שלא יפחידו אתכם השמאלנים

בנימין זאב הרצל ומפת תכנית המאה של טראמפ
בנימין זאב הרצל ומפת תכנית המאה של טראמפ

שלא יפחידו אתכם השמאלנים. זה לגמרי בידיים שלנו.

שלא יגידו לכם שאנחנו לא יכולים לקבוע גבולות לבד. אנחנו יכולים. בשביל זה יש לנו את הצבא החזק באזור (נמאס להתווכח איתם על המוסרי ביותר בעולם או לא. שיקחו את מוסרי. זה לא מה שקובע).

שלא יגידו לכם שאנחנו לא יכולים לקבוע גבולות לבד. אנחנו יכולים. בשביל זה יש לנו את הצבא החזק באזור (נמאס להתווכח איתם על המוסרי ביותר בעולם או לא. שיקחו את מוסרי. זה לא מה שקובע)

יש לנו מספיק חיילים ומספיק טכנולוגיה בשביל לשמור גם על מאות הקילומטרים הנוספים של גדר גבול שנוצרו בתכנית של טראמפ ונתניהו.

שלא יאיימו עליכם עם חרמות. כשהשמאלנים מזכירים לכם את בגין, תזכירו להם את בן-גוריון: "לא חשוב מה יגידו הגויים. חשוב מה יעשו היהודים". אם נייצר מספיק נשק והיי-טק, יהיו מספיק קונים. העולם לא יוותר עליהם בשביל הפלסטינים.

אפשר לספח את ההתנחלויות. שלא ינבחו עליכם "האג! האג! האג!". מעולם עוד לא עמדו ראשי מדינה מערבית לדין בהאג, וממילא זה מוסד שהעולם הולך ומתרחק ממנו. אז כמה אלופים לא יוכלו לנסוע להולנד ולעוד מדינה או שתיים. יש לנו ארה"ב, ויש עוד מספיק מקומות לטייל בעולם שיקבלו אותנו בשמחה.

אפשר לספח את ההתנחלויות. שלא ינבחו עליכם "האג! האג! האג!". מעולם עוד לא עמדו ראשי מדינה מערבית לדין בהאג, וממילא זה מוסד שהעולם הולך ומתרחק ממנו. אז כמה אלופים לא יוכלו לנסוע להולנד ולעוד מדינה או שתיים

שלא ינבאו שחורות על טרור פלסטיני. עברנו גלי טרור בעבר ונעבור אותם גם בעתיד. הם יבואו וילכו. ואם שוב יבואו, אז הם שוב ילכו. הפלסטינים חלשים ומיואשים. חלקם יפנו לטרור ונתמודד איתם. רובם יגוועו לאיטם בשקט.

זה בידיים שלנו, אם רק תרצו.

אם תרצו להדק את החנק על 3 מליון פלסטינים, זה אפשרי.
אם תרצו לעד לגדל ילדים להרוג ולהיהרג, זה אפשרי.
אם תרצו להפוך את מפת ישראל לסמל הויזואלי של טירוף לאומני, זה אפשרי.
אם תרצו לוותר על אוויר חופשי משנאה ומוות, שהוא צריך להיות המדד האמיתי לאיכות חיים, זה אפשרי.
אם תרצו להופיע בספרי היסטוריה כסמל לעת הרעה הזאת, זה אפשרי.
אם תרצו להיות מי שהפכו את הציונות ואת היהדות לקללה, זה אפשרי.

אם תרצו להדק את החנק על 3 מליון פלסטינים, זה אפשרי. אם תרצו לעד לגדל ילדים להרוג ולהיהרג, זה אפשרי. אם תרצו להפוך את מפת ישראל לסמל הויזואלי של טירוף לאומני, זה אפשרי

זה בידיים שלנו.

אם תרצו, אין זאת אגדה.

רועי פלד הוא מרצה למשפט מינהלי בביה"ס למשפטים ע"ש חיים שטריקס במכללה למינהל, והשנה משמש כמרצה אורח באוניברסיטת קליפורניה בברקלי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 361 מילים
סגירה