יש'ך שבע שקל? אני צריך להגיע לבונקר של חבר

בנימין ושרה נתניהו, אילוסטרציה (צילום: יוצר דיגיטלי: אורן אדלר)
יוצר דיגיטלי: אורן אדלר
בנימין ושרה נתניהו, אילוסטרציה

יש פתגם עתיק בלדינו שאומר "גם עשה צרכים במכנסיים וגם משוויץ". נזכרתי בו אחרי הלילה הארוך של הבליץ המטורף על ישראל. לילה שהגיע אחרי ערב, בו נראה כי ראש הממשלה שלנו איבד את עשתונותיו ונמצא בתום שעות של חיפושים, אחרי שדובר צה"ל כבר נפל מהרגליים – בטח בבונקר אטומי של חבר מיליארדר, למי אין חבר כזה. שם כנראה קיווה להסתתר עד יעבור כטב"ם. הוא עשה זאת בעוד בני גנץ ויואב גלנט מחזיקים לו את המדינה עם נשיא ארה"ב שהיה בצד השני של הקו. ברלה ברלה צא החוצה, יש לך טלפון מאבא ג'ו ביידן ותגיד לו יפה תודה אחרי שתמצא את הבקע שלך.
אה, ותודה גם לטייסים שהשמצת.

*  *  *

המדינה ננטשה אתמול בערב ע"י בנימין נתניהו. המוצא הישר ביידן תפס אותה באוויר והחזיר אותה לעשתונותיה אחרי ששלח מבוגר אחראי שיחליף לבנימין נתניהו, ברח לו, מסכן.

המדינה ננטשה אתמול בערב ע"י בנימין נתניהו. המוצא הישר ג'ו ביידן תפס אותה באוויר והחזיר אותה לעשתונותיה אחרי ששלח מבוגר אחראי שיחליף לנתניהו. ברח לו, מסכן

והנה עלה הבוקר, וראש הממשלה שלנו קם הבוקר כמו חדש ומצא גם את הלשון שלו שהייתה אתם יודעים איפה. רמז: פירומן גביר. ונתניהו אף צייץ בטוויטר בעזות מצח, מנותק כהרגלו, את הסלוגן הקליט שתפרו לו:

"יירטנו, בלמנו, יחד ננצח".

שזה ה"באתי ראיתי ניצחתי" של המנהיג החרטטן בתולדות המדינה למודת הסבל הזאת.

אחרי שעות בהן אזרחי המדינה חיפשו מישהו שיסביר להם מה לעזאזל קורה, הגיח למסך קשיש חיוור ומזיע שנמצא משוטט ליד הקריה ושאל "יש'ך שבע שקל? אני צריך להגיע לבונקר של חבר", והציג פתק עם כתובת של מיליארדר וטיוטת נאום שמסתיים ב"יחד ננצח". אה, ומרשם לבונדורמין על שם אחת, מדינה ישראל.

המום ונואש ומשווע להצלה הופיע אתמול בנאום לקוני שהוקלט כנראה מראש (!) לנוכח האומה הנדהמת, הפריח קלישאות והתפוגג באוויר כמו אתם יודעים מה. בלדינו מגדירים את הסאונד של זה "pe fe fe", אם אתם יודעים למה אני מתכוונת ותסלחו לי על הלדינו של סבתא קרולינה. היא תמיד קלעה למטרה ואני גם עצבנית, לא ישנתי בלילה, פחדתי שנתניהו שוב יעליב את הטייסים שלנו ונישאר רק עם הבן שלו, מאמי ממיאמי ועם פירומן-גביר שמחזיק בידיים את הוובוס של האבא. סבתא שלי הייתה קוראת לזה "וובוס דה מנחם". כלומר, נאדה. אלה מנהיגיך, ישראל. תירא, ישראל, תירא.

דוגמן השלטון העיוור מתנהל מאופר ומתוקתק ומוחזק בחוטים כמו אין מלחמה בעולם וחטופים, אשתו שלא תיאמן נוזפת במשפחות חטופים שבגללן יחיא סנוואר בלה בלה. מה בדיוק היא עושה שם, אשת הראש שקימבן מנהרות לסנוואר בשנות שלטונו הרקוב?
איך היא עוד מככבת במופע המטורלל שלה?

לא ישנתי בלילה, פחדתי שנתניהו שוב יעליב את הטייסים שלנו ונישאר רק עם הבן שלו, מאמי ממיאמי ועם פירומן-גביר שמחזיק בידיים את הוובוס של האבא. סבתא שלי הייתה קוראת לזה "וובוס דה מנחם"

נתניהו מדלג בקלילות מעל משפחות מרוסקות וגם עכשיו, אחרי הלילה שלא ייאמן הוא מפציע על קיר המוות של המדינה כמו חלום רע וסביבו חבורת הזבל הנאלחת שגם היום הוא משלח לטנף במקומו, לתקוף במקומו ולהפיץ במקומו פייק אחר פייק.

בכל יום הוא מרסק מחדש את תחתית החבית: "ראיתי אותם על הגדרות", אמר על מפגינים מול ביתו. כשמחבלים עברו את הגדר וחטפו ורצחו 1400 אזרחים הוא נלחץ והפקיר, ועכשיו באה איראן ושוב הוא נופל, מתחנן לגאולה, וקם כמו חדש. צ'אקי. יש לו כרטיס פתוח לכאוס הזה מהגרעין הקשה של בוחריו ומעם שהולך ונאטם גם כשהאיש הרקוב הזה מזמן ישיבת כנסת בנושא הבוער: הסתה נגד נבחרי ציבור.

אני רואה שכולם חזרו לעצמם. נתניהו החליף חיתול, צחצח את הכרבולת וחזר כמו חדש. באולפנים כבר רוצים נקמה, וכל קריין וחריין כבר מכווין כוחות בפאתי איראן כאילו לא רצנו אתמול בזעקות עולות ויורדות לביידן להתחנן שיציל אותנו. ביבי שלח אותי, אולי יש לך אש?

וביידן הציל. ה"זקן" בן ה-79 שגדול בנתניהו בארבע שנים ונצח, גם ביבי לא ספרינג צ'יקן אבל חוזר לככב בלונה פארק המטורף של המזרח התיכון. ביידן שוב החזיק אותנו בידיו הטובות יחד עם הטייסים שרה"מ טינף אך לפני כמה חודשים, כשהזרים כסף לחמאס ה"מורתע", לפני המנהרות שנבנו בכסף הזה ולפני שעשה במכנסיים ונמלט לבונקר של חבר מיליארדר.

רק לפני שבוע התפרסמה "ידיעה" בערוץ 14, ערוץ הבית המכשיר שרצים, שציטטה "מקור בחמאס":

"הנהגת חמאס נמצאת תחת לחץ צבאי כבד ומבינה שנתניהו נחוש בדעתו לפעול למיגור כוחה… הוא מתגלה כנחוש מאוד".

כן, ראינו. חסר רק אייקון של באטמן עם בקע רוכב על טיל.

אני רואה שכולם חזרו לעצמם. נתניהו החליף חיתול וחזר כמו חדש. באולפנים כבר רוצים נקמה, וכל קריין כבר מכווין כוחות בפאתי איראן כאילו לא רצנו אתמול בזעקות עולות ויורדות לביידן להתחנן שיציל אותנו

לסיום, אני פונה ללב שלכם, פוליטיקאים ופרשנים וכל מיני יצורי אולפן חכמולוגים: סתמו למען השם, חפרתם. תנו דקה שקט לעם החבוט הזה. לא רוצים תגובה, לא רוצים נקמה, לא רוצים מלחמה. די. ראש הממשלה שלנו הוא גולם אנוכי אטום, שלא לומר פסיכופת. אנחנו רוצים שישחרר את צוואר המדינה המרוטה הזאת וילך לאן שהולכים כל השליטים המחורבנים בעולם.

בימים אלה אין מלך בישראל ויש מלחמה ובינתיים בעזה החטופים הולכים ומתמעטים, הם רק אבן נגף בדרכו. ההולכים למות מצדיעים לך, אדון אסון.
לך, בנימין כישלון נתניהו. פשוט לך.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
5
כרמלה רק בקשה משלי אם את יכולה להוסיף . שיפגיזו את כנף ציון שיחרבשו את המטוס כדי ששוב המדינה תשקיע מליארד בתיקון שלו באמצעות התעשיה האווירית כך יהיה להםעבודה ופרנסה ולנו עוד קצת שקט . ר... המשך קריאה

כרמלה רק בקשה משלי אם את יכולה להוסיף . שיפגיזו את כנף ציון שיחרבשו את המטוס כדי ששוב המדינה תשקיע מליארד בתיקון שלו באמצעות התעשיה האווירית כך יהיה להםעבודה ופרנסה ולנו עוד קצת שקט . רק כנף ציון

כמה מגוחכת הכתבה..... כל הכשלונות הם של ביבי זה ברור וידוע לכל אחד!! למי מיחסים הצלחות ? אהה כן, כדי שחס וחלילה לו ידבק בביבי סממן של הצלחה אז מיד מצא מי שמצא שביבי "ברח כמו שפן", חוצפה... המשך קריאה

כמה מגוחכת הכתבה….. כל הכשלונות הם של ביבי זה ברור וידוע לכל אחד!!
למי מיחסים הצלחות ? אהה כן, כדי שחס וחלילה לו ידבק בביבי סממן של הצלחה אז מיד מצא מי שמצא שביבי "ברח כמו שפן", חוצפה שאין דוגמתה!!!
יאיש עבר ניתוח, לא הלך לנוח עסוק כל הזמן בעיניני המדינה חירף נפשו בסיירת מטכל והכתב המלומד שלכם מעיז לכתוב שביבי ברח כמו שפן ? בושה לכם

עוד 778 מילים ו-5 תגובות
סגירה