מטלת-העל הראשונית לצורך הצלת המדינה

שלט הקורא להדיח את בנימין נתניהו בהפגנה ליד מעון ראש הממשלה בירושלים, 4 בנובמבר 2023 (צילום: חיים גולדברג/פלאש90)
חיים גולדברג/פלאש90
שלט הקורא להדיח את בנימין נתניהו בהפגנה ליד מעון ראש הממשלה בירושלים, 4 בנובמבר 2023

הסקרים בחודשיים שלאחר השבר הנורא בתולדותינו נעים בין 41-46 מנדטים לגוש ההפקרה לטבח לבין 74-79 מנדטים לגוש השיקום והצלת אזרחי המדינה.

מובן שגם בגוש זה יש גורמים בעייתיים, אך כעת מדובר במטלת-על ראשונית לגוש לצורך הצלת המדינה ואזרחיה:

הדחת ראש הממשלה הנורא בתולדות המדינה (בפער עצום מהאחרים). כלומר: סילוקו וסילוק ממשלת הימין הקיצוני שהובילה אותנו לקטסטרופה הרב-תחומית הגדולה בתולדות המדינה (חרף כל ההתראות הביטחוניות כי ההפיכה המשטרית שלהם מקרבת אותנו לאסון ביטחוני נורא).

כעת מדובר במטלת-על ראשונית לגוש לצורך הצלת המדינה ואזרחיה: הדחת ראש הממשלה הנורא בתולדות המדינה (בפער עצום מהאחרים). כלומר: סילוקו וסילוק ממשלת הימין הקיצוני שהובילה אותנו לקטסטרופה

בין אם מדובר ב-46 מנדטים לגוש ההפקרה לטבח לעומת 74 מנדטים לגוש ההצלה (סקר חדשות 13 האחרון) ובין אם מדובר ב-41 מנדטים לגוש ההפקרה לטבח לעומת 79 מנדטים לגוש ההצלה (סקר מעריב לפני כחודש וחצי), זה חייב להישאר כך. אסור לאפשר לנאשם המשסה להתרומם. זה חייב להיות ניצחון מכריע.

וחשוב לשים לב שבנימין נתניהו מצוי זה מכבר בקמפיין מלא, דוחה כתמיד, משסה ורעיל, כוזב, מתחזה למאחד ומעורר גועל.

הקמפיין הזה עלול להצליח. העלייה המסוימת במספר המנדטים בסקרים היא מגמה שיש לבלום בעודה באיבה. הניצחון חייב להיות מוחץ.

מוחץ. כי אנו חייבים לפרק את מרכיבי חלום הבלהות בו אנו תקועים.

רשימה חלקית בלבד של המרכיבים הללו:

מיליציות חמושות מטעם העבריין תומך הטרור שהופקד על המשטרה, תהליך הפשיזציה של המשטרה, החרבת כלכלתנו, בזיזת כספנו בידי אנשי האפרטהייד, הבורות, השיסוי והשחיתות, מערך מיסוי שערורייתי שחונק את העובד ופוטר את ההון הגדול, חוסר יכולת לקנות ברוגע קורת גג במחיר סביר, הוצאתן להורג של מערכות הרווחה ובריאות הנפש, רמיסת מערכת החינוך, העמקת ההתעללות בפלסטינים בגדה, העמקת משטר האפרטהייד שם, וניסיון עיקש, מופרע ואלים להבעיר את הגדה.

ואין ברירה אלא להזכיר שוב ושוב שהאסון הרב התחומי שאנו מצויים בתוכו נגרם בידי המשסה הגדול בתולדות המדינה. מחסל הנורמות ומושג האמת. מבצע ההפיכה המשטרית רק כדי להימלט מהכלא. מי שהתעלם מאזהרות אמ"ן ולעג להתראות גדי איזנקוט באמצעות שופר הרעל יעקב ברדוגו.

הוא האשם בקטסטרופה הגדולה בהיסטוריה של מדינת ישראל. הוא בוזז כספינו במיסוי רגרסיבי שמתעלל בעובדים – ומעביר אותו לשרים לקידום גזענות, בורות ועליונות יהודית על חשבון מאות אלפי עקורים ומפונים וקורבנות בגוף ובנפש של זוועת ההפקרה שהוא אשם בה.

ואין ברירה אלא להזכיר שוב ושוב שהאסון הרב התחומי שאנו מצויים בתוכו נגרם בידי המשסה הגדול בתולדות המדינה. מחסל הנורמות ומושג האמת. מבצע ההפיכה המשטרית רק כדי להימלט מהכלא

הוא לא רק המנהיג הגרוע בתולדות מדינת ישראל ואף בתולדות העם היהודי בעת החדשה. הוא גם באמת אדם בזוי. צריך לדרוש ממנו לשחרר את החטופים שהפקיר ואז לעוף, אבל החטופים לא מעניינים אותו אלא רק בהקשר של רווח פוליטי. ולעוף? בחלומות הלילה.

לכן רק אנחנו נביא להפלתו. בכל דרך חוקית ודמוקרטית.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
7
כן. בטח. יש בה הכל היה יכול להיות מושלם אם גם היה בה אמת או קצת יושרה ואיזשהו קשר למציאות. לדוגמה. המטורללים הפשיסטים הפסולים מחמת מיאוס ושצריך להחליף אותם טענו שנים שמדיניות השמאל ותפי... המשך קריאה

כן. בטח. יש בה הכל היה יכול להיות מושלם אם גם היה בה אמת או קצת יושרה ואיזשהו קשר למציאות. לדוגמה. המטורללים הפשיסטים הפסולים מחמת מיאוס ושצריך להחליף אותם טענו שנים שמדיניות השמאל ותפיסת השלום עם הנחש הנאצי יביאו אותנו בדיוק לאן שהגענו. ועדיין יש מספיק עיוורים הטוענים גם היום שהרשות הנאצית מיהודה שומרון שאיוולת השמאל הביאה אותם וחימשה אותם ואפשרה להם לגדל דור מוסת לשנאת מדינת ישראל וליהודים שרק מחכים להזדמנות הראשונה לעולל בדיוק מה שעשו העזתים והוכיחו שניתן בעוד קצת מאמץ להצליח יותר.(הם אומרים) ולהם אנחנו אמורים לתת מדינה ממש בחצר הבית שלנו. גם בלי להיות חובב גדול של נתניהו. הוא המנהיג הישראלי היחיד שמאז קום המדינה הצליח לעמוד מול לחץ אמריקאי שמונה שנים של נשיא עויין והצליח להרחיק סכנת מדינה פלסטינית בארץ ישראל. והוא גם היחיד שיכול לעמוד בלחץ עד שיתחלף השלטון בארה"ב או עד שיתעשתו גם הם . לחשוב על האלטרנטיבה שמציגים המתנגדים לו אפשר לקבל חלחלה. האחד בן אדם בינוני וחסר עמוד שדרה במקרה הטוב . שהעצה הטובה ביותר שנתנו יועציו שלא יפתח את הפה. שבעצמו צריך לעמוד לבדיקה על תרומתו למצבנו הן כרמטכל והן שר בטחון. בשניהם אגב היה כשלון חרוץ . והשני ממש אוויל חסר השכלה וחסר מודעות עצמית בושה שהוא היה ראש ממשלה שלנו. לקרוא להדחה ולדמוקרטיה בנשימה אחת זה קצת זרית חול בעיני הציבור. בהחלט צריך לחקור מהיסוד מה הביאונו עד הלום. גם המדינאים גם ראשי הבטחון וגם המשפט וגם התקשורת. ולהחזיר את המדינה לעם.

יש גם הרבה מאוד שנאה מגוש השמאל למתנחלים שאין לה שום מקום , המתנחלים הם מלח הארץ שמגינים עליה בגופם וכל עוד הם יקבלו את היחס המתנשא והמזלזל כאילו הם האויב לשלום לא תהיה אחדות , רוב העם ... המשך קריאה

יש גם הרבה מאוד שנאה מגוש השמאל למתנחלים שאין לה שום מקום , המתנחלים הם מלח הארץ שמגינים עליה בגופם וכל עוד הם יקבלו את היחס המתנשא והמזלזל כאילו הם האויב לשלום לא תהיה אחדות , רוב העם נגד תבוסתנות / התנתקות וכו' ולכן עם השמאל מעוניין לשלוט הוא חייב לדבר באהבה ובאחדות וכן לא לפזול לתהליכי שלום ואשליות ,
ביבי בכל מקרה יעוף כי הוא לא ימין , הימין יקיא אותו מתוכו וזה ברור כשמש .

עוד 418 מילים ו-7 תגובות
סגירה