האם דוד ארצי אומר אמת? האם דוד שמרון יתבע אותו?

דוד שמרון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
דוד שמרון

דוד ארצי מעיד שראה וקרא את החוזה הסודי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לאשתו שרה, הכולל את חתימותיהם בעמוד 15, על פיו שרה תוכל לאשר או לא לאשר מינויים של ראשי מערכת הבטחון במדינה, הרמטכ"ל, ראש המוסד וראש השב"כ ותוכל להשתתף בכל דיון בטחוני שיתקיים בביתם על פי בחירתה. על פי עדותו של ארצי, בחוזה כתוב עוד כי אם נתניהו יפר את החוזה העונש יהיה הפסד כל רכושו, שיעבור לידי שרה.

האם זה אמיתי? ואם כן, האם זו לא קשירת קשר לביצוע עבירה במינוי הבכירים על ידי אשת ראש הממשלה?

"ע"מ להרשיע נאשם בעבירת קשירת הקשר יש להוכיח את התקיימות היסוד העובדתי של העבירה, קרי על הגוף התובע להוכיח, כי התקיימה סוג של התקשרות מוקדמת בין הצדדים, בכל דרך שהיא, כאשר מהתקשרות זו למדים על רצונם וכוונתם לבצע עבירה".

אם הסיפור אמיתי, האם חתירה תחת סמכותם הבלעדית של ראש הממשלה, של שר הבטחון ושל הממשלה לבחור ולמנות את ראשי מערכת הבטחון באופן מקצועי היא לא עבירה?

אם הסיפור אמיתי, האם הכוונה היתה לאפשר לאשת ראש הממשלה לבחון את נאמנות המועמדים לזוג נתניהו בראיונות הכפולים בבלפור? אם זה אמיתי, האם אין בכך מעשה עוון כלפי המועמדים וגם כלפי בטחון המדינה, שאיבדה אולי מועמדים מצויינים רק בגלל שלא נשאו חן בעיני אשת ראש הממשלה או שאולי לא הוכיחו מספיק את נאמנותם למשפחת נתניהו בראיון? אם זה אמיתי, איזו הכשרה מיוחדת יש לאשת ראש הממשלה בענייני בטחון, מוסד, שב"כ, צבא ומשרד ראש הממשלה שמצדיקה את זכות הוטו שניתנה לה בחוזה למינוי הבכירים?

אם הסיפור נכון, האם אין כאן עוון כלפי המועמדים וכלפי בטחון המדינה, שאיבדה אולי מועמדים מצויינים רק בגלל שלא נשאו חן בעיני אשת ראש הממשלה או לא הוכיחו נאמנות מספקת למשפחת נתניהו בראיון?

בראיון המצולם, דוד ארצי אומר שעו"ד דוד שמרון הראה לו את ההסכם החתום ביוזמתו כדי לשכנע אותו שהוא עורך דין מצויין ובעל קשרים, וביקש מארצי שיסייע לו בקשריו הטובים עם הנדבנית גיטה שרובר, שפיטרה את דוד שמרון כי חשבה שהוא "כלומניק".

"זה קרה גם לי"

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) כותב לגבי העדות המטלטלת של דוד ארצי:

 "למה דוד ארצי צודק? כי זה קרה גם לי. בדצמבר 97 אחרי שליברמן עזב את לשכת רה"מ התקשר אליי דוד בר-אילן מנוחתו עדן והזמין אותי לשתות קפה עם רה"מ נתניהו בבלפור בשעה 18:00 בערב, לבדיקת אפשרות להתמנות לראש לשכתו. הגעתי 20 שניות לתוך הפגישה נכנסה שרה נתניהו והתיישבה ברפלקס מותנה, נתניהו קם ואמר שיש לו מספר שיחות טלפון לעשות. אחרי 10 דקות של שיחה נדהמתי להבין שהיא בעצם מראיינת אותי. בחוסר נימוס, אמרתי "תודה שאת מארחת לי חברה נראה שרה"מ עסוק. כשהוא יתפנה – נקבע פגישה נוספת." קמתי ויצאתי. זה היה סוף הרומן הקצר עם משפחת נתניהו. רבותיי, לא צריך פוליגרף, דוד ארצי צודק. יש עוד דוגמאות ספציפיות בקנה. המשך יבוא".

למה דוד ארצי צודק? כי זה קרה גם לי‏בדצמבר 97 אחרי שליברמן עזב את לשכת רה"מ התקשר אליי דוד בר-אילן מנוחתו עדן והזמין…

Posted by ‎אלי אבידר – Eli Avidar‎ on Wednesday, March 10, 2021

נוהל הראיונות הכפולים לכאורה עם אשת ראש הממשלה

בן כספית מספר על נוהל הראיונות הכפולים לכאורה על ידי שרה נתניהו במעון ראש הממשלה בבלפור. לטענתו, מועמד בכיר מגיע לראיון אישי עם ראש הממשלה נתניהו במעונו. שרה נכנסת ונתניהו יוצא לשיחה דחופה. שרה מראיינת את המועמד ולאחר כחצי שעה נתניהו חוזר לסיום הנימוסי של הראיון.

כספית מתאר נוהל ראיונות כפולים לכאורה ע"י שרה נתניהו במעון בבלפור. מועמד בכיר מגיע לראיון אישי עם רה"מ נתניהו. שרה נכנסת ונתניהו יוצא לשיחה דחופה. שרה מראיינת את המועמד ולאחר כחצי שעה נתניהו חוזר לסיום

בשבתרבות עם רינה מצליח בכפר-סבא ליברמן אמר שהוא לא מכיר את החוזה הסודי, אבל מכיר היטב את דוד ארצי. ליברמן מעיד שהוא אדם ישר כמו סרגל, פלס, איש ליכוד מהבית, פנסיונר ללא אינטרסים פוליטיים.

בן כספית עם כל האמת על איך מנוהלת המדינה. שתפו!ביום שישי ה־16 בנובמבר 2012 הופתע תא"ל גיא צור לקבל טלפון דחוף מלשכת…

Posted by ‎מחזקים‎ on Friday, March 12, 2021

בדיקת פוליגרף

בן כספית ודן רביב לקחו את דוד ארצי לבדיקת פוליגרף שעל פי תוצאותיה ארצי דובר אמת. לעומת זאת, משרד ראש הממשלה ועו"ד דוד שמרון מכחישים שהחוזה קיים ודוד שמרון אף איים שיגיש תביעת דיבה נגד דוד ארצי. עו"ד דוד שמרון מסר בתגובה כי:

"הסרטון שהפיץ דוד ארצי ברשתות החברתיות הוא שקר וכזב. מעולם לא ערכתי הסכם כזה לבנימין ושרה נתניהו, לא ראיתי הסכם שמישהו אחר ערך, וממילא לא הראיתי הסכם כזה לאיש. גם הסיפור של ארצי על ההסכם שלי עם גיטה שרובר הוא שקר וכזב. לא היה ולא נברא",

והוסיף כי בכוונתו להגיש נגדו תביעת דיבה. דן מרגלית, עיתונאי ותיק ומנוסה, כינה את עדותו לא פחות מאשר "פצצה גרעינית".

בניגוד לדבריהם של דן רביב, אלי אבידר, ליברמן, בן כספית ודן מרגלית, גיא פלג בחדשות שישי בערוץ 12 הציג את העדות המטלטלת של דוד ארצי באופן מזלזל. במקום להתעמק בחשיפה הלוהטת של קיום החוזה הסודי למינוי הבכירים על ידי שרה נתניהו ולהזמין את דוד ארצי, דן רביב, בן כספית או דוד שמרון לראיון או עימות באולפן, פלג תוקף את האמינות של דוד ארצי ומזלזל בתוצאות הפוליגרף שעל פי תוצאותיהן הוא דובר אמת, לכאורה.

אם הסיפור נכון, פלג לא מדייק בעובדות באומרו שהחוזה לא היה חתום, כשדוד ארצי מתאר בעדותו בפירוש שראה את חתימותיהם ומספרי תעודות הזהות של שרה ובנימין נתניהו בסיום החוזה בעמוד 15. בסיום דבריו, פלג אומר שדוד שמרון הכחיש את הדברים וגם איים להגיש תביעת דיבה נגד ארצי בנימה המקובלת של "אין כלום כי לא היה כלום".

פלג לא מזכיר שדוד שמרון שיחק תפקיד מרכזי בפרשת הצוללות, שהוא בעל ענין ברור בהשתקת הפרשה, אם יש בה ממש, ושהוא קרוב משפחה מקורב מאוד לבני הזוג נתניהו. פלג גם לא מציין שההיתכנות ששמרון יגיש תביעה נגד ארצי נמוכה מאוד, כי זה יאלץ אותו ואולי גם את בני הזוג נתניהו למסור עדות על החוזה הסודי ועל נוהל הראיונות הכפולים של הבכירים בבלפור, אם אכן קיימים כאלה, לבית המשפט.

פלג לא מזכיר ששמרון נחשד בפלילים בפרשת הצוללות, שהוא בעל ענין בהשתקת הפרשה, ושהוא קרוב משפחה מקורב מאוד לבני הזוג נתניהו. פלג גם לא מציין שההיתכנות שיגיש תביעה נגד ארצי נמוכה

הראיון של דן מרגלית עם דן רביב ודוד ארצי

דן מרגלית ריאיין את דן רביב ודוד ארצי והסביר איך התגלגל הסיפור לרשתות החברתיות ואיך יועצים משפטיים של ערוצי התקשורת הגדולים מנעו את פירסום העדות המטלטלת במשך חודשים. דן מרגלית הזמין את עו"ד דוד שמרון להגיב בשידור אבל שמרון סירב להתראיין.

דוד ארצי אומר לדן מרגלית שישמח אם שמרון יתבע אותו כי אז יוכל להזמין את בנימין ושרה נתניהו להעיד כעדי הגנה מטעמו. חבל שגיא פלג לא הרים את הכפפה שזרק דוד ארצי בראיון עם דן מרגלית ולא ביקש משמרון תגובה גם על כך. האם באמת יגיש תביעת דיבה נגד ארצי ויחשוף את הפרשה בבית המשפט? אלי אבידר כותב שלשכת נתניהו מפעילה מכבש לחצים על ערוצי התקשורת להשתיק את הפרשה. זו הסיבה, לטענתו, שהסיפור יצא ברשתות החברתיות ולא בערוצי הטלויזיה המשותקים.

האם שמרון יתבע את ארצי?

נתניהו התייצב בעצמו בשבת בערב לראיון אצל אילה חסון בערוץ 13 בניסיון להשתיק את הפרשה הלוהטת ובנושא הזה נפתח הראיון. נתניהו ענה לאילה חסון:

"זה שקר מוחלט ואני שמח שדוד שמרון שמייחסים לו כביכול חלק בזה הולך לתבוע את השקרן הזה ארצי".

האם מדובר בשקרים נוספים, מצגי שווא, הסחות דעת וספינים? האם נתניהו מאמין ששמרון יתבע את ארצי, כשהוא עצמו לא תבע את בן כספית, שכתב על זה לפני שנים רבות?

אם שמרון יתבע את ארצי, משפחת נתניהו תאלץ למסור גירסתם לגבי החוזה הסודי בבית משפט תחת שבועה. עדים בכירים יזומנו לבית המשפט להעיד על נוהל הראיונות הכפולים עם אשת ראש הממשלה, אם היה כזה. דוד ארצי הבהיר שהוא מחכה לתביעה של שמרון ואמר לדן מרגלית שיזמין את הזוג נתניהו להעיד כעדי הגנה מטעמו.

אם שמרון יתקפל עכשיו אחרי ההכחשות שלו ושל נתניהו ולא יתבע את ארצי, זו עלולה להתפרש כהודאה בשתיקה שהחוזה הסודי, לכאורה, שריר וקיים וכי מדובר בקשר לכאורה לביצוע עבירה במינוי הבכירים. על פי ח"כ אלי אבידר הם גם ביצעו את העבירה, לכאורה, לפחות במקרה האישי שלו כשהיה מועמד למשרת מנהל לשכת ראש הממשלה.

אם שמרון יתבע את ארצי, או אם היועץ המשפטי לממשלה יחליט לחקור את הפרשה החמורה של עדויות על נוהל מינוי הבכירים על ידי אשת ראש הממשלה, בית המשפט יוכל לאסוף עדויות מבכירים נוספים שאולי עברו חוויה דומה עם בנימין ושרה נתניהו במעונם בבלפור.

אם שמרון יתבע את ארצי, או אם היועמ"ש יחליט לחקור את הפרשה של נוהל מינוי הבכירים על ידי אשת ראש הממשלה, לכאורה, ביהמ"ש יוכל לאסוף עדויות מבכירים נוספים שאולי עברו חוויה דומה

גם אם אכן היה חוזה סוגי וכל עותקיו יושמדו עכשיו, ולא ניתן יהיה להציגם לבית המשפט, עדותו של דוד ארצי שראה את החוזה החתום ניתנת לעימות עם דוד שמרון, איתו, לעדותו, נפגש בבית קפה בכפר סבא לבקשתו של שמרון, לכאורה.

ד"ר רמי רום הוא דוקטור לכימיה פיזיקלית, עורך פטנטים וחוקר עצמאי של מלחמת יום כיפור.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
לפי הסרטון על ההסכם הסודי בין נתניהו לרעייתו שחשף דוד ארצי, נתניהו הוא ראש ממשלה רק לכאורה, המחליטה האמיתית, המנהלת של נתניהו והמדינה היא שרה נתניהו. סעיפים בהסכם בין נתניהו לשרה לפי דו... המשך קריאה

לפי הסרטון על ההסכם הסודי בין נתניהו לרעייתו שחשף דוד ארצי, נתניהו הוא ראש ממשלה רק לכאורה, המחליטה האמיתית, המנהלת של נתניהו והמדינה היא שרה נתניהו.
סעיפים בהסכם בין נתניהו לשרה לפי דוד ארצי:
• אם יש לילה, אז נתניהו לא יכול לנסוע בלי שרה.
• לכל הישיבות, כולל הסודיות ביותר, בהן נתניהו משתתף, שרה מוזמנת. להחלטתה אם היא משתתפת או לא.
• שרה מאשרת את המינויים הבאים: ראש המוסד, ראש השב"כ והרמטכ"ל.
• שרה תנהל את הכספים, לנתניהו לא יהיה כרטיס אשראי ואם הוא צריך כסף, שרה תתן לו את הכסף במזומן.
• במידה ונתניהו יפר את ההסכם, כל הרכוש המשותף עובר לבעלות שרה.

שמרון ונתניהו מכחישים בתוקף את מה שנאמר בסרטון, ומאיימים בטיפול משפטי, בתביעות דיבה.
כמובן שאין כרגע אפשרות לדעת מי מהם דובר אמת ומי משקר,

**אבל מה שצריך לעניין אותנו כאזרחים היא העובדה הקשה שנתניהו מתנהל כאילו ההסכם אכן קיים. ובהתנהגותו מעיד שהסכם כזה אכן קיים**.

שרה נתניהו מתלווה כמעט לכל הנסיעות של נתניהו, ואזכיר את סיפור המיטה הזוגית שהותקנה במטוסים עבור הזוג נתניהו.
פרופ' עוזי ארד, לשעבר היועץ לביטחון לאומי לראש הממשלה וראש המועצה לביטחון לאומי (מל"ל), היועץ המדיני לראש הממשלה ובכיר במוסד, ומאיר דגן ראש המוסד לשעבר, מאשרים למעשה את הסעיף לפיו לכל הישיבות, כולל הסודיות ביותר, בהן נתניהו משתתף, שרה מוזמנת. להחלטתה אם היא משתתפת או לא.

https://www.maariv.co.il/elections-2021/Article-826859
https://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2017223
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-626616
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4876022,00.html
https://glz.co.il/…/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4-%D7%A2%D7…
https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx…
שתפו

עוד 1,296 מילים ו-1 תגובות
סגירה