כל המכשפות והשדים

יושב ראש אגודת ישראל יעקב ליצמן, מרכז האופוזיציה יריב לוין, יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו, יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', יושב ראש ש"ס אריה דרעי ויושב ראש דגל התורה משה גפני, 30 במאי 2022 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
יושב ראש אגודת ישראל יעקב ליצמן, מרכז האופוזיציה יריב לוין, יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו, יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', יושב ראש ש"ס אריה דרעי ויושב ראש דגל התורה משה גפני, 30 במאי 2022

מה לא היה נותן כעת חבר הכנסת משה גפני כדי להשיב את השד החרדי לבקבוק, שם הוא גדל, שגשג ופרח באין מפריע על חשבון הציבור החילוני, מה הוא לא היה נותן כדי שהבדלנות, הבטלנות, אי-השוויון שהוא מקדם לכאורה בחסות התורה – למעשה לטובת הכוח, הכסף והשליטה, יישארו מתחת לפני השטח.

אבל גפני, שיותר מכל מיוצג בפסוק "וישמן ישורון ויבעט", זה שלא יכול היה לעמוד בבופה שהציבור העובד והמשרת (כשר למהדרין) נתן לו חינם אין כסף, הכל כלול, כבר לא יכול להשיב את השד לבקבוק. בעוד המוח שלו נסתם מעודף סוכר והמחשבה הצלולה התעמעמה, המוח של הציבור העובד והמשרת הצטלל והמחשבה התבהרה.

גפני, שיותר מכל מיוצג בפסוק "וישמן ישורון ויבעט", זה שלא יכול היה לעמוד בבופה שהציבור העובד והמשרת (כשר למהדרין) נתן לו חינם אין כסף, הכל כלול, כבר לא יכול להשיב את השד לבקבוק

אבל את השד הזה, שד הנצלנות, החיים על חשבון אחרים, בניגוד לצווי בספר בראשית "בזיעת אפיך תאכל לחם", לא בזיעת אפם של אחרים, נצלנות שהפכה לחמדנות ולקהות חושים – כבר אי אפשר להשיב לבקבוק. הציבור העובד כבר לא יסתפק בפוליטיקאים ערלי לב שמנצלים את חוסר השוויון לפני בחירות, הוא רוצה יותר.

גפני איננו לבד, גם השד העדתי יצא מהבקבוק ומסתובב ללא השגחה, כבר לא מתבשל על אש קטנה כמו חמין כשהסיר נפתח בכל פעם מחדש על ידי איש תורת הגזע והפרוטוקולים של ישראל השנייה כדי שנריח את האדים שהסריחו, אלא הוא שם כדי לספר על העוול הנורא, האפליה וההזנחה של ממשלות בנימין נתניהו בפריפריה.

והשד העדתי הזה לא רק מסתובב ללא השגחה, אלא הוא למד ללכת לבד ולשאול שאלות קשות על האחריות של ממשלות נתניהו להזנחה הפושעת, להתפשטות הדת, הפשע, הבורות, חוסר האפשרות להתפרנס בכבוד, על אי השוויון בחינוך ובבריאות ובנגישות למשאבים, על כל מה ששלטון הליכוד מנע מהפריפריה כדי לטפח את השד העדתי.

ומה חברי ממשלת הפשע המזרחים מציעים לאוכלוסייה בפריפריה? מירי רגב מדברת בכוונה בשגיאות כי היא חושבת שזה הופך אותה לעממית. מירי, כפרה, זה הופך אותך רק לעמה. דוד אמסלם משתלח בשפה עבריינית ביועמ"שית גלי בהרב מיארה, בנשיאת העליון אסתר חיות, בפרופ' אהרון ברק, כשכל מה שהוא מציע לאוכלוסייה בפריפריה זה השתטחות על ארונות קודש.

אבל את שד הנצלנות, החיים על חשבון אחרים, בניגוד לצווי בספר בראשית "בזיעת אפיך תאכל לחם", לא בזיעת אפם של אחרים, נצלנות שהפכה לחמדנות ולקהות חושים – כבר אי אפשר להשיב לבקבוק

שלא לדבר על שד "הציונות הדתית", שד הלאומנות, המשיחיות והדת. שד המדינה היהודית אבל לא דמוקרטית, שד מדינת האפרטהייד בה נשללות זכויות מכל מי שהוא לא גבר יהודי דתי. מדינה בה זכויות הלהט"ב, הנשים, הפליטים והחילונים מוטלות בספק ותלויות בבצלאל סמוטריץ'. מדינה בדמות הפושע תומך הטרור איתמר בן גביר וחבורת פורעי החוק שהנאשם הביא לשולחן הממשלה.

השד הוסתר היטב מתחת למילת הקסם "ביטחון ישראל". השד שיצא מהבקבוק ב-1995 והלאומנים הדתיים, פורעי החוק, הבריונים שנתנו הצדקה דתית לרצח, נבהלו מאוד ומיהרו להשיב אותו לבקבוק, לספר לנו כמה אנחנו אחים שלהם, לספר כמה כולנו יהודים (חוץ מהשמאלנים הבוגדים), עד שבשלו התנאים.

והם הבשילו, אוהו כמה שהם הבשילו, נאשם בפלילים, פורע חוק בעצמו, הביא אותם עד לשולחן הממשלה כדי ישעזרו לו להימלט ממשפט – והם? הם בבוננזה, חוטפים, קוטפים, קולעים להם זר, דוהרים, בועטים, דורסים ומגלגלים עיניים, רק בתשעה באב הם עצרו לרגע להטיף לנו על חורבן הבית ועל שנאת חינם.

ובניגוד לשד העדתי והשד המזרחי שהבינו שיש לסגת מרעיון ההפיכה משטרית, השד הלאומני דוהר קדימה כי הוא המרוויח העיקרי מההפיכה. ההפיכה נועדה לשרת את האג'נדה שלהם ולהגשים להם את החלום, שמשותף לפחות מ-5% מאזרחי ישראל, חלום העוועים של מדינת אפרטהייד לאומנית, דתית משיחית. ירחם השם.

בניגוד לשד העדתי והשד המזרחי שהבינו שיש לסגת מרעיון ההפיכה משטרית, השד הלאומני דוהר קדימה כי הוא המרוויח העיקרי מההפיכה, שנועדה לשרת את האג'נדה של אפרטהייד לאומנית, דתית משיחית

שלושה שדים שחררה ההפיכה המשטרית של הממשלה הכי גזענית, הכי מופקרת, הכי מושחתת, הכי לא לגיטימית – והם מסתובבים שם בחוץ, עושים שמות בחברה הישראלית, מנתצים את שאריות הסולידריות, מפרקים את התפרים האחרונים שמחזיקים את הבד המטולא, זורעים הרס בל יתואר ומאיימים על עצם קיומנו.

אבל זה לא רע, למעשה זה אחד הדברים הטובים ביותר שקרו לחברה הישראלית מזה זמן. ההפיכה המשטרית הסירה את קורי השינה וקורי העכביש מהחברה הישראלית, זו שמזה שנים לא נלחמה על שום דבר מהותי, זו שרגילה להיות חבוטה ומוכה על ידי שלטון העוועים של נתניהו ורק מנסה להחזיק את הראש מעל המים.

ישראל לא רק התרגלה למכות, אלא נסחפה גם היא בזרמי הלאומנות, הדת והפשע העכורים שהציעה הממשלה כתחליף להשכלה, לפרנסה, לתרבות ולפתרון מדיני. היא התמכרה לפיגועים ולמופעי הלאומנות בעקבותיהם עם תרבות קידוש המתים תחת קידוש החיים, עם ה"אתה בחרתנו", עם כל מה שמציע כרגע הפושע איתמר בן גביר.

היא התמכרה לתרבות הריאליטי שהציעו ערוצי התקשורת המסחריים, אלה שהופכים כל פורע חוק, כל אנס, כל פושע לגיבור תרבות מקומי. אלה שבעבור כסף מציגים ערב ערב את הסחלה של החברה הישראלית. אלה שתמיכתם בנאשם היא בלתי מסוייגת. אלה שהפכו פושע טרוריסט לחביב התקשורת. אלה שהציעו לחם ושעשועים.

ההפיכה המשטרית הסירה את קורי השינה והעכביש מהחברה הישראלית, ששנים לא נלחמה על שום דבר מהותי. שרגילה להיות חבוטה ע"י שלטון העוועים של נתניהו ורק מנסה להחזיק את הראש מעל המים

רבים ורעים היו חייה של החברה בישראל תחת שלטון הנאשם, והיא הפכה ליד ימינו, למי שמשרתת את השלטון תחת שהוא ישרת אותה. היא הפכה להיות בת דמותו של הנאשם עם תרבות הכוח, הכסף ורמיסת החוק, חברה רעה בכל מובן שהוא, כזו שצריך לחפש בה את הצדק במיקרוסקופ אלקטרונים וגם אז הוא מעוות.

כדי לטפל בשדים שההפיכה המשטרית שחררה, יש להכיר בכך שהאחראי להם הוא נתניהו. הוא אומנם לא נטע אותם, אבל הוא גידל וטיפח אותם והיה הנהנה העיקרי מהם, הוא הפך אותם למפלצת המאיימת כעת לכלותינו. לכאלה שדורשים ללא הפסקה "פיד מי" ולא די להם, ולכן חובה להפיל את שלטונו. זה תנאי הכרחי!

ולאחר ששלטונו ייפול (והוא ייפול), יש לנצל את הכוח שלנו, זה שמעולם לא השתמשנו בו על אף שאנחנו הרוב, כדי לפרק מכוחם את שלושת השדים האלה. כדי להשיב אותם לגודל הטבעי שלהם – לא יותר מקבוצות אינטרס חלשות שתלויות בנו ולא אנחנו בהם, ולהבטיח שהן לא יקבלו יותר כוח ממה שיש להם. כי הסאה הוגדשה.

שלושת השדים האלה הן לא יותר מקבוצות אינטרס שגדלו הרבה מעבר לכוחן בחברה בעזרת נאשם בפלילים. קבוצות אינטרס שקיבלו כוח לסחוט באיומים אבל רק אחת מהן בעלת הבסיס האידיאולוגי ולכן היא המסוכנת מכולם.

רבים ורעים היו חייה של החברה בישראל תחת שלטון הנאשם, והיא הפכה ליד ימינו, למי שמשרתת את השלטון תחת שהוא ישרת אותה. היא הפכה להיות בת דמותו של הנאשם עם תרבות הכוח, הכסף ורמיסת החוק

על המחאה לקרב את החרדים והפריפריה במחאה ועלינו להילחם ביחד בלאומנות. אחרת כולנו נמות.

דוקטור לביוכימיה ומשפטנית.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
7
עוד 1,035 מילים ו-7 תגובות
סגירה