זה לא צבא הוורמאכט, זה ארגון טרור בינוני שטיפחת

פלסטינים חוצים את הגדר מעזה לישראל באזור חאן יונס. 7 באוקטובר 2023 (צילום: Yousef Mohammed/FLASH90)
Yousef Mohammed/FLASH90
פלסטינים חוצים את הגדר מעזה לישראל באזור חאן יונס. 7 באוקטובר 2023

בימים האחרונים משתמש ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכמובן איתו שופריו, סמרטוטיו וקוראי דפי המסרים, בביטוי החדש "נאצים". החמאס, אצל נתניהו הם נאצים.

בתור נכד לניצול שישה מחנות שואה, ביניהם אושוויץ, שהגיע לארץ ב-48 לאחר שנשאר בודד ממשפחתו, תרשו לי להתבייש בחיבור העלוב שעושה נתניהו.

הכוח הצבאי של חמאס מונה על פי פרסומים שונים כ-15 אלף איש. אם נוסיף עוד מעגלים של תומכים, פעילים, סייענים ודומיהם נגיע אולי, בלחץ, למאה אלף איש וגם זה בספק. כל זה בתוך חבל ארץ צפוף שבו אוכלוסייה של כ-2 מיליון אנשים.

בתור נכד לניצול שישה מחנות שואה, ביניהם אושוויץ, שהגיע לארץ ב-48 לאחר שנשאר בודד ממשפחתו, תרשו לי להתבייש בחיבור העלוב שעושה נתניהו. הכוח הצבאי של חמאס מונה על פי פרסומים שונים כ-15 אלף איש

בעוד שהרייך השלישי שלט בשיאו בחצי אירופה, מנה 18 מיליון חיילים והפעיל את חיל הים והאוויר המתקדמים ביותר בעולם, זאת לצד דיוויזיות טנקי פנצר אימתניות, מונה חמאס כאמור 15 אלף חיילים שמסתמכים על טכנולוגיית לחימה חובבנית במקרה הטוב.

ראינו כולנו ביום שבת הנורא את גדודי האופנועים, הטנדרים ואפילו האופניים שהביאו לטבח המחריד. יתרה מזאת, ראינו בשלב מסוים איך חוצים את הגדר חבורות של בוזזים, אחד מהם אפילו על קביים, שמזכירים בבגדיהם פליטים הרבה יותר מאשר את מדיהם המצוחצחים של בכירי הוורמאכט.

חמאס הוא אינו, לפיכך, צבא של מדינה מתקדמת ועצומה עם היסטוריה של שנים, אלא ארגון טרור בזוי, שכמו ארגוני טרור רבים אנשיו אינם בוחלים בשום אמצעי בשביל להשיג את מטרתם. וכן, גם טבח מזעזע של נשים, קשישים וטף.

הם, אגב, לא בוחלים באמצעים כאלה גם כשמדובר בטבח שביצעו בכוחותיו של אבו מאזן, לפני 16 שנה כשכבשו את עזה, או כשמדובר במי שנחשדים כסייענים.

מפקדי חמאס, למזלנו, אינם גנרלים עטורי תהילה ובוגרי מוסדות צבא מתקדמים כמו ארווין רומל, וילהלם קייטל, קרל דניץ או אריך פון מאנשיין. מדובר בסך הכל בקבוצה של טרוריסטים, מומחים בסוגי לחימה מאוד מוגבלים, כפי שהוכיח כל מבצע במהלך 20 השנה האחרונות – קורסים כמו מגדל קלפים ברגע שמופעל נגדם כוח צבאי מסודר שפועל בשכל טוב ובתכנון. כן, הם לא טיפשים, למרות שחינכו אותנו להאמין שכן. הם חכמים, הם קרי רוח, אבל הם בסוף טרוריסטים. זה הכל.

ראינו את גדודי האופנועים, הטנדרים ואפילו האופניים. ראינו בשלב מסוים את חבורות הבוזזים, אחד מהם אפילו על קביים, שמזכירים בבגדיהם פליטים יותר מאשר את מדיהם המצוחצחים של בכירי הוורמאכט

נתניהו, בהקשר הזה, משול לאותו מאמן כדורגל שנבחרתו הובסה מול צפון מקדוניה, וכעת מנסה לשכנע אותנו שלא הייתה זו צפון מקדוניה, אלא ברזיל – מולה התמודדו שחקניו. בצר לו, הוא כמובן מאשים את השחקנים שלא ביצעו את הוראות המאמן כהלכה. נתניהו מדבר על נאצים? יחיא סנוואר הוא אדולף היטלר, מוחמד דף הוא הרמן גרינג, או ורנר פון פריטש? כבנו של היסטוריון, הוא בוודאי יודע יותר מזה.

אגב, ראש הממשלה מאוהב גם בהשוואה לדאעש. חמאס אולי מזכיר את דעאש, אבל את זה ידענו כבר לפני 30 שנה. כבר אז בפיגועי שנות התשעים הקשים, בהם מחבלי חמאס פוצצו אוטובוסים על יושביהם, ידענו שמדובר בארגון טרור רצחני ולא חשדנו לרגע שמדובר בחברי צוות הווי ובידור בקלאב הוטל אילת.

כבר אז ידענו שזהו ארגון יש לחסל אותו, ולכן ניסו ראשי הממשלה שמעון פרס, יצחק רבין, אהוד ברק, אהוד אולמרט וגם אריאל שרון במידה רבה, לחזק את הרשות הפלסטינית על פני חמאס. לבחור בכוחות השפויים והמתונים באוכלוסייה הפלסטינית, ויש כאלה, במקום בארגון הרצחני והקנאי.

נתניהו, שרקד על הדם בפיגועים רבים כשהיה באופוזיציה, יודע בוודאי שנים ארוכות שחמאס הוא ארגון טרור אלים וברוטאלי. אין בזה חדש, אין בזה חידוש.

אבל, יש משהו חמור הרבה יותר בהשוואה העלובה, התבוסתנית והמסולפת של ארגון הטרור חמאס לנאצים. הבדל אחד ענק שאמור להבין כל ילד בישראל.

הרייך השלישי ביצע שואה מתוכננת ומאורגנת בעם שלא הייתה לו מדינה, העם היהודי. שישה מיליונים מבני עמנו הלכו למשרפות, נהרגו בבורות ההריגה, נגררו כצאן לטבח, בראש ובראשונה כי לא הייתה להם מדינה, לא היה להם צבא ולא היה מי שיצא להגן עליהם בעת מצוקה.

הרייך השלישי ביצע שואה מאורגנת בעם שלא הייתה לו מדינה. 6 מיליונים מבני עמנו הלכו למשרפות נרהגו בבורות ההריגה, בראש ובראשונה כי לא הייתה להם מדינה, צבא או מי שיגן עליהם בעת מצוקה

זו הסיבה שמאז שבנו למולדתנו, לפני 75 שנה, בנינו במדינת ישראל את אחד הצבאות החזקים בעולם, שנמצא בליבה של מערכת ביטחון שאין שנייה לה. שב"כ בעל אמצעים טכנולוגים מתקדמים, מוסד אימתני, צבא ענק המצויד בטילי חץ וכיפת ברזל, נע על טנקי מרכבה סימן חמש, טס במטוסי F-35 המתקדמים בעולם ומפליג בדממת מעמקים בצוללות חדישות נושאות גרעין. ובצוללות, אדוני ראש הממשלה, אתה הרי מבין היטב.

בנינו את מערכת הביטחון הזאת, במאמץ אדיר, על פני שנים, כדי שתעשה את הדבר הפשוט שנגזר משמה – תעניק לאזרחי ישראל ביטחון.

ארגון הטרור הבינוני הזה, חמאס, הצליח לבצע טבח נוראי באוכלוסיית ישראל, לא בגלל שהפך בין לילה לגוף צבאי מרשים ונוצץ, אלא אך ורק בגלל שאתה, אדוני, כשלת. הוא הצליח לבצע את הטבח לא בגלל שהוא מזכיר את הרייך השלישי, אלא בגלל שאתה במשך שנים חיבלת ביכולות ההרתעה, הניהול, המודיעין והלחימה של ישראל.

הוא הצליח לבצע את הטבח הנורא הזה בגלל שאתה, ראש הממשלה שקורא לעצמו מגן ישראל, עשית כל שביכולתך על מנת לשים את האנשים העלובים שבנמצא בתפקידים הבכירים ביותר.

בגלל שעסקת בריסוק המדינה מבפנים, פילגת והסתת בין תושבי המדינה הזאת, יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ימין ושמאל, עד שברשעותך ריסקת גם את הצבא ועימו את ביטחון אזרחי ישראל. לקחת את המדינה שהוקמה בשביל לספק ביטחון לצאצאי ניצול השואה ואחיהם ברחבי העולם וריסקת אותה.

חמאס הצליח לבצע את הטבח הנורא הזה, ואילולא גבורתם של חיילי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ואזרחים ואזרחיות אמיצים – היו המספרים עוד גבוהים בהרבה. במקרים רבים היו אלה אותם אנשים שקראת להם בוגדים, מוגלה ואנרכיסטים.

ארגון הטרור הבינוני הזה, חמאס, הצליח לבצע טבח נוראי, לא כי הפך בין לילה לגוף צבאי מרשים ונוצץ שמזכיר את הרייך השלישי, אלא כי נתניהו במשך שנים חיבל ביכולות ההרתעה, הניהול, המודיעין והלחימה של ישראל

חמאס הצליח לבצע את הטבח הנורא הזה, ואילולא גבורתם של חיילי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ואזרחים ואזרחיות אמיצים היו המספרים עוד גבוהים בהרבה. במקרים רבים היו אלה אותם אנשים שקראת להם בוגדים, מוגלה ואנרכיסטים.

הצבא הטוב בעולם, שיושב בליבה של מערכת הביטחון המתקדמת בעולם, קרס מול ארגון טרור שהוא אפילו אינו בינוני בגודלו, בגללך ובגלל הנהגתך ההרסנית, לא בגלל שהפך בין לילה למערך נאצי משומן.

והכי מפחיד, אדוני ראש הממשלה, זו העובדה שמהצד השני של מדינת ישראל, מצפון לנו, יושב ארגון שנמצא מרחק שנות אור מחמאס, חזבאללה שמו. בניגוד לחמאס העלוב, הרצחני אך המיושן בטכנולוגיה, יושב בדרום לבנון, ולמעשה בלבנון כולה, ארגון שמונה לפחות 100 אלף חמושים. תחת ידיהם טילים מתקדמים, כוחות ממונעים וניסיון רב שנים בלחימה.

כמו חמאס, גם חזבאללה הם אינם נאצים. הם פשוט ארגון טרור אלים, רצחני וברוטלי, שיעשה הכל בשביל להשיג את מטרתו. בניגוד לחמאס הם, כאמור, נמצאים בליגה אחרת לגמרי, פועלים במספרים גדולים בהרבה ונסמכים על טכנולוגיה איראנית קצת יותר מתקדמת מזו של חמאס.

אם כבר איראנים, בוא נדבר עליהם, מדינת הענק שמתפעלת את כל התזמורת, אותה מדינה שאם חמאס גרם לנו 1300 הרוגים ביממת לחימה, מסוגלת כפי הנראה לגרום מספר הגדול פי עשרה לפחות בשעות ספורות. להם, לצערנו, יש צבא אמיתי, ממונע, ממוכן, מוטס ומושט, שעל ידו צבא האופניים והטנדרים של חמאס נראה כמו חבורת רחוב של ילדים.

אז אנא ממך, ביבי, אל תמכור לנו סיפורים עלובים. לא מול הנאצים הובסנו, לא מול כוחותיו של חניבעל או מול צבאותיו של נפוליאון. מול עצמנו הובסנו. תחת הנהגתך החלולה, העלובה והכושלת, ספגנו מכה נוראה, 1300 מטובי בנותינו ובנינו, שלא יחזרו לעולם, לא משנה איזה סיפור תספר להם.

אז אנא ממך, ביבי, אל תמכור לנו סיפורים עלובים. לא מול הנאצים הובסנו, לא מול כוחותיו של חניבעל או מול צבאותיו של נפוליאון. מול עצמנו הובסנו. תחת הנהגתך החלולה, העלובה והכושלת, ספגנו מכה נוראה

בספינים אפשר אולי לנצח קמפיין, גם בהסתה ובשקרים, מי כמוך יודע. אבל מלחמות לא מנצחים כך, וגם שבויים לא מחזירים על ידי ספינים אלא על ידי עבודה קשה מאחורי הקלעים.

את החשבון הזה, אתה הגשת לנו, אדוני ראש הממשלה הנצחי, שאסור להזיזו מכסאו. וכהרגלך, את המחיר אתה לא מוכן לשלם.

יעוז סבר, איש עסקים, סופר, מנכ״ל MyTeam Group, יו"ר לשכת המסחר ישראל-המפרץ, לשעבר עיתונאי, דובר עיריית רעננה וראש יחידת התקשורת במשרד הביטחון. ישראלי שאכפת לו.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
השנאה ×+×+×+× מאת: ד"ר אברהם בן- עזרא יש מאמרי דעה שאינם בדיוק מאמרי דעה שקולה, בהיותם מוטים שקות לצד אחד בלבד, וחושפים בגוף המאמר נטייתם זו. כדוגמא אופיינית הראויה להמחשה - מהווה מא... המשך קריאה

השנאה
×+×+×+×

מאת: ד"ר אברהם בן- עזרא

יש מאמרי דעה שאינם בדיוק מאמרי דעה שקולה, בהיותם מוטים שקות לצד אחד בלבד, וחושפים בגוף המאמר נטייתם זו.

כדוגמא אופיינית הראויה להמחשה – מהווה מאמרו הנ"ל של יעוז, בו השנאה חסרת הפשר, כאילו ברור כאקסיומה שכך צריך, מבצבצת מכל משפט.

הצעה: רשום את כל ביטויי הנאצה והשנאה שבמאמר, ותיווכח כי בהורדתם מהתוכן של הטקסט השלם – לא יישאר כלום.

למה הדבר דומה? למאמר הבא לנתח את משנתו המדינית של ×, כאשר ברור מתוך הכתוב כי –

* המחבר מעריץ את × ולכן אינו מסוגל להיות אובייקטיבי.
*המחבר פאנאטי בכל מה שקשור למטריה המהווה נושא לדיון במאמר.
*המחבר שונא שנאה תהומית את × ולא מסוגל להשתחרר מכבלי שנאתו.

בכל הדוגמאות הללו, אין להתחשב במה שכתוב במאמר ויש לבטלו.

‐————-

המחבר הוא מהנדס מבנים בעל משרד תכנון וייעוץ בחיפה, מחבר הסתפ "תכנון כחוק – דירות ומבני ציבור" בהוצאת "בורסי ספרי משפט" -עכשיו בדפוס.

עוד 1,244 מילים ו-3 תגובות
סגירה