בהלת קורונה ואחוזי ההצבעה

נתניהו נוסע ללא חגורה. צילום מסך מסרטון לייב בפייסבוק (צילום: ללא)
ללא
נתניהו נוסע ללא חגורה. צילום מסך מסרטון לייב בפייסבוק

להלן שורה אמיתית מתוך תכתובת ווטצאפ של בית ספר יסודי בעיר במרכז:

"שלום, האם לאור העובדה שקבוצת התיירים הנגועים ביקרה בירושלים לפני כמה ימים, זה לא בלתי אחראי בעליל לשלוח לשם את הילדים?".

את התשובות לשאלה כבר לא זכיתי לראות אבל עדכון מהבוקר אחרי מאשש את התיזה לעיל – מקור מוסמך עדכן שרק שלושה ילדים נשלחו על ידי הוריהם לטיול.

אחת הכותרות במרשתת עסקה בכך ש"נתניהו פנה לשב"כ בנסיון לאתר מראש ולמנוע הפצת פייק ניוז ממוקד הקשור לקורונה ביום הבחירות". הואיל והכותרת מגיעה מהמאסטר ספינולוג הכי מתוחכם שיש פה, האיש הממונה על שירות הבטחון ורשות הסייבר מחד ועל שליטה במערכת (פרוצה למדי) של מרשם התושבים ונטיותיהם הפוליטיות מאידך – כנראה שזו אינה אזהרה לגופי הבטחון האמיתי והקיברנטי.

אחת הכותרות במרשתת עסקה בכך ש"נתניהו פנה לשב"כ בנסיון לאתר ולמנוע הפצת פייק ניוז הקשור לקורונה ביום הבחירות". הואיל והכותרת מגיעה מהמאסטר ספינולוג, כנראה שזו אינה אזהרה לגופי הבטחון

זו יכולה להיות פשוט משאלת לב והכנת אליבי ליום שאחרי פרסום התוצאות ולפני המשפט, אבל אולי זו רמיזה לצבא הבוטים, שמאות אלפים מהם מסתובבים בינינו כנגיף קורונה חסר שליטה, מה עליהם לעשות.

מתקפת הטילים המחודשת בדרום, שהיא לחלוטין באשמת הדרג המדיני נטול המנדט, נפתלי "רק שלא יברח לגנץ" והטרקטור, וכמובן ירום הודו – הרבה פחות נוחה לראש ממשלת המעבר. גם העיסוק במימד החמישי ומסמך מנדלבליט או הרפז או איך שלא תקראו לו, לא לגמרי מתרומם. מי שהצביע מועד א' וב' באופן מסוים – הסיכוי שישתנה אצלו משהו במועד ג' אינו גדול.

מה שכן קיים ומשפיע וכולנו ראינו זאת במועד ב' – הוא אחוז ההצבעה. מדובר בווין ווין קלאסי. אם הבהלה תרחיק מצביעים במעוזי שמאל מובהקים ובמגזר אז כבר ניתן לצמצם לכיוון ה-54 מנדטים ההכרחיים של הימין (כן כן, 54 הוא מספר הקסם. כי כחולבן וליברמן מדברים על רוב יהודי, כלומר הקמת ממשלת מיעוט של 54 מול 53 לבלוק החסינות. מנדט אחד הפוך ואין ממשלת מיעוט ויש בחירות ארבע בדרך, חבל על הטקס).

מה שכן קיים ומשפיע, וכולנו ראינו זאת במועד ב' – הוא אחוז ההצבעה. ווין ווין קלאסי. אם הבהלה תרחיק מצביעים במעוזי שמאל מובהקים ובמגזר אז כבר ניתן לצמצם לכיוון ה-54 מנדטים ההכרחיים של הימין

אם זה לא יקרה ושוב תהיה ירידה במעוזי הימין, כפי שטוען ראש ממשלת המעבר, אזי הנה פתח מושלם לערעורים והסתה נגד "בחירה לא לגיטימית כשמרבית התושבים פחדו לצאת להצביע".

בקיצור נגיף הקורונה, מר COVID19  כנראה ירד לנתניהו מן השמיים ומסתמן כחלק בפאזל שמסתדר לנתניהו. כדאי כבר עכשיו לשים לב טוב טוב למקור הדיווחים בנוגע לנגיף.

ובעוד הפוסט ממתין לפרסום, עידכון קצר שעלה היום בטוויטר של גל"צ:
"סקר: כ-14 מנדטים מתלבטים האם להגיע לקלפיות מחשש להידבקות בקורונה.  האזינו לפרטים המלאים אצל יעל דן".

ארנון דיוקמן מכור לפוליטיקה, קופירייטר חובב וגם מתכנת. אוהב לכתוב, לא סותם את הפה אף פעם גם כשממש הגיע הזמן.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 411 מילים ו-1 תגובות
סגירה