התנגדות מופקרת להשבתם המיידית של החטופים

המונים בצעדת התמיכה במשפחות החטופים בכניסה לירושלים, 2 במרץ 2024 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
המונים בצעדת התמיכה במשפחות החטופים בכניסה לירושלים, 2 במרץ 2024

אם נכונים הפרסומים, הרי שעמדתו הנוכחית של חמאס המונחת על השולחן, היא בבחינת הצעה שיש לקבלה מיידית כדי להציל כעת 40 ישראליות וישראלים חסרי אונים, שהופקרו ב-7 באוקטובר בידי צבא כושל וממשלת זוועות:

7 אזרחיות, 5 חיילות, 15 גברים מבוגרים ו-13 פצועים וחולים שחובתנו לחלץ מהגיהינום עלי אדמות.

אני מעריך שגדי איזנקוט, בני גנץ ויואב גלנט מבינים זאת היטב. אבל הם גם מבינים שהנאשם רוצה רק לשמר את קואליציית הבלהות כדי להמשיך בהפיכה ולכן הוא עושה כל שניתן כדי למסמס את שחרור האזרחיות והאזרחים והחיילות והחיילות שנחטפו באשמתו, באשמת ממשלתו ובאשמת הצבא.

אני מעריך שאיזנקוט, גנץ וגלנט מבינים היטב שיש לקבל מייד את ההצעה כדי לחלץ את החטופים מהגיהינום, אבל גם מבינים שהנאשם רוצה רק לשמר את הקואליציה שלו ולכן עושה כל שניתן כדי למסמס את שחרורם

הנאשם כמובן חייב לרצות מפלגות מסוימות כדי להישאר על כיסאו, ממנו הוא מחריב את המדינה ואת חיי אזרחיה. בלעדיהן הוא לא יישאר ראש ממשלה.

אבל במפלגות הללו ישנה התנגדות מוחלטת לכל עסקת חטופים. התנגדות שפירושה מוות איטי בייסורים לא נתפסים של אחינו ואחיותינו שהופקרו לידי מחבלי הנוח'בה.

הנה עמדתו של אחד מראשיהן של מפלגות אלה. שימו לב לניתוק המוחלט מהמציאות. זוהי עמדה שמשמעותה בפועל היא התנגדות מופקרת להשבתם המיידית של החטופים והתבצרות במנטרות כוזבות ונפשעות בדבר איזה ניצחון מוחלט שלעולם לא יגיע.

חשוב מאד לקרוא את הטקסט שהפיק בצלאל סמוטריץ' מתחת ידיו. אזהרת טריגר: זה טקסט מבאס במיוחד פרי הגותו של הוגה "תכנית ההכרעה".

כן, הטקסט הבא הוא טקסט מופקר של מי שהחטופים לא מעניינים אותו כהוא זה. מדובר באזרחים שנחטפו באשמת הממשלה שהוא אחד ממוביליה וגם אחד ממחוללי האסון הבולטים בה.

הטקסט הבא הוא גם טקסט של מי שמציג שחור על גבי לבן מדוע מדינת ישראל הופכת במהירות הבזק למדינה מצורעת בעולם.

זוהי עמדה שמשמעותה בפועל היא התנגדות מופקרת להשבתם המיידית של החטופים, והתבצרות במנטרות כוזבות ונפשעות בדבר איזה ניצחון מוחלט שלעולם לא יגיע

אז הנה הטקסט הטרי מפרי עטו של חבר הקבינט המדיני-בטחוני, שר האוצר וגם הממונה על מנהל האפרטהייד במשרד הביטחון, מר סמוטריץ':

"התנגדתי ליציאת המשלחת לפריז ולקטאר בפעם הקודמת ומוכח שצדקתי.

עמדת חמאס ההזויה מלמדת שחסידי העסקה בקבינט המלחמה ובמערכת הביטחון איבדו את הדרך והתנהלותם רק מעלה את סנוואר עוד יותר על העץ ומרחיקה את החזרת החטופים.

הגיע הזמן להתפכח מהקונספציות וללמוד מטעויות.

על נתניהו להורות למשלחת להישאר בארץ ולצה"ל להיכנס לרפיח באופן מיידי ולהעמיק את הלחץ הצבאי עד להשמדת חמאס. רק כך ניתן יהיה בעזרת השם לנצח ולהחזיר את החטופים".

סוף ציטוט.

בדבר אחד אני מסכים עם השר הכושל:

הגיע הזמן להתפכח מהקונספציות. להדוף מעלינו את השקרים. את ההתעלמות מהמציאות. ואת פנטזיות הגדולה של הממשלה הגרועה והבזויה בתולדות מדינת ישראל.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
זהו איש בור וטיפש אשר מסרב ללמוד (עקשן). אי החזרת החטופים מעידה על חוסר נאמנות והתפוררות החברה (הישראלית) ולכן רואים זאת כחולשה של ישראל. מדינה שאיננה נאמנה לאזרחים שלה גם האזרחים שלה ... המשך קריאה

זהו איש בור וטיפש אשר מסרב ללמוד (עקשן).
אי החזרת החטופים מעידה על חוסר נאמנות והתפוררות החברה (הישראלית) ולכן רואים זאת כחולשה של ישראל.
מדינה שאיננה נאמנה לאזרחים שלה גם האזרחים שלה איננה נאמנים ולכן מדינה כזו היא מדינה חלשה בדרך לקריסה. ודבר זה מעודד את כלל האוייבים ולא רק את החמאס (כפי שכולם יכולים לראות בהתנגדות הבין לאומית ההולכת וגוברת למדינת ישראל).

עוד 404 מילים ו-1 תגובות
סגירה