משהו משתק ממש.

מכירים חווארה? זה היה פרומו. רציתם להגן על המדינה ונהייתם צבא השם. עכשיו תסתדרו בשלשות ותתקדמו, שמאל ימין, ימין ימין ימין בן ימין בנימין. אז מה אם גלנט פוטר. אז בלי שר ביטחון, לא צריך

הרחובות בוערים עכשיו כי התעוררנו ויצאנו מבין הצללים להילחם על דמותו של המקום שהורינו הקימו ואנחנו נולדנו בו, ותחת נתניהו הפך לחנות "הכל בדולר". עכשיו זה לא רק הרפורמה, זו המדינה כולל הכל. הרוב החילוני קם ותובע את מה שנחמס ממנו לאט ובהתמדה. מה שהיה לא יהיה.

היה בכוחו של נתניהו להרגיע את הרוחות. במקום זה דקלם בידיים רועדות את הנאום הנזעם והמבולבל שנתפר ע"י בנו וכל מיני טופזים לוק, ונקרא מהנייר, כתוב באותיות קידוש לבנה כמו אזהרה. לנו ולו. הוא הרוס ופגיע מההפגנות המתרחבות אבל הוא בעין הסערה, נדחף מלמטה ופוחד עד מוות לצלול כמו אבן במצולות.

עצוב לראות אותו כך, ראש ממשלה זקן מכפי גילו ונראה על כדורים. אולי הוא אפילו מת ושרה לובשת אותו, מזייף דאגה לעמו אחרי ששדד את הדמוקרטיה במו ידיו.

‏לפי פרסום בניו-יורק טיימס עומדים מאחורי ההפיכה המשטרית מיליארדרים אמריקאים שמימנו את פורום קהלת, ההורים של רפורמת לוין שפלט בטעות מה המניע לרפורמה שרקח (רמז: כתב אישום נגד חבר ליכוד בכיר). גם החיילת הנאמנה ח"כ קטי שיטרית מלמלה שארגון קהלת עומד מאחורי דפי המסרים על הרפורמה ("תכניה" כינתה את זה מאור הכנסת) וזה עבר כמו נפיחה.

ויצאנו מבין הצללים להילחם על דמות המקום שהורינו הקימו נולדנו בו, ותחת נתניהו הפך לחנות "הכל בדולר". עכשיו זה לא רק הרפורמה, זו המדינה כולל הכל. הרוב החילוני קם ותובע את מה שנחמס ממנו

אחרי שביקר בבקו"ם צייץ "הצל" הפנימי של נתניהו פשקוויל הסתה שבטח "הילד" ניסח:

"‏הגעתי לבקו"ם בתל השומר להצדיע למתגייסים החדשים לצה"ל.
אלה שרוצים להשמיד את מדינת ישראל לא נעלמו, הם לבשו צורה חדשה. מה שהשתנה זה היכולת שלנו להילחם בחזרה. אני מצדיע לחיילי צה"ל".

הנה כי כן, עיניכם הרואות, פעמיים מלחמת אזרחים על האש, יד ראשונה רועדת מעצבים על העם, ממבוגר לא אחראי.

קארמה איז א ביץ', ביבי. מה שלכלך על אחרים מתרחש במשמרת שלו עם דם ואש ותמרות עשן. אין שלום, אין ביטחון, אין סיבה שיישאר על הכיסא אבל הוא נע הלאה. הכוחות הפועלים עליו מלמעלה דמוניים.

אני מצדיעה לכל מי שמסרב לשרת שלטון רקוב, אני עצמי ביקשתי מהבן שלי, קצין קרבי במילואים, שיסרב להתנדב לשרות, לצערי הוא בחר להמשיך "לתרום" למדינה שראש הממשלה שלה מעדיף שיתרמו לו עצמו, וכמה שיותר.

כשאנשי שירות הביטחון ששירתו תחת נתניהו משתחררים, האיש הנורא הזה הופך אותם לבוגדים כאילו לא הזיעו דם כשעשה לביתו מהמקפצה של הצוללת.
אין תחתית שלא ניפץ בדרכו הנואלת. אני מצדיעה ללוחמים וטייסים ואנשי הביטחון באשר הם, שבחרו להתייצב באומץ גדול ולב רועד והצהירו שלא יתנדבו לשירות מדינה מתאבדת תחת שליט שאיבד את דרכו.

אני מצדיעה לכל מי שמסרב לשרת שלטון רקוב. אני עצמי ביקשתי מהבן שלי, קצין קרבי במילואים, שיסרב להתנדב לשרות, לצערי הוא בחר להמשיך "לתרום" למדינה שראש ממשלתה מעדיף שיתרמו לו עצמו והרבה

עכשיו אנחנו ברחובות, מחכים בסבלנות שיעשה אתנו חסד אחרון וילך הביתה, הרי הבטיח במאה שעברה לפרוש אחרי שתי קדנציות. עכשיו שיחזיר את הדגל שהוא דורך עליו כי כואב לנו במדינה.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 1,194 מילים
סגירה